Kubajz von Odry píše:navíc ty díly na originál třícu jsou veskrze zapakatel - třeba termostat se dá sehnat už od 60,- kč

a nevím jesti je to tím že mam kabrio )tedy teoreticky najezd jen 1/2 života a to jen v létě) ale to auto se prakticky nekazí. to co tam je original tak funguje.
To nemusí být tím, že je to kabrio. Vždycky záleží, jaký má člověk jízdní styl a hlavně kolik koní pod kapotou a jak je využívá. Čím větší výkon, tím víc všechno trpí. Já mám sice kabrio, ale když se jedu svézt, tak většinou pro zábavu a to je na pneu, silnetblocích atd. znát. Jinak pokud bych jezdil jen kochačku, tak jelikož jsem dal všechno na podvozek nový, tak už bych to asi nikdy řešit nemusel.
ARMAN píše:hlavně když se někdo zepta jestli ma koupit bavo tak všichni řikaj jaka vyhra to je miti třicu

Tak to je o tom, že člověk buď dostane včas rozum a fakt se na to vysere a radši to prodá, nebo ne a ta opačná strana končí v desítkách, stovkách proinvestovaných tisíc. Ale já osobně můžu říct, že jsem rád, že třícu mám. Samozřejmě jsou chvíle, kdy by to člověk prodal a říká si, jaký je hovado, že do toho ty prachy narval, ale pak se stačí svézt a hned jde všechno stranou. To auto mě pořád bere stejně jako když jsem si přivezl první třícu a ta radost z projížďky mi zaručeně vždycky zvedne náladu. Nemluvě o tom, že mě baví se v tom vrtat, jinak bych to nedělal. Každej má nějakou závislost, já jenom auta, jinak nehulím, do hospody nechodím, nechlastám (kromě domácí slivovice, hruškovice, třešňovice, ale to je medicína

), nemusím mít značkový trenky ani ponožky o ostatních hadrech nemluvě.
