TDS na předpisový ježdění sice stačí, ale mě by to sralo, jakmile v tom autě člověk nemá tu jistotu, že prostě šlápne a jede, jakožto provek komfortu, tak to ztrácí další kouzlo, chrochtání tě připraví o další a manuál o další... Tzn. 3plusy E38my v trapu... a dám pracku do ohně, že když vedle sebe postavíme mou polochcíplou M60ku v plynu a to TDSo a pojedem vedle sebe, tak s TDSem při žádným režimu nepojedeš levněji...takže prostě nevidím SMYSL...nehledě na to, že najít TDSo v manuálu aspoň v takovým výbavovým stupni, kterej je u 4litrů tak nějak standart taky nebude zrovna easy...
A ta poslední věc, to je krutej slepenec
Krom toho chceš, ať je spolehlivé...což u takhle starýho dýzlu je řekněme šance 50:50 jestli vůbec... Taková V8 je celkem solidně nesmrtelná a blbuvzdorná a není tam moc věcí, co by Tě nechali někde stát...
K tomu 730d, co Ti tu je doporučováno...: Ok, o něco míň to chrochtá, o něco líp jede, bývá to už líp vybavený, ale bejvá to facelift, takže dost kurvítek navíc a automaty na 3.0d jsou poněkud poddimenzované z výroby...u sedmiček jakožto u nejtěžších se to projevuje asi nejvíc...
Vím, že "zním" hrozně zaujatě, ale důvodů pro to mám dost...pokud chceš sedmu s nízkými náklady a co nejméně starostmi, vybírej s M60 nebo M62 v plynu (příp bez a připočti si 30 za zástavbu)

Za sebe bych bral 4 a 4,4ky, ale dobře, když říkáš, že se hodláš ploužit, tak když bude výhodně 3 nebo spíš 3,5, tak ok, dá se taky... Ale prosímtě, ne poFace s Vanosem, nebo mě prokleješ, co jsem Ti nakecal o bezproblémovosti
