BMW 114i... to je mi ale novinka

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 16. 05. 2012 21:25

Semry píše:Hmm jde do tuhého, nebude čím jezdit. Neduhy motorů TSI jsou nám všem známé, přeskakující řetěz, odcházející turba, spotřeba oleje apd. A spotřeba? Ta je sakra závislá od stylu jízdy. Zrovna minulý týden kolegovi odešlo 80tkm Tourana turbo, do práce dojel z práce nikoliv. A u současné generace 5tkového BMW v nejvrcholnější variantě 550i (4,4 V8 biturbo) se mění celé motory..... :roll: Sakra kdo to turbo na denní ježdění potřebuje? Všichni závoděj? Na výběr tedy moc nezbývá, mercedes dělá ještě pár pěkných atmosfér, Honda se drží, s novým Civicem člověk určitě chybu neudělá. A mazda jde jinou cestou než snižováním objemu. Slušnej atmosferickej motor aby člověk pohledal. :roll: A BMW začíná sypat masovky, kam chtějí klesnout? Na úroven koncernu?


EDIT: Paradoxem je že se jezdí 10x tolik než před lety a auta vydržej 10x méně :?
zase na druhou stranu fabii koupis za 200tis v dobach kdy se delaly poctivy auta delnici stala felda 300tis :wink:
veci se vyrabej stejne jako premysli nase spolecnost navenek hezky a co je uvnitr nikoho nezajima hlavne mit stylovy design ani mobily ti dneska nevydrzej kdyz si vzpomenu na nerozbitnou nokii 5110 a dnesni kramy??vsechno stoji za h....zachvily me ceka koupe jineho auta a z novych bych si tezko vybral koupim nejaky posledni modely E39 a nebo medaky a dam si na dost dlouho voraz nez se lidi proberou jestli vuubec :roll:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 17. 05. 2012 00:58

tak ona samotná jednička je poněkud o něčem jiném než jaká koliv jiná řada od bmw....srdcaři o této zkutečnosti všichni vědí, ale okolí vidí jenom bmw "ten má peněz"..ale je to jenom jednička. I když ten nový model mě popravdě rčeno dostal. Jezdil jsem hodinku s 2L 160kw naftou a ta byla opravdu hodně zábavná, ale nejslabší 1,6 100Kw benzín, tak u jedničky s tímto motorem už jsem pociťoval značné nepohodlí, smutek, dokonce příznaky nervů. Uvnitř kabiny byl ten motor razantně hlučnější a i moje přítelkyně uznala, že ten motor při potřebě svižnější jízdy "pláče"...co nabídne 1,4 75kw si raději ani nechci vybavit. No každopádně nová jednička s novým interierem s lepší výbavou mě dostala a už ji beru jako plnohodnotnou

Taky pracuji v automobilovém průmyslu. Mě třeba dostala realita, že kola pro Mkové verze jsou vyráběné z naprosto totožného materiálu, jako ze kterého jsou vyrobená ostatní kola pro bmw...žádní rozdíl ve slitinách tam nenajdete...ta samá slitina je i pro Brabus, Ford, VW, Škodu...atd. Ale je fakt, že díky konstrukci je to kolo vůči jiným kolům stejného rozměru výrazně lehčí. Tato zkutečnost byla jenom malá perlička kterou jsem postřehl u výroby kol, zajímavější je, že na konci všech linek stojí borec s flexou, který má za úkol odbrousit/zarovnat chybějící kus materiálu, který odletěl někde cestou k němu...třeba házením toho kola z dvou metrové vížky rovnou na kovové válce dopravníku. Když je kolo v laku vypadá krásně rovně, ale schválně někdy na něj zkuste vzít pravítko, nebo ho utopit do vody...propadnutí paprsků o 5mm vůči ostatním není nic nenormálního...na vizuální pohled bez zkoumáni to nemá vliv...a tak si borec brousí celí den.

Už jsem prolezl nejednu firmu, kde vyrábí nějaký ten díl do bmw...velká část této značky se vyrábí v celé EU a s "dojče kvalitet" to nemá nic společného akorát jedinou věc...díly pro BMW mají jednu ohromnou specialitu. Mají jednou tak lepší normy na přesnost dílů, než jakákoliv jiná značka, v čr běžně dostupná. Možná díky tomu je bmw právě bmw

Heslo "není to moje, já s tím jezdit nebudu" je realita každého zaměstnance v automobilovém průmyslu...výjimka fandové..
Naposledy upravil(a) Scrat dne 17. 05. 2012 01:18, celkem upraveno 2 x.

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 17. 05. 2012 01:15

ještě se mi líbí jedna skutečnost, kterou tu už někdo vzpomněl.. "zaměnitelnost dílů" Je naprosto běžné, že forma pro výlisek nějakého komponentu je upravená pro rychlou změnu výrobce. Stejný díl najdete v Porsche i Audi...Těch dílů je v nových autech takové kvantum, až jsem musel pomyslet na konstruktéra/vývojáře, který je v podstatě z každé strany omezený. Jediné + pro koncového uživatele by do budoucna mohla přinést znalost dílů...u kterého výrobce najde stejní...u Porsche stojí 80 000kč u Audi polovinu

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 17. 05. 2012 06:21

Scrat píše:u Porsche stojí 80 000kč u Audi polovinu
btw: nemáš tušení kolik stojí karbon-keramickej kotouč např na S8 , RS 6 ? vím že na turbínu 997 jeden stojí 105tis a destičky 49 :lol: by mě to zajímalo páč u fiata ty kotouče stojí ještě víc :lol: a obavam se že tady ta polovina mozna bude ve prospech porsche :oops: :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 17. 05. 2012 14:00

