To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konma



Kam ten svet speje...
Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898
To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konmaAkorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo
![]()
![]()
Kam ten svet speje...
To už vůbec není ani BMW ale jakýsi exotický "moskyt".Ono se vůbec poslední dobou vyzdvihuje už dávno vymyšlené,viz úspory na váze,1,6tka motor pod kapotou,....Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898
To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konmaAkorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo
![]()
![]()
Kam ten svet speje...
posly to v 60km/h do zdi ve svym pekaci a v tomdleVenca píše:Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898
To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konmaAkorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo
![]()
![]()
Kam ten svet speje...
Můj 25 let starej pekáč 1040 kg, nová 114i pouhých 1285 kg.
Mít 6-kvalt, tak se na 5,5 litru na sto dostanu taky.
Nejsem proti rozumnýmu vývoji, ale třeba řízení buzení alternátoru podle jízdního režimu, peltierovo články na vejfuk, možnost čiptuningu na ŘJ posilovače řízení - to už mi přijde přehnaný.
.
Já ale nejsem debil, ty "posly"....BMWHanz píše:posly to v 60km/h do zdi ve svym pekaci a v tomdleVenca píše:Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898
To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konmaAkorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo
![]()
![]()
Kam ten svet speje...
Můj 25 let starej pekáč 1040 kg, nová 114i pouhých 1285 kg.
Mít 6-kvalt, tak se na 5,5 litru na sto dostanu taky.
Nejsem proti rozumnýmu vývoji, ale třeba řízení buzení alternátoru podle jízdního režimu, peltierovo články na vejfuk, možnost čiptuningu na ŘJ posilovače řízení - to už mi přijde přehnaný.
.
Zisk je z obratu, ... atd. atd.Vasa píše:... zastupce se jednou v radiu prorekl, ze je nezadouci aby dily vydrzely vic jak 5 let.
...
panejo tak jsem se prepsal aby ses neposral. opet pises mimo tema tys tu fuknci fakt dostal jen aby sis zvetsil pero.Venca píše:Já ale nejsem debil, ty "posly"....BMWHanz píše:posly to v 60km/h do zdi ve svym pekaci a v tomdleVenca píše: Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.
Můj 25 let starej pekáč 1040 kg, nová 114i pouhých 1285 kg.
Mít 6-kvalt, tak se na 5,5 litru na sto dostanu taky.
Nejsem proti rozumnýmu vývoji, ale třeba řízení buzení alternátoru podle jízdního režimu, peltierovo články na vejfuk, možnost čiptuningu na ŘJ posilovače řízení - to už mi přijde přehnaný.
.
Která firma?BMWHanz píše:....
2. firma co delala rozvodovy retezy na to mela spatny postup s spatnyma frezama, proto se stalo ze retezy preskakovaly ....
LidrukovVenca píše:Která firma?BMWHanz píše:....
2. firma co delala rozvodovy retezy na to mela spatny postup s spatnyma frezama, proto se stalo ze retezy preskakovaly ....
Co bylo špatně na frézách a na postupech?
Proč řetězy přeskakovaly?