zase na druhou stranu fabii koupis za 200tis v dobach kdy se delaly poctivy auta delnici stala felda 300tisSemry píše:Hmm jde do tuhého, nebude čím jezdit. Neduhy motorů TSI jsou nám všem známé, přeskakující řetěz, odcházející turba, spotřeba oleje apd. A spotřeba? Ta je sakra závislá od stylu jízdy. Zrovna minulý týden kolegovi odešlo 80tkm Tourana turbo, do práce dojel z práce nikoliv. A u současné generace 5tkového BMW v nejvrcholnější variantě 550i (4,4 V8 biturbo) se mění celé motory.....Sakra kdo to turbo na denní ježdění potřebuje? Všichni závoděj? Na výběr tedy moc nezbývá, mercedes dělá ještě pár pěkných atmosfér, Honda se drží, s novým Civicem člověk určitě chybu neudělá. A mazda jde jinou cestou než snižováním objemu. Slušnej atmosferickej motor aby člověk pohledal.
A BMW začíná sypat masovky, kam chtějí klesnout? Na úroven koncernu?
EDIT: Paradoxem je že se jezdí 10x tolik než před lety a auta vydržej 10x méně

veci se vyrabej stejne jako premysli nase spolecnost navenek hezky a co je uvnitr nikoho nezajima hlavne mit stylovy design ani mobily ti dneska nevydrzej kdyz si vzpomenu na nerozbitnou nokii 5110 a dnesni kramy??vsechno stoji za h....zachvily me ceka koupe jineho auta a z novych bych si tezko vybral koupim nejaky posledni modely E39 a nebo medaky a dam si na dost dlouho voraz nez se lidi proberou jestli vuubec
