256E1

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
jarda325i
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 09. 2004 20:47

256E1

Příspěvek od jarda325i » 30. 10. 2004 15:41

chtel jsem se zeptat ,kdyz mam v technicaku ZMENA 256 E1 ,u motoru,co to znamena ?mel bych mit kat. ,ale nemam ...................projdu STK?

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Re: 256E1

Příspěvek od DC » 30. 10. 2004 15:46

jarda325i píše:chtel jsem se zeptat ,kdyz mam v technicaku ZMENA 256 E1 ,u motoru,co to znamena ?mel bych mit kat. ,ale nemam ...................projdu STK?
no 256E1 znamena, ze kat dle papiru nemáš


kdybys tam měl 256K1, tak ho musíš na STK mít...
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Wolferine
Příspěvky: 398
Registrován: 21. 06. 2004 07:48
Bydliště: Brno & Frýdecko-Místecko

Příspěvek od Wolferine » 30. 10. 2004 17:48

mno ono kat/nekat imho enzalezi jen na typu motoru ale taky na predpisu ohk/osn..aspon me to tvrdili....
http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 30. 10. 2004 23:11

ja mel motor nekat v TP typ nekat, a napsano s 320i KAT a pak kdyz jsem delal prestavbu taxe ten urednik mohl posr... i kdyz mel papir od stehlika, ale udelal to musel :twisted:
e30/320i rv 88

jarda325i
Příspěvky: 84
Registrován: 20. 09. 2004 20:47

Re: 256E1

Příspěvek od jarda325i » 31. 10. 2004 15:04

DC píše:
jarda325i píše:chtel jsem se zeptat ,kdyz mam v technicaku ZMENA 256 E1 ,u motoru,co to znamena ?mel bych mit kat. ,ale nemam ...................projdu STK?
no 256E1 znamena, ze kat dle papiru nemáš


kdybys tam měl 256K1, tak ho musíš na STK mít...
super ,tak na stk ho nemusim mit

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 01. 11. 2004 17:02

V rámci STK ti typ motoru nekontrolujou, je důležitý mít to v pohodě kdybys chtěl káru přepsat a dělali ti evidenčku, jinak je to jedno...měl jsem podobnej problém
member of zewl crew

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 01. 11. 2004 17:04

Mao píše:V rámci STK ti typ motoru nekontrolujou, je důležitý mít to v pohodě kdybys chtěl káru přepsat a dělali ti evidenčku, jinak je to jedno...měl jsem podobnej problém
mě když teď dělali evidenčku při přepisu na Bohdalci, tak číslo motoru ani typ nikdo nehledal
koukali jen na číslo kastle...

bez žádné protekce, protože tu moje kára nepotřebuje :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 02. 11. 2004 12:18

DC píše:
Mao píše:V rámci STK ti typ motoru nekontrolujou, je důležitý mít to v pohodě kdybys chtěl káru přepsat a dělali ti evidenčku, jinak je to jedno...měl jsem podobnej problém
mě když teď dělali evidenčku při přepisu na Bohdalci, tak číslo motoru ani typ nikdo nehledal
koukali jen na číslo kastle...

bez žádné protekce, protože tu moje kára nepotřebuje :)
Jak kde a jak kdo ale spoléhat se na to nedá, já jsem s tím měl naopak při přestavbě dost běhání a starostí
member of zewl crew

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 08. 11. 2004 14:57

Já jsem teď byl na tom POSR.. Bohdalci. Ještě NIKDY mi tam nekontrolovali typ motoru, vždycky jen číslo kastle a motor, jestli to je 2,0 DOHC. Teď jsem narazil na nějákýho kreténa a ten vyštrachal na čele motoru, že mám N9E /ford/, tak mi to napsal do evidenčky a technici mi řekli, že mi to prostě nepřihlásí, říkám pojďte ven, na štítku karoserie, je jasně napsáno N9?... Ale oni, že je to nezájímá a už jsem jel do prd*le Nesnáším úředníky, v normální životě to jsou jen močky, lidi, kterým ani neflusnu do tlamy a jak jsou ve svém úřadě, musíš dělat blbečka a ponižovat se, aby ti to udělali, smějdi..
Uf, to jsem se rozjel, jsem ještě pln emocí, sorry..

