Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Marosh
- Příspěvky: 842
- Registrován: 21. 02. 2004 09:50
Příspěvek
od Marosh » 14. 07. 2012 09:18
Začínám vážně přemýšlet, že příští auto bude registrované na adresu bývalých kolegů v BC (Kanada). Ono to sice něco bude stát, ale už nikdy nebude muset na žádnou TK, pokud adresa nebude přímo v centru Vancouveru (nebude), tak ani na emise. Zbývá platit kanadskou pojistku (dražší než v ČR) a dostat ho sem. Případně ještě registrace v Albertě, kde nevydávají přední SPZ, což by řešilo další nepříjemnosti.

-
Whistler
- Příspěvky: 478
- Registrován: 08. 03. 2011 17:23
Příspěvek
od Whistler » 14. 07. 2012 09:42
třicítce i žralokovi vyřídím výhledově veteránskou testaci a můžou mi políbit šos

OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
-
Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Příspěvek
od Chuck47 » 14. 07. 2012 09:43
Alberta se mi začíná líbit
třicítce? není teď veteránská nad 30 let?

Mazda Miata 1.8 Moss MP45
-
NEMO E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 658
- Registrován: 24. 05. 2009 16:16
- Bydliště: Vysočina (Nové Město na Moravě)
Příspěvek
od NEMO E30 » 14. 07. 2012 09:44
A s třícou budu jezdit na TK každých 14 dní

už má těch šest let za sebou počtvrtý
e30 forever - bez BMW to není život
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 14. 07. 2012 12:37
Kdyby to bylo aspoň něco za něco. Např. STK každý rok, ale možnost snadné legalizace různých úprav atd. Takhle nás pořád jenom utahují.
Máte někdo podrobnější informace o provozování auta registrovaného v zahraničí? Během pár let to asi bude hodně zajímavá varianta.
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Vajpr
- Příspěvky: 566
- Registrován: 02. 12. 2008 16:14
- Bydliště: Třinec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vajpr » 14. 07. 2012 15:01
Zase na všem musíte hledat něco pozitivního - je fajn vědět, že nesmyslné zákony se nevymýšlejí pouze v ČR
edit:
mě napadlo vylepšení:
a ti co maj starší auta 15let by měli jít rovnou sedět
a ty co mají auta starší auta dvaceti let i střílet

-
Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Crazytony » 14. 07. 2012 16:02
Všechny auta starší 1O let a s nájezdem přes 160000km budou muset povinně na ekolikvidaci. Myslím, že k tomu s eurounií jednou dospějeme.
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
-
Greeny
- Příspěvky: 828
- Registrován: 13. 03. 2010 12:44
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Greeny » 14. 07. 2012 17:48
neviděl bych to zas tak černě, než se to k nám dostane, tak to pár let potrvá (tak 2-3 roky od zavedení jinde v EU), těsně před tím si každý uděláme STK a za další dva roky budou naše třícy buď už nepoužitelné k dennímu ježdění nebo ty lepší půjdou na veteránské a je to..

BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
-
ruffus
- Příspěvky: 496
- Registrován: 18. 09. 2005 16:26
- Bydliště: Od Kolína
Příspěvek
od ruffus » 14. 07. 2012 20:21
Jenže ono nejde jen o ty tříci. Třeba prvním e46 je už dneska taky 14 let a skoro mi až přijde neuvěřitelný, že když jsem v roce 2006 kupoval první e30, bylo jí "jen" 16

325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp

-
Vajpr
- Příspěvky: 566
- Registrován: 02. 12. 2008 16:14
- Bydliště: Třinec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vajpr » 15. 07. 2012 05:50
Crazytony píše:Všechny auta starší 1O let a s nájezdem přes 160000km budou muset povinně na ekolikvidaci. Myslím, že k tomu s eurounií jednou dospějeme.
A výrobci rozvodových sad a vůbec ND nebudou mít co žrat

