http://www.novinky.cz/ekonomika/273206- ... trolu.html
STK každý rok
STK každý rok
páni v bruselu neví jak z lidí vythat ještě víc peněz 
http://www.novinky.cz/ekonomika/273206- ... trolu.html
http://www.novinky.cz/ekonomika/273206- ... trolu.html
Začínám vážně přemýšlet, že příští auto bude registrované na adresu bývalých kolegů v BC (Kanada). Ono to sice něco bude stát, ale už nikdy nebude muset na žádnou TK, pokud adresa nebude přímo v centru Vancouveru (nebude), tak ani na emise. Zbývá platit kanadskou pojistku (dražší než v ČR) a dostat ho sem. Případně ještě registrace v Albertě, kde nevydávají přední SPZ, což by řešilo další nepříjemnosti. 
- Greeny
- Příspěvky: 828
- Registrován: 13. 03. 2010 12:44
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
neviděl bych to zas tak černě, než se to k nám dostane, tak to pár let potrvá (tak 2-3 roky od zavedení jinde v EU), těsně před tím si každý uděláme STK a za další dva roky budou naše třícy buď už nepoužitelné k dennímu ježdění nebo ty lepší půjdou na veteránské a je to.. 
BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz
ovsem pokud tu bude auto dele nez jeden rok v kuse musi odjet mimo euMarosh píše:Začínám vážně přemýšlet, že příští auto bude registrované na adresu bývalých kolegů v BC (Kanada). Ono to sice něco bude stát, ale už nikdy nebude muset na žádnou TK, pokud adresa nebude přímo v centru Vancouveru (nebude), tak ani na emise. Zbývá platit kanadskou pojistku (dražší než v ČR) a dostat ho sem. Případně ještě registrace v Albertě, kde nevydávají přední SPZ, což by řešilo další nepříjemnosti.
pokud tak neucinis musis ho prihlasit tady v cr jinak nesmis na vozovku, aspon me to takhle vysvetlovali na magistrate
coz ti pochopitelne nikdo nedokaze, ani dokazovat nebude, sel bych do toho taky
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Další důvod jak vytahat peníze z lidí v době krize. Opodstatnění to nemá vůbec žádné a někde mám pocit jsem zahlédl že kvůli technickému stavu vozidel zemře ročně v EU 2000 lidí.... To jich možná zemře více při pádu ze schodů. Stejná zbytečnost jako u folii na bočních oknech. Víc aut, víc nehod. S tím se nedá moc co dělat. 
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
a vam jako nedochazi pravej skrytej duvod v pozadi?
kolik prumernych ridicu vi, kolik stoji oprava toho a toho... po 6 letech si reknou,kurva se to sere, furt neco, ja si koupim nove auto
a presne o tohle jde!!! na srotovne nejsou prachy, tak ty lidi proste DONUTIME!
kolik prumernych ridicu vi, kolik stoji oprava toho a toho... po 6 letech si reknou,kurva se to sere, furt neco, ja si koupim nove auto
a presne o tohle jde!!! na srotovne nejsou prachy, tak ty lidi proste DONUTIME!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ryba smrdí od Bruselu, bohužel: http://europa.eu/rapid/pressReleasesAct ... anguage=en
Zajímavý je, že pokud někde existuje logické funkční řešení, tak to se samozřejmě pro celou EU převzít nemůže. Mám tím na mysli např. to, že ve Velké Británii, pokud Vám projde technická, tak se můžete objednat na STK (MOT) a dojet tam bez technické. V případě silniční kontroly se policie podívá do systému, uvidí že jste nahlášeni na prohlídku a popřeje Vám šťastnou cestu. U nás asi spoléhají, že si člověk hodí auto na záda a donese ho tam nebo co...
Zajímavý je, že pokud někde existuje logické funkční řešení, tak to se samozřejmě pro celou EU převzít nemůže. Mám tím na mysli např. to, že ve Velké Británii, pokud Vám projde technická, tak se můžete objednat na STK (MOT) a dojet tam bez technické. V případě silniční kontroly se policie podívá do systému, uvidí že jste nahlášeni na prohlídku a popřeje Vám šťastnou cestu. U nás asi spoléhají, že si člověk hodí auto na záda a donese ho tam nebo co...
Když už jsme u toho, tohle je super:

Každopádně už vidím jak ve Francii a Itálii každý rok kontrolují ty miliony skůtrů, na kterých jezdí každý asi od dvanácti let, samozřejmě bez řidičáku.Opatření v rámci balíčku předpisů týkajících se technické způsobilosti vozidel sledují tři konkrétní bezprostřední cíle:
1. zvýšit ochranu zranitelných účastníků silničního provozu, zejména mladých lidí,
2. vytvořit jednotný evropský prostor pro technické prohlídky vozidel, jenž bude založen na harmonizovaných normách pro kontrolu, zařízení, kvalifikaci kontrolorů a posuzování technických nedostatků, stejně jako na spolupráci mezi členskými státy,
3. snížit administrativní zátěž pro podniky působící v silniční dopravě, které dodržují technické požadavky bezpečnosti na silnicích.



