
běh motoru (už jen trochu neběh) II
běh motoru (už jen trochu neběh) II
Tak jsem vyměnil palivový filtr, nastartoval, a zkusil to projet. Uplně ideální to nebylo. Nechal jsem auto pořádně zahrát a párkrát jsem to pořádně protáhl na 2 a na 3. O něco se to vylepšilo. Dá se normálně jet, jen někdy se "kuckne". A dostkrát houpou volnoběžné otáčky. Zdá se mi, že ekonoměr ukazuje větší spotřebu. Ale změna je VELMI znatelná. Takže bych řekl - nečistoty v palivovém vedení. 

Tak zase nejezdim. Před chvílí jsem nasedl do auta a zase ty samé problémy. Nedrží otáčky, kolísá volnoběh, nejede v konstantních otáčkách na jakoukoli rychlost, nechce přidávat... Ne vždy, ale hodně často. V těchto situacích auto dost kouří a zdá se mi, že je cítit benzín.
Už před časem jsem si všimnul, že na benzín, tak pří 1200 +/- otáčkách motor jakoby zacukává, na plyn to nedělá. To by docela sedělo na vstřiky, že jo?
Nemáte nějaký tip?

Už před časem jsem si všimnul, že na benzín, tak pří 1200 +/- otáčkách motor jakoby zacukává, na plyn to nedělá. To by docela sedělo na vstřiky, že jo?


Bobo, když vidím, kolik už jsi nad tím strávil hodin, asi bych jel na skutečnou diagnostiku k odborníkovi.
Jen příklad:
Mě na volnoběh občas motor vynechal. Myslel jsem - některý zapalovací kabel, koncovka, svíčka apod.
A na diagnostice mi profík nastavil váhu vzduchu o 2 zoubky (byl malý tah pružiny) a to dělalo bohatou směs. Taky mi posunul předstih asi o 3° a upozornil na trochu pozměněný průběh křivky předstihu - pomalejší nájezd odstředivé regulace.
Stálo mě to 800,- za 2 hodiny.
Informace a zjištění stavu vůbec mi za to stálo.
Jen příklad:
Mě na volnoběh občas motor vynechal. Myslel jsem - některý zapalovací kabel, koncovka, svíčka apod.
A na diagnostice mi profík nastavil váhu vzduchu o 2 zoubky (byl malý tah pružiny) a to dělalo bohatou směs. Taky mi posunul předstih asi o 3° a upozornil na trochu pozměněný průběh křivky předstihu - pomalejší nájezd odstředivé regulace.
Stálo mě to 800,- za 2 hodiny.
Informace a zjištění stavu vůbec mi za to stálo.
Jo, taky bych na diagnostiku zajel. Ale nevim o nikom, kdo by opravdu auto napojil a kde bych u toho mohl bejt
Nechce se mi to k někomu dávat na dva dny do péče jen proto, aby mi s tim nic neudělal, maximálně něco po..al a naúčtoval si 2 tKč
-ale třeba váha vzduchu - na plyn to jede pěkěn, nic neškube. Takže by měla bejt dobrá. Plyn je prý citlivější než benzín...
Ach jo
Ale aspoň už jsem si zabudoval orig. hodinky vedle rádia, fungují, svítí



-ale třeba váha vzduchu - na plyn to jede pěkěn, nic neškube. Takže by měla bejt dobrá. Plyn je prý citlivější než benzín...
Ach jo



Dezort - elektroopravyBobo píše:Jo, taky bych na diagnostiku zajel. Ale nevim o nikom, kdo by opravdu auto napojil a kde bych u toho mohl bejtNechce se mi to k někomu dávat na dva dny do péče jen proto, aby mi s tim nic neudělal, maximálně něco po..al a naúčtoval si 2 tKč
![]()
...
-opravy a seřizování vstřikování a zapalování BOSCH
Vlkýšská 214 Město Touškov
tel. 377 922 300
--------
Z Prahy dost z ruky (~ 120 km)
Další nevýhoda - nemá čas, nutno se objednat tak na 14 dná dopředu.
já jsem jel k Bychlovy, sice u toho nemůžeš být, ale jezdím tam pro díly už 5 let...trvalo to asi dvě hodiny a pořešil jsem to za 800-900 Kč,-
P.S. co filtr na přívodu plynu ??
P.S. co filtr na přívodu plynu ??
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
myslím filtr na přívodu plynu...Bobo píše:Jaký filtr máš na mysli? Myslíš ten filtr vedle palivového?
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Pokud chces u diagnostiky byt, tak muzes zkusit taky pobliz Prahy p. Svatka - http://www.tsvatek.cz/autoservis/emise.htm
to ne, myslel jsem že ti to nejede i na plyn...Bobo píše:Mirek: Filtr na přívod plynu nemá přece na chod na benzín žádný vliv, ne?
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Tak na víkend jsem jel asi 100 km za Prahu a zpět. Už při cestě tam se mu na benzín moc nechtělo jet. Jel jsem na plyn. Při ježdění tam to nechtělo už ani na benzín, při cestě dnes zpátky to zase na benzín docela jelo, takže celou cestu na benzín. Kolísají volnoběžné otáčky a ekonoměr ukazuje celkem divokou spotřebu. Třeba na čtyřku na 2 tis. otáček po rovince, pneu 185/65/14 skoro nejdu pod 10, jakmile lehce přidám, je tam aspoň 20.... Pujdu na tu diagnostiku...
Jistý je, že teď to dělalo i na plyn.
Nemáte někdo ještě návrh?
Jistý je, že teď to dělalo i na plyn.
Nemáte někdo ještě návrh?
