
Zástavba M50 místo M20
Tak mám další otázku. Během toho než se mi vrátí setrvák řeším svody. Mám doma z M3 asi 3.0 (nejsou na nich vstupy pro lambdu) a co sem se dočetl tak se tam bez upravy přepážky mezi motorem a kabinou nevejdou. Tak uvažuju jestli nesehnat nějaké jiné a nemít stím moc práce nebo to upravit. Ale co mě zajímá jestli jsou ty svody na M50B25 vůbec vhodné. Nebo jestli je lepší je prodat a koupít nějake. Ale jaké? Může mi někdo poradit? Díky a omlouvám se že pořád zněčím otravuju 

Svody
Tak co já vím,tak svody z M3 se na M50 hodí,jen se pod ně dá mezi kus,jinak se opírají o blok.No a co se týče zástavby do e30,tak se tam opravdu musí poupravit příčka.Jinak výstup na lambdu máš stejně před katy.Já bych se jích nebál,jsou správně nakrouceny a určitě budou fungovat.
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no na b25 budou dostacujici , ačkoliv ten průměr na origo S50 taky by mohl být větší
až někdy uvidíš alpiny z M50B30 a porovnáš je s M3 tak člověk začne přemýšlet proč je tak vůbec namotali ? 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- kopecek.e30
- Příspěvky: 646
- Registrován: 17. 02. 2010 17:09
- Bydliště: Mělník
m50
nutně potřebuju kardan z ety..stačí přední díl!!! spěchá... nebo nějakej mu podobnej kterej pude na m50 v e30
- kopecek.e30
- Příspěvky: 646
- Registrován: 17. 02. 2010 17:09
- Bydliště: Mělník
Re: m50
pouze silnější verze, která má velkou hardyspojku.kopecek.e30 píše:nutně potřebuju kardan z ety..stačí přední díl!!! spěchá... nebo nějakej mu podobnej kterej pude na m50 v e30
M50B30
Čaute chlapi řešili ste někdo předělat M50ku na M50B30 tj 3.0 obsah?
Udajně dle článku níže by to neměl být problém s použitím kliky, ojnic a pístů z M54B30. Dokonce i kompres by měl být nějakých 10,5 dle toho článku, jinde sem se zase dočetl že nějakých 14,5 tak nevím. Dále tam píše že použil vačky z S52, neví někdo proč? Moje angličtina není zase tak dobrá...
A k elektrice, předpokládám že použil M50tkovou elektriku s vlastním chipem...
BTW nevíte jak to má řešené alpina 3.0?
BMW je jak lego, vše pasuje všude
http://e30tech.com/forum/showthread.php?t=103429

Udajně dle článku níže by to neměl být problém s použitím kliky, ojnic a pístů z M54B30. Dokonce i kompres by měl být nějakých 10,5 dle toho článku, jinde sem se zase dočetl že nějakých 14,5 tak nevím. Dále tam píše že použil vačky z S52, neví někdo proč? Moje angličtina není zase tak dobrá...
A k elektrice, předpokládám že použil M50tkovou elektriku s vlastním chipem...
BTW nevíte jak to má řešené alpina 3.0?
BMW je jak lego, vše pasuje všude

http://e30tech.com/forum/showthread.php?t=103429

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no alpinu 3.0 sem na živo viděl , ale neměl nikdo odvahu to rozdělat , protože dohledat nějaký info o to motoru je problem no ... vacky z S52 pouzivaji protoze jsou ostrejsi jak seriový a padnou do sigl vanos kebule
když už vačky tak rovnou dbilas ci schrick , S52 stejně v evropě ani neseženeš
v podstate tendle stroker se dělá i do M20 bloku ...


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
no o stavbě M50/52B30 sem taky premejslel, ale asi bych to spis skladal v dilne nez na kuchynskym stole. myslim, ze rizeni motoru by ten narust o pul litru nak pobralo, ani bych neresil nakej divokej cip. frajerina by bylo, kdyby tam ty pisty sly nacpat spodem, aby nemusela dolu kedlubna.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Rj když už tak upravit ať z toho objemu taky jsou nějaký koně , kor s nejakyma vackama ... nejak nechapu proc neco skladat polovičatě ? je jasný že to nejde , ale i kdyby to šlo tak proč to dělat ?!?!pragdejf píše:no o stavbě M50/52B30 sem taky premejslel, ale asi bych to spis skladal v dilne nez na kuchynskym stole. myslim, ze rizeni motoru by ten narust o pul litru nak pobralo, ani bych neresil nakej divokej cip. frajerina by bylo, kdyby tam ty pisty sly nacpat spodem, aby nemusela dolu kedlubna.