-
Fx
- Příspěvky: 6344
- Registrován: 26. 11. 2003 14:32
- Bydliště: Pohádková říše
Příspěvek
od Fx » 15. 07. 2012 11:27
To je jak z Járy Cimrmana, který zjistil, že při nehodě vlaku to nejvíc odnese poslední vagón - a proto navrhl jej nepřipojovat...
E39 535i sedan
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 17. 07. 2012 08:26
Marosh píše:Začínám vážně přemýšlet, že příští auto bude registrované na adresu bývalých kolegů v BC (Kanada). Ono to sice něco bude stát, ale už nikdy nebude muset na žádnou TK, pokud adresa nebude přímo v centru Vancouveru (nebude), tak ani na emise. Zbývá platit kanadskou pojistku (dražší než v ČR) a dostat ho sem. Případně ještě registrace v Albertě, kde nevydávají přední SPZ, což by řešilo další nepříjemnosti.

ovsem pokud tu bude auto dele nez jeden rok v kuse musi odjet mimo eu
pokud tak neucinis musis ho prihlasit tady v cr jinak nesmis na vozovku, aspon me to takhle vysvetlovali na magistrate
coz ti pochopitelne nikdo nedokaze, ani dokazovat nebude, sel bych do toho taky
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 17. 07. 2012 09:02
Další důvod jak vytahat peníze z lidí v době krize. Opodstatnění to nemá vůbec žádné a někde mám pocit jsem zahlédl že kvůli technickému stavu vozidel zemře ročně v EU 2000 lidí.... To jich možná zemře více při pádu ze schodů. Stejná zbytečnost jako u folii na bočních oknech. Víc aut, víc nehod. S tím se nedá moc co dělat.

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 17. 07. 2012 12:17
a vam jako nedochazi pravej skrytej duvod v pozadi?
kolik prumernych ridicu vi, kolik stoji oprava toho a toho... po 6 letech si reknou,kurva se to sere, furt neco, ja si koupim nove auto
a presne o tohle jde!!! na srotovne nejsou prachy, tak ty lidi proste DONUTIME!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 17. 07. 2012 13:35
měli bychom úředníkům v EU názorně ukázat české provedení defenestrace

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
Oldman
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Příspěvek
od Oldman » 17. 07. 2012 13:51
Ja si myslím že EU je v tom nevine,vymysleli to na ministerstve dopravy,tam su na to kapacity
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 17. 07. 2012 22:20
Oldman píše:Ja si myslím že EU je v tom nevine,vymysleli to na ministerstve dopravy,tam su na to kapacity
omyl
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Marosh
- Příspěvky: 842
- Registrován: 21. 02. 2004 09:50
Příspěvek
od Marosh » 18. 07. 2012 11:02
Ryba smrdí od Bruselu, bohužel:
http://europa.eu/rapid/pressReleasesAct ... anguage=en
Zajímavý je, že pokud někde existuje logické funkční řešení, tak to se samozřejmě pro celou EU převzít nemůže. Mám tím na mysli např. to, že ve Velké Británii, pokud Vám projde technická, tak se můžete objednat na STK (MOT) a dojet tam bez technické. V případě silniční kontroly se policie podívá do systému, uvidí že jste nahlášeni na prohlídku a popřeje Vám šťastnou cestu. U nás asi spoléhají, že si člověk hodí auto na záda a donese ho tam nebo co...
-
Marosh
- Příspěvky: 842
- Registrován: 21. 02. 2004 09:50
Příspěvek
od Marosh » 18. 07. 2012 11:09
Když už jsme u toho, tohle je super:
Opatření v rámci balíčku předpisů týkajících se technické způsobilosti vozidel sledují tři konkrétní bezprostřední cíle:
1. zvýšit ochranu zranitelných účastníků silničního provozu, zejména mladých lidí,
2. vytvořit jednotný evropský prostor pro technické prohlídky vozidel, jenž bude založen na harmonizovaných normách pro kontrolu, zařízení, kvalifikaci kontrolorů a posuzování technických nedostatků, stejně jako na spolupráci mezi členskými státy,
3. snížit administrativní zátěž pro podniky působící v silniční dopravě, které dodržují technické požadavky bezpečnosti na silnicích.
Každopádně už vidím jak ve Francii a Itálii každý rok kontrolují ty miliony skůtrů, na kterých jezdí každý asi od dvanácti let, samozřejmě bez řidičáku.
