S tím už se nedá nic dělat, jednou do toho spadneš a už není cesty zpětARMAN píše:tyvole BOOSTe to je darda jak hovadoto bude tim že si furt vymyšlite p**oviny
jini za tyle prachy maj pomalu byt
Kolik jste letos vrazili do tříci?
To do toho ještě nepočítám svoj první třícu, kterou jsem koupil jako M10, kvůli ní koupil další ISo na díly a celý to přestavěl, doplnil skoro celou výbavu, vyvařil, udělal rozvody atd. Do toho spadlo taky odhadem tak 250.000Kč. Další ISo jsem měl jen na chvilku, to jsem prodal za to co koupil. Ale jinak máš pravdu, kdybych nevymýšlel píčoviny, tak mám vymazlenou E30 325i cabrio v TOP stavu.ARMAN píše:tyvole BOOSTe to je darda jak hovadoto bude tim že si furt vymyšlite p**oviny
jini za tyle prachy maj pomalu byt
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Přemluvte někdo Hanise, ať sem práskne, kolik do toho naházel on a vsadím se, že ho nikdo netrumfne, ale já to práskat nebudu. 
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- podkolenka
- člen E30.cz
- Příspěvky: 151
- Registrován: 09. 07. 2008 13:50
- Bydliště: Pardubice
Tak benzin do toho já taky nepočítám, i když to začíná lézt do peněz asi až teď s V8, ale mám to auto pro radost, takže spotřebu fakt neřeším. Lepší prodat to hned na začátku a dát se třeba na cvrnkání kuliček.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- podkolenka
- člen E30.cz
- Příspěvky: 151
- Registrován: 09. 07. 2008 13:50
- Bydliště: Pardubice
Tak do kombajna zahučelo za dobu vlastnictví (teď nekdy budu mít výročí 4 roky ...) cca 130 000 + 40 000 pořízení.
A do mýho momentální non BMW spotřebáha zahučelo přesně 3562 Kč vč. pořízení a dvou fungl novejch zimáků. Naježděno s nim mám cca 2500 km.
A do mýho momentální non BMW spotřebáha zahučelo přesně 3562 Kč vč. pořízení a dvou fungl novejch zimáků. Naježděno s nim mám cca 2500 km.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
nebýt toho že jsem do kabria strkal motor z isa, tak bych byl snad na pár korunách... motor mi to ale hezky zavařil a tak šel i nový chladič, nový výfuk, pak nějaký te vyhledávací systém.... shrnuto podtrženo jen odhadem jsem letos na 25 - 30tis. pokud bych měl ale počítat jen to co by tříca sežrala na nutných náhradních dílech, bylo by to max 1000,- olej + filtry, 3500,- gumy jinak snad neodešlo nic
- jo eště vlastně jedno trafo na xenonech musím pořešit přez zimu...
Tohle je ta správná věta.Kubajz von Odry píše:.... pokud bych měl ale počítat jen to co by tříca sežrala na nutných náhradních dílech,...
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Já celkem málo, viděl bych to bez provozních tekutin tak do 10.000,- Tak polovina z toho byly nenutný opravy (např. jeden přední čep KO a prasklá manžeta na řízení, tak se dalo řízení jiný s novýma táhlama, manžetama a čepama + komplet přední ramena s čepama a zadní uložení Powerflex). Na tříce je pořád co dělat 
To nemusí být tím, že je to kabrio. Vždycky záleží, jaký má člověk jízdní styl a hlavně kolik koní pod kapotou a jak je využívá. Čím větší výkon, tím víc všechno trpí. Já mám sice kabrio, ale když se jedu svézt, tak většinou pro zábavu a to je na pneu, silnetblocích atd. znát. Jinak pokud bych jezdil jen kochačku, tak jelikož jsem dal všechno na podvozek nový, tak už bych to asi nikdy řešit nemusel.Kubajz von Odry píše:navíc ty díly na originál třícu jsou veskrze zapakatel - třeba termostat se dá sehnat už od 60,- kča nevím jesti je to tím že mam kabrio )tedy teoreticky najezd jen 1/2 života a to jen v létě) ale to auto se prakticky nekazí. to co tam je original tak funguje.
Tak to je o tom, že člověk buď dostane včas rozum a fakt se na to vysere a radši to prodá, nebo ne a ta opačná strana končí v desítkách, stovkách proinvestovaných tisíc. Ale já osobně můžu říct, že jsem rád, že třícu mám. Samozřejmě jsou chvíle, kdy by to člověk prodal a říká si, jaký je hovado, že do toho ty prachy narval, ale pak se stačí svézt a hned jde všechno stranou. To auto mě pořád bere stejně jako když jsem si přivezl první třícu a ta radost z projížďky mi zaručeně vždycky zvedne náladu. Nemluvě o tom, že mě baví se v tom vrtat, jinak bych to nedělal. Každej má nějakou závislost, já jenom auta, jinak nehulím, do hospody nechodím, nechlastám (kromě domácí slivovice, hruškovice, třešňovice, ale to je medicínaARMAN píše:hlavně když se někdo zepta jestli ma koupit bavo tak všichni řikaj jaka vyhra to je miti třicu
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no letos to začlo motorem , nejaky siláče červený , a pak par pičovinek... cca do 30ti litrů letos se podařilo vlézt , stím že to je v podstatě jen materiál... celkem i s pořizovačkou přes 250 litrů už
za benzín co to auto mám asi dalších 70tis
ale jo to téma se hodí , aspoň můžu paní ukázat že nejsem sám 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Já už to ukázal, ale moc to nezafungovalo, protože jsem na předních příčkách, nebo možná i na první.MattyX píše:no letos to začlo motorem , nejaky siláče červený , a pak par pičovinek... cca do 30ti litrů letos se podařilo vlézt , stím že to je v podstatě jen materiál... celkem i s pořizovačkou přes 250 litrů užza benzín co to auto mám asi dalších 70tis
ale jo to téma se hodí , aspoň můžu paní ukázat že nejsem sám
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
A říkám ti to pořád a pořád dokolamikin88 píše:Už mi ty baworáci lezou krkem. Tu na kterou se teď soustředim nejvíc je dost vtipná. Koupil jsem ju za 5000,- a už v ní je tak +- 100 000,-![]()
No a teď nová wintercara pujde do nějakých 30 000,-a nedám si říct a nedám. Příště kolo.
Jak zas přijedu tak ti to opět připomenu
Bomba v peněžence mi bouchne asi na jaře kdy se chystám na repasi kompletních brzd,zadní nápravy a vyvářku s lakem aby nás tahle smrdící plečka dále vozila po naší republice ještě mnoho let.



