BMW 114i... to je mi ale novinka

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od Vasa » 13. 05. 2012 15:39

http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898

To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konma :roll: Akorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo :lol: :lol:

Kam ten svet speje...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od Venca » 13. 05. 2012 17:10

Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898

To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konma :roll: Akorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo :lol: :lol:

Kam ten svet speje...
Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.
Můj 25 let starej pekáč 1040 kg, nová 114i pouhých 1285 kg.
Mít 6-kvalt, tak se na 5,5 litru na sto dostanu taky.

Nejsem proti rozumnýmu vývoji, ale třeba řízení buzení alternátoru podle jízdního režimu, peltierovo články na vejfuk, možnost čiptuningu na ŘJ posilovače řízení - to už mi přijde přehnaný.

.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od DVORIS » 13. 05. 2012 19:14

Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898

To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konma :roll: Akorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo :lol: :lol:

Kam ten svet speje...
To už vůbec není ani BMW ale jakýsi exotický "moskyt".Ono se vůbec poslední dobou vyzdvihuje už dávno vymyšlené,viz úspory na váze,1,6tka motor pod kapotou,.... :lol: Nejvíc mě dorazil kdysi super moderní motor 1,4i v pařezech a on to vlastně byl použitý základ z 1000MB :lol: A náš čuráckej národ to žere a žere aji s navijákama
Obrázek

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 13. 05. 2012 21:50

Na co to proboha má to turbo? Z 1.6 100ps. Hmm velký technický úspěch.
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 13. 05. 2012 22:00

To je příprava na chiptuning :)
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 14. 05. 2012 06:57

Já se spíš divím, že vás to tankuje? Je to blbý mrdák spotřebák a lidi to takhle žerou... navíc je to teda extrémně hnusné zepředu :twisted:

P.S. Co mě tankuje víc, je posrané lobby automobilek aby se zavedly "nízko-emisní" zóny a zakázaly vjezd starým pekáčům dle skvělé Euro normy...
Obrázek

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Re: BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od BMWHanz » 14. 05. 2012 07:51

Venca píše:
Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898

To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konma :roll: Akorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo :lol: :lol:

Kam ten svet speje...
Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.
Můj 25 let starej pekáč 1040 kg, nová 114i pouhých 1285 kg.
Mít 6-kvalt, tak se na 5,5 litru na sto dostanu taky.

Nejsem proti rozumnýmu vývoji, ale třeba řízení buzení alternátoru podle jízdního režimu, peltierovo články na vejfuk, možnost čiptuningu na ŘJ posilovače řízení - to už mi přijde přehnaný.

.
posly to v 60km/h do zdi ve svym pekaci a v tomdle

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 14. 05. 2012 09:00

Hmm jde do tuhého, nebude čím jezdit. Neduhy motorů TSI jsou nám všem známé, přeskakující řetěz, odcházející turba, spotřeba oleje apd. A spotřeba? Ta je sakra závislá od stylu jízdy. Zrovna minulý týden kolegovi odešlo 80tkm Tourana turbo, do práce dojel z práce nikoliv. A u současné generace 5tkového BMW v nejvrcholnější variantě 550i (4,4 V8 biturbo) se mění celé motory..... :roll: Sakra kdo to turbo na denní ježdění potřebuje? Všichni závoděj? Na výběr tedy moc nezbývá, mercedes dělá ještě pár pěkných atmosfér, Honda se drží, s novým Civicem člověk určitě chybu neudělá. A mazda jde jinou cestou než snižováním objemu. Slušnej atmosferickej motor aby člověk pohledal. :roll: A BMW začíná sypat masovky, kam chtějí klesnout? Na úroven koncernu?


EDIT: Paradoxem je že se jezdí 10x tolik než před lety a auta vydržej 10x méně :?
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 14. 05. 2012 09:23

Semry píše: EDIT: Paradoxem je že se jezdí 10x tolik než před lety a auta vydržej 10x méně :?
vidim tu přimou souvislost +10 -10 = 0 :mrgreen:
Obrázek

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 14. 05. 2012 10:04

To je fakt :twisted: Asi to trochu přehodnostím, auta vydržej 20x mín (TSI určitě)

BTW: Tuhle byla vy autotipu tabulka nejúspornějších modelů pro manažery, a na prvním místě byl Ford Mondeo 1,0 EcoBoost. Myslel jsem že je to vtip, ale doted se bojím podívat na stránky fordu. :twisted:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 14. 05. 2012 11:17

Nemyslim si, ze by automobilky byly nadsene z toho, ze musi vyvijet technologicke paskvily. Ale nuti je k tomu ekoteroristi kteri nyni vladnou a maji potrebu se nejak zviditelnovat. Touha se zviditelnit navic jde ruku v ruce s touhou vladnoucich ignorantu oskubat lidi za kazdou cenu. A soucasna situace na trhu je toho pouze dokladem. Navic automobilky jako vyrazny zamestnavatel a pripivatel do statnich kas maji zase zajem na tom, aby ty jejich veci moc nevydrzely a zakaznik si kazde 3-5 let kupoval novy nalesteny smejd. Nejdal je v tomto zvetstvu asi Ford ktery ma vlastni "vyvojove stredisko pro planovanou zivotnost dilu" a nejaky jejich zastupce se jednou v radiu prorekl, ze je nezadouci aby dily vydrzely vic jak 5 let.

Diky me profesi navstevuji ruzne vyrobni celky (vcetne dodavatelu dilu pro automotive) a kdyz vidite co se jak vyrabi tak se vam chce blejt a novou karu uz vlastne ani nechcete. Jen maly priklad z vlastnich rad: BMW rozlisuje u svych dodavatelu mechanickych dilu zda jde dil na montazni linku nebo to bude jiz jako originalni nahradni dil. Napr. v ramenech napravy pro montaz vozu na lince je kvalita materialu cepu o tridu vyssi nez u kusu pro Original BMW Teile distribuci. Navic jejich dodavatel ma vyslovne zakazano lepsi material pouzivat krome jiz zminene "prvovyroby". Jinymi slovy - co dostanete na aute z fabriky uz jindy za zadny prachy nekoupite. Obrazek si o tom udelejte sami.
A takhle bych mohl pokracovat dal... napr, ze vylisky pristrojovek nekterych modelu Opelu, BMW, Skoda, VW jsou vyrabeny na jedne lince v jednom lisu, pouze tvar formy je jiny. Takze zlata Trica.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od Venca » 14. 05. 2012 12:00

BMWHanz píše:
Venca píše:
Vasa píše:http://www.auto.cz/tridverove-bmw-rady- ... 114i-66898

To je mi, ale pokrok po 24 letech "vyvoje" opet vyrobit 1,6 se 100 konma :roll: Akorat je ten vergl 3x slozitejsi a mozna se mu misto vacky vydre driv turbo :lol: :lol:

Kam ten svet speje...
Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.
Můj 25 let starej pekáč 1040 kg, nová 114i pouhých 1285 kg.
Mít 6-kvalt, tak se na 5,5 litru na sto dostanu taky.

Nejsem proti rozumnýmu vývoji, ale třeba řízení buzení alternátoru podle jízdního režimu, peltierovo články na vejfuk, možnost čiptuningu na ŘJ posilovače řízení - to už mi přijde přehnaný.

.
posly to v 60km/h do zdi ve svym pekaci a v tomdle
Já ale nejsem debil, ty "posly"....

:lol:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 05. 2012 12:07

Vasa píše:... zastupce se jednou v radiu prorekl, ze je nezadouci aby dily vydrzely vic jak 5 let.
...
Zisk je z obratu, ... atd. atd.

Nač kvalitu. Technik nerozhoduje, vyšší slovo má marketing:

"..to neprojde. Máte tam moc válečků!"
- povídal jeden marketingář, když vracel vývojářovi desku plošných spojů.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 14. 05. 2012 20:24

Koukam, ze je na case sehnat do foroty jeste jedno poctive a kvalitni neshnile a nedobyte auto a to opecovavat pro roky pristi ... A mozna soupnout do stodoly jeste jedno pro deti ...

BTW - pracuju v automobilovym prumyslu a casto mi to prijde, ze se skoro vsichni ridi heslem: "My v tom jezdit nebudem."
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Re: BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od BMWHanz » 14. 05. 2012 20:30

Venca píše:
BMWHanz píše:
Venca píše: Hlavně pohotovostní hmotnost, to je pokrok.
Můj 25 let starej pekáč 1040 kg, nová 114i pouhých 1285 kg.
Mít 6-kvalt, tak se na 5,5 litru na sto dostanu taky.

Nejsem proti rozumnýmu vývoji, ale třeba řízení buzení alternátoru podle jízdního režimu, peltierovo články na vejfuk, možnost čiptuningu na ŘJ posilovače řízení - to už mi přijde přehnaný.

.
posly to v 60km/h do zdi ve svym pekaci a v tomdle
Já ale nejsem debil, ty "posly"....

:lol:
panejo tak jsem se prepsal aby ses neposral. opet pises mimo tema tys tu fuknci fakt dostal jen aby sis zvetsil pero.


TSI maji 2 hlavni problemy.
1. je longlife. kdyz by se tam menil olej normalne, tak maji daleko vetsi vydrz, protoze maji spatne chlazeny olej a jak vsichni davno vime, tak olej co si udrzi vlastnosti 30 000km proste jeste neexistuje
2. firma co delala rozvodovy retezy na to mela spatny postup s spatnyma frezama, proto se stalo ze retezy preskakovaly v cemz mel ale zase hlavni vinu longlife, ktery zalepil napinak, ktery pak neplnil svoji funkci :roll:
jinak me 1,4 TSI vubec neurazi. da se s tim jezdit za dobrou spotrebu a svizny to je dost.
tu 1,2 bych nechal fakt jen ve fabce

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od Venca » 14. 05. 2012 20:50

BMWHanz píše:....
2. firma co delala rozvodovy retezy na to mela spatny postup s spatnyma frezama, proto se stalo ze retezy preskakovaly ....
Která firma?
Co bylo špatně na frézách a na postupech?
Proč řetězy přeskakovaly?

:?:

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 14. 05. 2012 21:01

Ano, proč, proč, proč? Já to chci taky vědět, je to pro mě strašně důležité :lol:
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: BMW 114i... to je mi ale novinka

Příspěvek od DVORIS » 14. 05. 2012 21:04

Venca píše:
BMWHanz píše:....
2. firma co delala rozvodovy retezy na to mela spatny postup s spatnyma frezama, proto se stalo ze retezy preskakovaly ....
Která firma?
Co bylo špatně na frézách a na postupech?
Proč řetězy přeskakovaly?

:?:
Lidrukov :lol: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 05. 2012 00:39

na tema TSI mel hezkej clanek D-fens, cca 2 tydny zpatky.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 16. 05. 2012 07:31

Max-Max píše:na tema TSI mel hezkej clanek D-fens, cca 2 tydny zpatky.
jj :)
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Odpovědět