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 08. 11. 2004 15:05

No jo Ford, N9 má několik variant
N9E - 2,0 DOHC EFI 85 KW neřízený katalizátor
N9C - 2,0 DOHC EFI 88 KW řízený katalizátor
N9A - 2,0 DOHC EFI 90 KW bez katu
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 09. 11. 2004 07:49

To samozřejmě vim taky, ale důležitý je, že tam je N9, ostatní už je jedno, je to jen podělaná evidenčka.. Pak-li, že máš Sierra 2,0DOHC, tak je to vždy N9?, Buď A C nebo E.. Jen nechápu proč na konci výroby začli dávat N9E když má o pět koní míň.. No??? Pane Ford, proč? :-)
Jaký je rozdíl mezí řízeným a neřízeným katalyzátorem?

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 09. 11. 2004 09:16

bmwm3 píše:To samozřejmě vim taky, ale důležitý je, že tam je N9, ostatní už je jedno, je to jen podělaná evidenčka.. Pak-li, že máš Sierra 2,0DOHC, tak je to vždy N9?, Buď A C nebo E.. Jen nechápu proč na konci výroby začli dávat N9E když má o pět koní míň.. No??? Pane Ford, proč? :-)
Jaký je rozdíl mezí řízeným a neřízeným katalyzátorem?
Výkon není důležitej, důležitý jsou emise.
U motorů s řízeným katalizátorem je poměr vzduch/palivo elektronicky řízen pomocí snímače HEGO (lambda sonda). U neřízeného katalizátoru tato sonda není a obsah CO je nastaven již od výrobce, ale dá se dodatečně regulovat.

Na výrobním stítku je sice N9 , ale znamená to, že toto vozidlo může být vybaveno jakýmkoliv ze systémů řízení (podle země vývozu) na motoru je pak přesný kód podle použitého systému.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 09. 11. 2004 12:27

Já nevím, ale můj motor N9E má 85KW, ale lambdu mám.. Před tím jsem měl taky N9E.. Brácha má N9C a taky ji tam má.. Motor mi dělá hovadiny, tak jsem to dal na diagnostiku a ta hlási lambda sonda..
Co ty ta no?

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 09. 11. 2004 14:26

bmwm3 píše:Já nevím, ale můj motor N9E má 85KW, ale lambdu mám.. Před tím jsem měl taky N9E.. Brácha má N9C a taky ji tam má.. Motor mi dělá hovadiny, tak jsem to dal na diagnostiku a ta hlási lambda sonda..
Co ty ta no?
Nic je mi to jedno. Napsal jsem ti co tam má podle Fordu být a jestli tam máš něco jinýho tak je asi někde chyba.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Tommy38
člen E30.cz
Příspěvky: 416
Registrován: 02. 11. 2011 21:02
Bydliště: Kladno, Praha, Sedlčany

Příspěvek od Tommy38 » 12. 09. 2012 21:41

a kucí když mám v techničáku 256e1 a potřebuju teď jinej motor a seženu jen 256k1 jestli to píšu dobře musím si nechat napsat přestavbu?
E30 coupe Chrom M10B18 -> ex
E30 Cabrio Chrom M20B25 -> snad to někdy pojede
E46 sedan 330d+ chip -> ex
E61 před fl 530d -> aktuální dailynka

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 09. 2012 22:45

Tommy38 píše:a kucí když mám v techničáku 256e1 a potřebuju teď jinej motor a seženu jen 256k1 jestli to píšu dobře musím si nechat napsat přestavbu?
jo... nebo to proraz na bloku a neres
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět