běh motoru (už jen trochu neběh) II

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

běh motoru (už jen trochu neběh) II

Příspěvek od Bobo » 06. 11. 2004 12:48

Tak jsem vyměnil palivový filtr, nastartoval, a zkusil to projet. Uplně ideální to nebylo. Nechal jsem auto pořádně zahrát a párkrát jsem to pořádně protáhl na 2 a na 3. O něco se to vylepšilo. Dá se normálně jet, jen někdy se "kuckne". A dostkrát houpou volnoběžné otáčky. Zdá se mi, že ekonoměr ukazuje větší spotřebu. Ale změna je VELMI znatelná. Takže bych řekl - nečistoty v palivovém vedení. :?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 06. 11. 2004 12:50

Nebo - může dělat problémy zaslepená hadička (ke vstřikovací liště) od toho filtru výparů?

:arrow: Mam zkusit použít nějaký přípravek na čištění vstřiků a paliv. cest? :arrow: Nemam s tim žádné zkušenosti a nechci si zničit motůrek.
Díky!
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 07. 11. 2004 15:54

Tak zase nejezdim. Před chvílí jsem nasedl do auta a zase ty samé problémy. Nedrží otáčky, kolísá volnoběh, nejede v konstantních otáčkách na jakoukoli rychlost, nechce přidávat... Ne vždy, ale hodně často. V těchto situacích auto dost kouří a zdá se mi, že je cítit benzín.
Už před časem jsem si všimnul, že na benzín, tak pří 1200 +/- otáčkách motor jakoby zacukává, na plyn to nedělá. To by docela sedělo na vstřiky, že jo?
:arrow: Nemáte nějaký tip?
:cry:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 07. 11. 2004 18:12

Bobo, když vidím, kolik už jsi nad tím strávil hodin, asi bych jel na skutečnou diagnostiku k odborníkovi.

Jen příklad:
Mě na volnoběh občas motor vynechal. Myslel jsem - některý zapalovací kabel, koncovka, svíčka apod.

A na diagnostice mi profík nastavil váhu vzduchu o 2 zoubky (byl malý tah pružiny) a to dělalo bohatou směs. Taky mi posunul předstih asi o 3° a upozornil na trochu pozměněný průběh křivky předstihu - pomalejší nájezd odstředivé regulace.

Stálo mě to 800,- za 2 hodiny.
Informace a zjištění stavu vůbec mi za to stálo.

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 07. 11. 2004 21:26

Jo, taky bych na diagnostiku zajel. Ale nevim o nikom, kdo by opravdu auto napojil a kde bych u toho mohl bejt :cry: Nechce se mi to k někomu dávat na dva dny do péče jen proto, aby mi s tim nic neudělal, maximálně něco po..al a naúčtoval si 2 tKč :cry:

-ale třeba váha vzduchu - na plyn to jede pěkěn, nic neškube. Takže by měla bejt dobrá. Plyn je prý citlivější než benzín...
Ach jo :cry: Ale aspoň už jsem si zabudoval orig. hodinky vedle rádia, fungují, svítí :P :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 08. 11. 2004 08:39

Bobo píše:Jo, taky bych na diagnostiku zajel. Ale nevim o nikom, kdo by opravdu auto napojil a kde bych u toho mohl bejt :cry: Nechce se mi to k někomu dávat na dva dny do péče jen proto, aby mi s tim nic neudělal, maximálně něco po..al a naúčtoval si 2 tKč :cry:
Dezort - elektroopravy
...
-opravy a seřizování vstřikování a zapalování BOSCH

Vlkýšská 214 Město Touškov

tel. 377 922 300

--------
Z Prahy dost z ruky (~ 120 km)

Další nevýhoda - nemá čas, nutno se objednat tak na 14 dná dopředu.

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08. 11. 2004 10:46

já jsem jel k Bychlovy, sice u toho nemůžeš být, ale jezdím tam pro díly už 5 let...trvalo to asi dvě hodiny a pořešil jsem to za 800-900 Kč,-
P.S. co filtr na přívodu plynu ??
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 08. 11. 2004 12:01

Jaký filtr máš na mysli? Myslíš ten filtr vedle palivového?

:arrow: Teď jsem zase jel, docela to šlo, když jedu víc pod plynem, jde to. Akorát celkem kolísá volnoběh a jednou mi to chcíplo na semaforu :cry:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 08. 11. 2004 12:06

Venca., Mirek: Díky za návrhy.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08. 11. 2004 20:32

Bobo píše:Jaký filtr máš na mysli? Myslíš ten filtr vedle palivového?
myslím filtr na přívodu plynu...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 08. 11. 2004 21:21

Pokud chces u diagnostiky byt, tak muzes zkusit taky pobliz Prahy p. Svatka - http://www.tsvatek.cz/autoservis/emise.htm

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 08. 11. 2004 22:42

Mirek: Filtr na přívod plynu nemá přece na chod na benzín žádný vliv, ne?

Jirka325: Díky za návrh.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Mirek
Příspěvky: 1089
Registrován: 09. 02. 2004 11:46
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 08. 11. 2004 22:44

Bobo píše:Mirek: Filtr na přívod plynu nemá přece na chod na benzín žádný vliv, ne?
to ne, myslel jsem že ti to nejede i na plyn...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 09. 11. 2004 13:05

Ne, na plyn to právě jede dobře, možná jsem to napsal nejednoznačně.
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 09. 11. 2004 15:03

Tak ty vstriky zkus vyndat a prover jestli fachaj vsechny a tak jak maj.
Za pouziti zidova vypinace, doporucuji pri praci nekourit :lol:

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 09. 11. 2004 18:21

Jakýho vypínače? Jo, docela bych se do toho dal, ale už je celkem dost zima a chcavo :cry: Přes zimu sice auto v garáži snad bude, ale bude to jen jedno stání, tam taky nic neudělám :cry:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 09. 11. 2004 18:21

Nekouřim :P
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 09. 11. 2004 19:12

Židův vypinac = kus dratu :P
Proklemovat cerpadlo, aby tlacilo benal a pak si kusem dratu zapinat jednotlive skupiny vstriku manualne, abys videl, jestli a popripade jak z nich prska benzin :)

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 09. 11. 2004 21:11

Jo, jasně. Akorát teď už to asi těžko zvládnu :cry:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 14. 11. 2004 17:37

Tak na víkend jsem jel asi 100 km za Prahu a zpět. Už při cestě tam se mu na benzín moc nechtělo jet. Jel jsem na plyn. Při ježdění tam to nechtělo už ani na benzín, při cestě dnes zpátky to zase na benzín docela jelo, takže celou cestu na benzín. Kolísají volnoběžné otáčky a ekonoměr ukazuje celkem divokou spotřebu. Třeba na čtyřku na 2 tis. otáček po rovince, pneu 185/65/14 skoro nejdu pod 10, jakmile lehce přidám, je tam aspoň 20.... Pujdu na tu diagnostiku...
Jistý je, že teď to dělalo i na plyn.
Nemáte někdo ještě návrh? :cry:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Odpovědět