Závody na okruhu - E30

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 02. 06. 2003 09:56

Francis píše:
PET77 píše:s ohledem na finance (30-40tkc) a mozny pocet lidi v tymu (5-6) bych to spis videl na 1 auto...
ale jinak je to dost lakave
Ondruv navrh by nevysel o moc levneji. Prave jsem zkouknul annonci: bezpapirova 320-325 je uz od 7000 (asi totalni vrak), slusnejsi 15-20.000 a vyse. K tomu obuti, par podvozkovych dilu a hodinovy hobby zavod pod 30.000 Kc nebude. Ne kazdy ma na zahrade nebo v okolnich ulicich v zasobe nekolik aut :-)
Ted me tak napada, Mrcovi zbyde jedna 325e bez motoru, jeden skorokompletni skoropouzitelny 2.5 litr motor i s prevodovkou mam v garazi ...
Já bych viděl náklady, někde okolo 15 000 za auto. Bezpapírák co jakš takž drží pohromadě je okolo 7000,- a zbytek se dá do nutných dílů, čož je jen motor a brzdy, zase bych do toho nešel tak brutálně, a např křivé kotouče, zrezlá kastle atp, by mne fakt nerozhodili :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 09:56

ondra_m píše:Když to bude bez TP, tak to normálně můžem přitáhnout na okruh na laně, a to bude v klidu :-)
Omyl. Auto tažené na laně MUSÍ mít platný TP a STK. Může mít jen poruchu, která neovlivní bezpečnost.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 09:58

Navrhuju posezení a projednání u (třeba i kulatého) stolu. Ve čtvrtek nemám volno.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 02. 06. 2003 10:09

S tím, že tažený auto musí mít TP & STK to nebude tak horký. Možná je to ve vyhlášce, ale záleží na policajtovi. Nás s Ondrou konkrétně propustili bez problémů a to to auto nemělo vůbec nic, bylo to v 11 v noci a skoro nesvítilo :-) No ale třeba jsme měli jenom štěstí.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 10:12

Fido píše:S tím, že tažený auto musí mít TP & STK to nebude tak horký. Možná je to ve vyhlášce, ale záleží na policajtovi. Nás s Ondrou konkrétně propustili bez problémů a to to auto nemělo vůbec nic, bylo to v 11 v noci a skoro nesvítilo :-) No ale třeba jsme měli jenom štěstí.
bé je správně :D

Další varianta je mít SPZ z jiného vozu se stejnou barvou a počtem dveří. Už pár let mi nekontrolovali VIN.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 02. 06. 2003 10:19

No SPZ jsme měli, ale ze žigula :-) A tažené auto byla E28.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 10:23

Počet dveří souhlasil, barva možná taky. Zapomněl jsem jako hlavní požadavek uvést: stejný výrobce a modelová řada.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 02. 06. 2003 11:55

Tož já sa už obóvám.... :lol:
Jsem pro
i kdyby to mělo bejt po skupinkách na čass 30kama.(ne teda destruction derby).Jinak mám doma 323 karboš v :? stavu, má to něco do sebe, ale i zasebou, laufy uhnily, to se svsří ...motor no...zatim jede, takže si hraju na osamělym parkovišti :twisted:
....aaaa to se vyplatí... :D :wink:
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 02. 06. 2003 12:14

2 Fil: jenom malá rýpavá technická: E21 323i není karbec ale mechanická stříkačka :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 02. 06. 2003 12:17

Tak to já bych bral to Brno nebo něco takového a myslím si ze si dá každý pozor aby si svého miláčka rozbyl !!!!!! mám rád rychlost a sosnová tam si pekně kurvim gumy i když to taky není špatný!!!!!!

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 02. 06. 2003 12:38

dle meho nazoru usporadat takovy zavod by bylo hodne tezky a financne velice narocny...

...spis bych se priklanel k tomu, ze treba zmerit sosnu u kazdyho zvlast, treba jako tri merena kola a udelat z toho prumer... a pak to doplnit freeridem po dvou trech nebo ctyrech lidech....jako eliminace (ale tady uz nastupuje hrozba havarky) nebo dotahnout nakyho kameramana nebo vic a postavit je k naky hezky zatacce a nahravat jednotlivy prujezdy a kdyz tak nejhezci prujezd hodit na hlasovani...

...mam na mysli vyslovene powerslide a ne jen par vyvolenejch jako to bylo na poslednim videu... :twisted:

...ale je to jenom napad...a myslim si ze nejlevnejsi...coz uvitaj hlavne ti kteri na to nemaj... :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Uli_d
Příspěvky: 621
Registrován: 13. 02. 2003 21:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Uli_d » 02. 06. 2003 13:54

Ja bych byl pro skodovky.

A pokud E21 tak max 318.

Uživatelský avatar
allda
Příspěvky: 337
Registrován: 18. 02. 2003 17:29

Příspěvek od allda » 02. 06. 2003 15:52

ja se dobrovolne hlasim jako jeden z kameramanůů.

a co takhle si koupit trabanta a zajezdit si na really? hrabat umi, vyradit se taky na tom da a kdyz se nekde udela dira, tak se tam da zaplata :D :D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 16:01

allda píše:a co takhle si koupit trabanta a zajezdit si na really? hrabat umi, vyradit se taky na tom da a kdyz se nekde udela dira, tak se tam da zaplata :D :D
Jeden se nestačí divit, co může vzejít z dobrého nápadu.

Ondra_m navrhoval závod s BMW, abychom si užili trochu adrenalinu z dojíždění a předjíždění a ujíždění a tak.

Co s tím má společného "really" v Trabantech? To si taky můžem půjčit z vrakáčů cokoli, odvézt na větší parkoviště a tam vzájemným narážením zdemolovat. Jenže to asi nebyla Ondrova prvotní myšlenka.

Ještě k jiným návrhům: Vozy použité k této akci by se měly svými jízdními vlastnostmi co nejvíce blížit těm, se kterými jinak jezdíme. Nebo jste snad někdo slyšel o kuchaři, který trénuje "výrobu" steaku se sojovou plackou :aaa: ?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
allda
Příspěvky: 337
Registrován: 18. 02. 2003 17:29

Příspěvek od allda » 02. 06. 2003 16:09

omlouvam se, nevim co me to napadlo a popadlo a moc se stydim :oops:

Návštěvník

Ja chci takyyyy

Příspěvek od Návštěvník » 02. 06. 2003 16:18

Pisu abych predbehl nejmenovanou socku a megatunera z tohoto fora 8)
Chtel bych na ty zavody taky, jenze nemam na to prachy, takze kdo se chce svezt nebo se jen divat na me, tak kdyz prispeje na benal, vstupny a dalnicni nalepku, svezu ho/je... Ale max 90km/h pac to pak moc zere... Jo, a pro rejpaly... nejsem tu anonymni proto, ze bych se nekoho/neceho bal, spis kvuli faktu, ze me od vstupu do klubu odradil "nekdo" (urcite vite kdo, jen si to nechcete priznat, anebo se stydite, anebo jste fakt tak moc dobry kamosi, ze to na "nem" nevidite), kdo tu nedavno psal o tom, jakym sockoidnim autem se E30 stala, a pritom je sam nejvetsi socka, ktera se nestydi nechat si zaplatit benal kdyz se jde na nejaky sraz, a to jeste nemluvim o dalnicni nalepce... :shock:

:roll: :? :x :twisted: :evil:

Vas bedarovity tuner, co si lepi na karu spojlery lepici paskou a pro koho je wunderbaum v aute hypertuningem 8)

Uživatelský avatar
Michal E21
Příspěvky: 184
Registrován: 25. 03. 2003 13:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

VIN

Příspěvek od Michal E21 » 02. 06. 2003 16:21

Francis píše: Další varianta je mít SPZ z jiného vozu se stejnou barvou a počtem dveří. Už pár let mi nekontrolovali VIN.
Mně v květnu hned 2x a poprvé to dokonce prověřovali na notebooku, teda na něčem co vážilo tak 20 kg a mělo tloušku 7 cm... Ale vypadalo to jako notebook... :)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>

Uživatelský avatar
Fil
Příspěvky: 625
Registrován: 17. 02. 2003 14:48
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fil » 02. 06. 2003 16:58

Fido píše:2 Fil: jenom malá rýpavá technická: E21 323i není karbec ale mechanická stříkačka :-)
Já nepsal 323i, ale 323 a nebo to jako že se dělaly jen 323i?
A jakej je v tom rozdíl? :oops: Já tam vidím pod kapotou filtr vzduchu pod deklem jak sviňa, přišpendlenej na karburátoru, o kurevsky dost větším než třeba šádofka (samo že např.120ka).Stejnej princip, jen větší.Nebo to jako že je ta 120ka má mechanickou stříkačku? Tomu nerozumím, tak kdyžs to nakuous tak mi to simtě vysvětli. :) Nebo si ze mě děláš prdel? :D
:mrgreen:......Čára není zeď !......:wink:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 02. 06. 2003 17:07

Fil píše:
Fido píše:2 Fil: jenom malá rýpavá technická: E21 323i není karbec ale mechanická stříkačka :-)
A jakej je v tom rozdíl? :oops: Já tam vidím pod kapotou filtr vzduchu pod deklem jak sviňa, přišpendlenej na karburátoru, o kurevsky dost větším než třeba šádofka (samo že např.120ka).Nebo to jako že je ta 120ka má mechanickou stříkačku? Tomu nerozumím, tak kdyžs to nakuous tak mi to simtě vysvětli. :) Nebo si ze mě děláš prdel? :D
To chceš říct, že nevíš, jaký je rozdíl mezi vstřikováním a karburátorem ?!?!?

V karburátoru vzniká směs vzduchu a paliva tak, že vzduch proudící difuzorem vytváří podtlak a přisává si palivo. Dost špatně se to reguluje.

Vstřikování vstřikuje čisté palivo přímo do sacího traktu, většinou pro každý válec zvlášť, tzv. vícebodové vstřikování (jednobodové vstřikování je jen u SE modelů = social edition :-)) Lze poměrně jednoduše měnit množství vstřikovaného paliva podle provozních režimů motoru. A to i u starších mechanických systémů. Dnešní vstřikování je řízené elektronicky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 02. 06. 2003 17:08

nekamnujte mě, ale ja se dodneška domníval, že na okruh(když je otevřený pro veřejnost) musí mít platnou stk a takovy blbosti, nebo se pletu???

Teda pokud by ten okruh byl uzavřenej a byl pronajaty na na určity čas tak tam mužu přijet s čimkoliv????

Odpovědět