Night.chimera píše:
Semry píše:Hmm jde do tuhého, nebude čím jezdit. Neduhy motorů TSI jsou nám všem známé, přeskakující řetěz, odcházející turba, spotřeba oleje apd. A spotřeba? Ta je sakra závislá od stylu jízdy. Zrovna minulý týden kolegovi odešlo 80tkm Tourana turbo, do práce dojel z práce nikoliv. A u současné generace 5tkového BMW v nejvrcholnější variantě 550i (4,4 V8 biturbo) se mění celé motory..... :roll: Sakra kdo to turbo na denní ježdění potřebuje? Všichni závoděj? Na výběr tedy moc nezbývá, mercedes dělá ještě pár pěkných atmosfér, Honda se drží, s novým Civicem člověk určitě chybu neudělá. A mazda jde jinou cestou než snižováním objemu. Slušnej atmosferickej motor aby člověk pohledal. :roll: A BMW začíná sypat masovky, kam chtějí klesnout? Na úroven koncernu?


EDIT: Paradoxem je že se jezdí 10x tolik než před lety a auta vydržej 10x méně :?
zase na druhou stranu fabii koupis za 200tis v dobach kdy se delaly poctivy auta delnici stala felda 300tis :wink:
veci se vyrabej stejne jako premysli nase spolecnost navenek hezky a co je uvnitr nikoho nezajima hlavne mit stylovy design ani mobily ti dneska nevydrzej kdyz si vzpomenu na nerozbitnou nokii 5110 a dnesni kramy??vsechno stoji za h....zachvily me ceka koupe jineho auta a z novych bych si tezko vybral koupim nejaky posledni modely E39 a nebo medaky a dam si na dost dlouho voraz nez se lidi proberou jestli vuubec :roll:
Na felici nedám dopustit, máme jeich ve firmě hafec všechny maj přes 300 000 najeto a furt to funguje, hlavně kombíky jsou super. Jenže když jsem zvažoval pořízení 1,6 kombi tak za ní chtěli 40 tis a já za mercedes dal 60. Takže tak....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 18. 05. 2012 09:02

to semry:tak ja na ne dopustit klidne dam :lol: protoze cestovani v tom je hrozne mnohe jsou bez posilovacu vybava proste zalostna z toho duvodu nemam rad skodovky ale kdo je nenarocnej tak je to auto presne pro nej je to jednoducha konstrukce takze se nema co podelat.
je videt jak lidstvo zneuziva techniku misto toho aby auta zlepsovala moderni technikou lepsi kvalitou materialu atd tak pouzivaj nejnonevjsi techniku k tomu aby prisly na to z ceho to udelat aby to vydrzelo treba jen 5 let a pak se to zakonite podelalo :evil: .vsichni jdou po prachach jaguar dela turbodiesely a kombiky pred 15 lety kdybych to nekomu tvrdil tak me posle do haje to same porsche udelalo SUV a ted chysta kombik ferarri to nebude dlouho trvat a bude mit take kombi :shock: .

jak rika muj kamarad vojak "svet se zblaznil nejvetsi muz planety je cinan a nejlepsi rapper je bilej(eminem)" :roll:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 05. 2012 10:27

tak napriklad ferrari ma plynovej pedal z punta 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 21. 05. 2012 15:04

Ferrari, doufám že se tahle globalizace vyhne 911tce, protože jestli tam budou páčky z Golfu tak to bude uplnej konec světa.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 21. 05. 2012 15:32

pozdě, 911 je už dávno pokoncernovaná - například klíčky jsou stejně jak audi, škoda...
Obrázek

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 21. 05. 2012 15:33

Ta současná? Předchozí doufám ne?
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 21. 05. 2012 19:20

Předchozí taky...ale po rozeznění boxeru jsem na to tak nějak zapomněl, můžeš být v klidu :)

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 21. 05. 2012 19:41

Hmm... Ona ta nová 911 už se mi nějak nezdá, 997 se líbí moc.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 21. 05. 2012 19:52

tak počkej až tu novou 911 uvidíš na živo ... na foto sem to teda tak nějak nemusel , ale v realu sem si teda ucvrk , ačkoliv u mě jako porscheuchyláka je to zase pochopitelný , ale i paní naznala že se fakt povedla :P
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 21. 05. 2012 20:55

Já jí naživo viděl, přijde mi disproporční, příliš velká kola vnitřek ala Panamera, už chybí jen 1,4 TSI v předu napříč....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 21. 05. 2012 21:37

někdo holky , někdo vdolky no :) mě se libí hafo ... to že tu je předtím milion generací ze kterých je co vybírat je jen dobře :lol: ja svýho favorita mám :D
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 21. 05. 2012 21:57

Tak to já taky :wink:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Marosh
Příspěvky: 842
Registrován: 21. 02. 2004 09:50

Příspěvek od Marosh » 21. 05. 2012 22:29

Jakékoliv GT2... 8)

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 21. 05. 2012 23:21

bláho bmw fandové a voni že Porsche....944 se v 2,5 nelíbí? Snadná cesta k plnokrevníkovy

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 22. 05. 2012 06:17

928 a 944 nikdy :lol: prostě 911 a když kompromis tak se smířím s tím že holt zbylo jen na Caymana R :? :lol: GT3 RS a idealne už aby měla akrapoviče :oops: :lol: a zpět nohama na zem :roll:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 22. 05. 2012 12:35

ja ji léta nemohl přijít na chuť, ale když jsem si ji zařídil, tak mě to auto vcelku pobavilo...škoda toho designu. Ale vůči použitelné 911 je cenově někde úplně jinde

Odpovědět