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
protoze kdyz ma motor v cajku tlaky, nechcije olej skrz gufera ventilu a vseobecne je vrsek ok, tak podle me neni duvod davat dolu kedlubnu.
ze to tam nedostanu je jina vec.
jinak pokud dobre chapu rizeni motoru, tak pokud stiha vaha vzduchu (M50B25 a alpina M50B30 maj stejnou) a pokud stihaj vstrikovace (asi by byly lepsi z M52B28), tak se tam proste nachcije odpovidajici mnozstvi benzinu k mnozstvi nasatyho vzduchu. k tomu zpetna vazba z labdy a s tim uz se jednotka nak popere... stejne ten motor musi fungovat od nulovy nadmorsky vejsky a -20°C (spousta vzduchu) az po 4000M.n.m. a +40°C kde je vzduchu vyrazne min. a vsude tam a jeste siroko daleko od toho musi bejt rozsah pouzitelnosti.
a ze vic vzduchu+vic benalu=vic kobyl, tak v tom mame snad vsichni jasno.
ale kdyz clovek chce jit na vyssi otacky, coz u vacek z //M chapu, tak to je jina.
samozrejme pokud se, predevsim co se tyka rizeni motoru, pletu, tak me prosim opravte.
ze to tam nedostanu je jina vec.
jinak pokud dobre chapu rizeni motoru, tak pokud stiha vaha vzduchu (M50B25 a alpina M50B30 maj stejnou) a pokud stihaj vstrikovace (asi by byly lepsi z M52B28), tak se tam proste nachcije odpovidajici mnozstvi benzinu k mnozstvi nasatyho vzduchu. k tomu zpetna vazba z labdy a s tim uz se jednotka nak popere... stejne ten motor musi fungovat od nulovy nadmorsky vejsky a -20°C (spousta vzduchu) az po 4000M.n.m. a +40°C kde je vzduchu vyrazne min. a vsude tam a jeste siroko daleko od toho musi bejt rozsah pouzitelnosti.
a ze vic vzduchu+vic benalu=vic kobyl, tak v tom mame snad vsichni jasno.
ale kdyz clovek chce jit na vyssi otacky, coz u vacek z //M chapu, tak to je jina.
samozrejme pokud se, predevsim co se tyka rizeni motoru, pletu, tak me prosim opravte.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
jestli to budu stavět, což nejspíš budu tak jednotku 2.5kovou nenechám
Mattyxi nebo někdo, kdyby ste věděli o nějakých dílech co by se mi mohly hodit dejte vědět, inzeraty budu sledovat ale nedělám si iluze že by někdo neustále inzeroval třeba kliku z M54... Takže info ohledně bloku M54B30 motoru M50B25, vaček do bezvanos kebule, svodů, klidně i šestiklapky rád uvítám
Mattyxi nebo někdo, kdyby ste věděli o nějakých dílech co by se mi mohly hodit dejte vědět, inzeraty budu sledovat ale nedělám si iluze že by někdo neustále inzeroval třeba kliku z M54... Takže info ohledně bloku M54B30 motoru M50B25, vaček do bezvanos kebule, svodů, klidně i šestiklapky rád uvítám

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jako sehnat celkově něco z tý M54 je tak trochu problémek sehnat no , tedka onehda sem mohl sehnat komplet streva z m54 ale prodávající kokot takže to nedopadlo no
pokud na to máš připarevenj badžet stačí čekovat co se kde objeví a vyrazit ... držím palce při stavbě , takovýdle projekty mám rad




Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
pokud muzes koupit trebas jenom nastrojenej blok , trebas i s hlavou tak to ber vsema deseti no
zbytek se da rozprodat ... s tim ze blok to mas tacek v hliníku 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
a kdo by ho na co chtěl , zaprvé je to hliník (pro nějakou turbostavbu atd. nanic ) a jen tak jako ND to stejně nikdo neveme
já sem B28 blok normálně hodil na hliník , má to pekných 22kilo čistýho hliníku 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8