Ale STK to narozdíl od motoru nevadí
Technická kontrola
Motor přes ten hustotuning filtr nasává teplej vzduch od motoru a koně ti to ubírá. Když chceš "sportovní" filtr, tak tenhle odstiň od motoru a dej tam přívod studeného vzduchu a nebo použij nějakou propustnou vložku do origo filtrboxu ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Jo takhle tak to už chapu vim že tam nemam žádný odstínění měl sem tam jedno ale to sem spatně udělal tak sem ho dal pryč, zatim sem snad ničemu neuškodil najel sem bez toho odstínění tak 150km vic ne dodělam ho až vymyslim jak
Takže tyhle filtry na stk nevadí ? od dvou lidi sem slysel že snad jo. (nevim jestli mi to nějak pomuže ale nekupoval sem ho v vetnamcu ale normalně v krámě ten filtr
) taky to bylo jako řešení zatim na vložku nebo značkovej sem neměl.
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
To je filtr jak na turbo třílitr...
Válí se mi tu origo KN pro M40
Velikost jako ten odstíněnej co tu je na foto 
Válí se mi tu origo KN pro M40
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Já mám tento: http://auto.aukro.cz/sportovni-vzduchov ... 28431.html
ex E30 318i touring M-technic II
pokud dobře vidím, tak ten malej filtřík je na odvětrávání víka ventilů.
to nemůže fungovat ten motor přece...
jinak slavný KN mě může víte co...teď před zimou jsem čistil KN vložku do origo airboxu a ani potom to nijak zvlášť netáhlo..dal jsem papírák a auto jede jak z praku..Ono to bude tím, že ta KN vložka jezdila už v jednom autě přede mnou a když si člověk přečte jak správně by se měla napouštět origo KN olejem, přejde chuť na frajeřinky.
jinak slavný KN mě může víte co...teď před zimou jsem čistil KN vložku do origo airboxu a ani potom to nijak zvlášť netáhlo..dal jsem papírák a auto jede jak z praku..Ono to bude tím, že ta KN vložka jezdila už v jednom autě přede mnou a když si člověk přečte jak správně by se měla napouštět origo KN olejem, přejde chuť na frajeřinky.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
S nikym se nebudu přít jestli to tam k něčemu je nebo ne, ten kdo to tam nemá ať to nemá a ten kdo to má ať má. Otázka spočívala v něčem jinym a ne proč to tam je. (čim to pomáhá motoru když jdou výpary z víka zpět do sání ? jen tak mimochodem) Válel se mi v garáži nekupoval sem ho a ta hadička byla ko tak sem ho tam dal kdybych ho neměl tak bych ho taky nekupoval 
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
Jen tak mimochodem projde při každým pracovním cyklu přes pístní kroužky určitá část spalin do klikový skříně. Přetlak je nežádoucí, může poškodit těsnění.BlueBeaR píše:....čim to pomáhá motoru když jdou výpary z víka zpět do sání ? jen tak mimochodem...
Proto je umožněn odchod plynů pryč.
Tyhle věci nevymejšlí tuzéři, to musí fungovat.
hlídam
je mi jasný že kdyby se to ucpalo je to špatný ale aspoň pak další důvod dat tam šestiválec i když tahle moje 1.6 je dost zachovalá
Naposledy upravil(a) BlueBeaR dne 07. 01. 2012 16:40, celkem upraveno 1 x.
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d



