Benzínové čerpadlo
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
Ano, to jsi psal a věřím, že zkoušel, proto si myslím, jestli to není proklemovaný někde POD tou skříňkou na relátka. To zjistíš nejlíp tak, že relátko vytáhneš ouplně a zapneš klíček. Jestli furt bzučí, hledej, kde to kdo zprasil.Lukáš325e píše:Ale já už jsem psal (teda aspoň myslim), že jsem jiný relátka zkoušel a nic...
...modrá <b>byla</b> dobrá...
Presneji udrzuje pretlak vuci sacimu potrubi (pravdepodobne na techto hodnotach - to nevim), tlak benzinu mezi cerpadlem a regulatorem se meni prave podle podtlaku v sacim potrubi, aby vstrikovace vstrikovaly s KONSTATNIM PRETLAKEM, protoze regulace davky paliva probiha DOBOU OTEVRENI vstrikovace. Kdyby ten rozdil tlaku v benzinovy liste a v sani nebyl konstantni, tak by pri stejne dobe otevreni vstrikovace byly ruzne davky paliva.ondra_m píše:Udržuje tlak benzínu mezi regulátorem a čerpadlem na 2.5Bar (nebo 3.0Bar - Dle typu motoru).Lukáš325e píše:A jakou funkci má teda tlakový regulátor?
Když stojíš u levýho blatníku, to nejvíc vlevo je hlavní a uprostřed je pomocný relé.Dymak píše:dankešén, a kterýpak z těch tří to jestVenca. píše:Vlevo od motoru pod černým plastovým krytem, před levým hrncem.Dymak píše:a kde najdu relé čerpadla
Přesný zapojení nemám, jestli najdu obrázek, tak ho sem hodím.
bezva, díky - ještě jeden dotaz: když mi pumpa jede furt při zapnutým klíčku, tak to nejspíš bude spečeným relátkem, ne? Nebo mám hledat jinde?Venca. píše:Když stojíš u levýho blatníku, to nejvíc vlevo je hlavní a uprostřed je pomocný relé.Dymak píše:dankešén, a kterýpak z těch tří to jestVenca. píše: Vlevo od motoru pod černým plastovým krytem, před levým hrncem.
Přesný zapojení nemám, jestli najdu obrázek, tak ho sem hodím.
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
Dymak:
Ten spečenej kontakt - to by mohlo, už jsem podobný věci viděl u jiných releových zařízení mockrát.
Jiná varianta - někdo se vrtal a propojil to natvrdo.
------------
Obrázek co jsem našel, je zde:
http://sweb.cz/josef.mikuta/man/relay.jpg
(pohled je z pravý strany auta)
----
Přesný schéma zapojení vazeb pomocný/hlavní relé bohužel zatím nemám.
Ten spečenej kontakt - to by mohlo, už jsem podobný věci viděl u jiných releových zařízení mockrát.
Jiná varianta - někdo se vrtal a propojil to natvrdo.
------------
Obrázek co jsem našel, je zde:
http://sweb.cz/josef.mikuta/man/relay.jpg
(pohled je z pravý strany auta)
----
Přesný schéma zapojení vazeb pomocný/hlavní relé bohužel zatím nemám.
Dle příručky "Jak na to" je to v motorovém prostoru.sukura píše:ja mam s pumpou takovy problem,ze mi nestiha dodavat benzin pri plnejsi jizde,tedy pri vice seslapnutem plynu.. zni to sice tak,ze nekde bude nejspis neco pricpane,ale typek,co to prodaval znel docela presvedcive,ze je to pumpou.kde je kdyztak palivovy filtr?(ne ze bych mu neveril).

Nene, bez relátka (relátek) to nebzučí, to jsem zkoušel...thomas_a_anderson píše:Ano, to jsi psal a věřím, že zkoušel, proto si myslím, jestli to není proklemovaný někde POD tou skříňkou na relátka. To zjistíš nejlíp tak, že relátko vytáhneš ouplně a zapneš klíček. Jestli furt bzučí, hledej, kde to kdo zprasil.Lukáš325e píše:Ale já už jsem psal (teda aspoň myslim), že jsem jiný relátka zkoušel a nic...
jes, tam sou 3 kousky - 2 oranžový a jedno bilýmizuh píše:nevím jak u iSa ale M40 mají relé pod plastovým deklem pod čelním sklem ( pod vyraženým VINkem)Dymak píše:Kucí, poraď te mi - kde najdu u ISa relé na benzinovou pumpu
takže já děkuji
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Čau
Mám problém. Koupili jsme nepojízdou etu. Jelikož asi 5-6 let stála tak je v háji benzín (nějak divně smrdí) a čerpadlo v nádrži zasviněný a nefunkční. A ještě jsem nevyndal to pod prahem ale typnul bych si že taky nepujde. Lze tento dvoučerpadlový systém nahradit klasicky jedním čerpadlem jako to mají normální plastový e30.
Nebo mají ty dvě čerpadla nějaký hlubší význam? Pokud ano mohl by mi to někdo vysvětlit?
Díky Tonda
Mám problém. Koupili jsme nepojízdou etu. Jelikož asi 5-6 let stála tak je v háji benzín (nějak divně smrdí) a čerpadlo v nádrži zasviněný a nefunkční. A ještě jsem nevyndal to pod prahem ale typnul bych si že taky nepujde. Lze tento dvoučerpadlový systém nahradit klasicky jedním čerpadlem jako to mají normální plastový e30.
Nebo mají ty dvě čerpadla nějaký hlubší význam? Pokud ano mohl by mi to někdo vysvětlit?
Díky Tonda
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic