Technická kontrola

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 07. 01. 2012 03:21

No ty vole...

Ale STK to narozdíl od motoru nevadí :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 10:02

Jak si to myslel narozdíl od motoru ? :D
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 07. 01. 2012 10:08

Motor přes ten hustotuning filtr nasává teplej vzduch od motoru a koně ti to ubírá. Když chceš "sportovní" filtr, tak tenhle odstiň od motoru a dej tam přívod studeného vzduchu a nebo použij nějakou propustnou vložku do origo filtrboxu ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
LuKyss
Příspěvky: 286
Registrován: 06. 09. 2009 10:46
Bydliště: Pardubicko

Příspěvek od LuKyss » 07. 01. 2012 10:17

Ano, třeba takto odstínit + přívod vzduchu:
Obrázek

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 10:22

Jo takhle tak to už chapu vim že tam nemam žádný odstínění měl sem tam jedno ale to sem spatně udělal tak sem ho dal pryč, zatim sem snad ničemu neuškodil najel sem bez toho odstínění tak 150km vic ne dodělam ho až vymyslim jak :roll: :wink: Takže tyhle filtry na stk nevadí ? od dvou lidi sem slysel že snad jo. (nevim jestli mi to nějak pomuže ale nekupoval sem ho v vetnamcu ale normalně v krámě ten filtr :roll: ) taky to bylo jako řešení zatim na vložku nebo značkovej sem neměl.
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 07. 01. 2012 10:41

To je filtr jak na turbo třílitr... :lol:

Válí se mi tu origo KN pro M40
:wink: Velikost jako ten odstíněnej co tu je na foto :wink:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
kubiE30
Příspěvky: 484
Registrován: 15. 01. 2009 15:34
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od kubiE30 » 07. 01. 2012 10:49

ex E30 318i touring M-technic II

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 12:17

Zavarenec píše:To je filtr jak na turbo třílitr... :lol:

Válí se mi tu origo KN pro M40
:wink: Velikost jako ten odstíněnej co tu je na foto :wink:
Vzduchu neni nikdy dost :D :D :lol:
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 07. 01. 2012 12:23

K čemu je ten malej filtřík na sání?
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
hageen
Příspěvky: 3511
Registrován: 05. 03. 2005 11:47
Bydliště: Teplice

Příspěvek od hageen » 07. 01. 2012 12:48

pokud to chceš udělat tak to neřeš :wink:
Zajištění STK a EM více po SZ..
ND NA E30+E34+E36 COMPACT TEL. 605471547

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 07. 01. 2012 13:13

pokud dobře vidím, tak ten malej filtřík je na odvětrávání víka ventilů. :shock: to nemůže fungovat ten motor přece...

jinak slavný KN mě může víte co...teď před zimou jsem čistil KN vložku do origo airboxu a ani potom to nijak zvlášť netáhlo..dal jsem papírák a auto jede jak z praku..Ono to bude tím, že ta KN vložka jezdila už v jednom autě přede mnou a když si člověk přečte jak správně by se měla napouštět origo KN olejem, přejde chuť na frajeřinky.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 07. 01. 2012 13:14

taky by mě to zajímalo, mám ho na jednom motoru a esteticky je tam hezký, ale k čemu je funkčně nevím :)
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 13:37

Ty filtry jsou k hovnu.

A stejně tak i všelijakej motortuzing v podobě hustobarevnejch filtříků odvětrání a podobnejch blbin.

Vyrábí se, protože na trhu "jdou".
A "jdou" proto, že zákazníků jsou nevyčerpatelný zásoby, neustále se rodí noví.

.

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 07. 01. 2012 13:44

Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 14:03

Kubajz von Odry píše:tak pan google poradil

http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=59&t=3627
I na tuzérským fóru se občas najde někdo, kdo už ví, k jakýmu prdu to je dobrý a že nejlepší řešení je nechat tam origo hadičku, zavedenou do sací armatury.

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 15:27

S nikym se nebudu přít jestli to tam k něčemu je nebo ne, ten kdo to tam nemá ať to nemá a ten kdo to má ať má. Otázka spočívala v něčem jinym a ne proč to tam je. (čim to pomáhá motoru když jdou výpary z víka zpět do sání ? jen tak mimochodem) Válel se mi v garáži nekupoval sem ho a ta hadička byla ko tak sem ho tam dal kdybych ho neměl tak bych ho taky nekupoval :wink:
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 15:52

BlueBeaR píše:....čim to pomáhá motoru když jdou výpary z víka zpět do sání ? jen tak mimochodem...
Jen tak mimochodem projde při každým pracovním cyklu přes pístní kroužky určitá část spalin do klikový skříně. Přetlak je nežádoucí, může poškodit těsnění.
Proto je umožněn odchod plynů pryč.

Tyhle věci nevymejšlí tuzéři, to musí fungovat.

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 15:57

vždiť odcházejí pryč přes ten filtr akorát jdou přímo ven a ne zpět do sání
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 16:16

BlueBeaR píše:vždiť odcházejí pryč přes ten filtr akorát jdou přímo ven a ne zpět do sání
Tak si to hezky hlídej, ať to má odluft.
Když se ta blbina ucpe, bude problém.

Uživatelský avatar
BlueBeaR
Příspěvky: 595
Registrován: 29. 05. 2011 21:30
Bydliště: Most - Fox Hill

Příspěvek od BlueBeaR » 07. 01. 2012 16:31

hlídam :wink: je mi jasný že kdyby se to ucpalo je to špatný ale aspoň pak další důvod dat tam šestiválec i když tahle moje 1.6 je dost zachovalá
Naposledy upravil(a) BlueBeaR dne 07. 01. 2012 16:40, celkem upraveno 1 x.
[E30 - Touring] - BlueBeaRův Touring, [E30 - cabrio]
-> BMW E30 CZ/SK <-
Fuck the new car, Im driving oldschool !
Daily car - BMW E39 530d

Odpovědět