Koupe e38

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Martin Dobrodinec
Příspěvky: 361
Registrován: 04. 04. 2006 11:22
Bydliště: valmez

Koupe e38

Příspěvek od Martin Dobrodinec » 28. 08. 2011 13:30

Zdravim vsechny, uvazuju nad diselem. Libi se mi ted jedna e38 2,5tds v manualu. Chci to na pohodu, nebudu s tim divocit ani tahat vlek ani predjizdet proste auto na predpisove jezdeni a taky na dalky na vylety s pritelkyni. Na divocinu mam tricu. Potrebuju at je spolehlive. Vsude v recenzich ctu ze sedmu s timto motorem nebrat. Pritom se ten motor daval do hodne aut, tak si nemyslim ze je ma tom se spolehlivosti spatne. Zajimaji me vase nazory. A jestli tu je nekdo kdo mel e38mu s timto motorem v manualu, tak jakou mel prumernou spotrebu.
JA vim ze bych mel spis hledat na bmwklubu ale tady jsem vic doma.
Predem diky za info
:)

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 28. 08. 2011 17:31

730d jasna volba, jestly ti nevadi automat :)

Uživatelský avatar
icecold
Příspěvky: 734
Registrován: 29. 12. 2009 17:11
Bydliště: Měřín

Příspěvek od icecold » 28. 08. 2011 20:12

tds v e38 na mě působí vtipně :lol: když diesel tak jedině 730d anebo nejradší 740d :twisted:
e36 Lego Packet

Scrat
Příspěvky: 705
Registrován: 19. 03. 2010 02:47

Příspěvek od Scrat » 28. 08. 2011 20:25

tak to by mě zajímal verdikt. Ja slišel poplach, že e36 s 1,6 má snad stejnou, ne li-větší spotřebu, při stejné jízdě jako ISO...co je na tom pravdy? Jinak 2,5tds bych se jistě nebál....je to motor, jako každý jiný...musíš mu dát co potřebuje

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 28. 08. 2011 20:57

Kamarád e38 v tds manuálu má a je velice spokojenej. Záleží co od toho auta očekáváš, ale jezdí to téměř stejně jak 5ka s tímhle motorem...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 28. 08. 2011 22:16

eh 105kw na rozpohybovani sedmicky? no nevim, zda se mi to trochu malo. asi jako E34 518i... abys pak nenadaval, ze to nejede.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 28. 08. 2011 22:51

A neuvazovals nad kombinaci E38 s osmivalcem + LPG? Pro me je tohle treba po certech lakava kombinace ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
1flip1
Příspěvky: 488
Registrován: 22. 01. 2008 14:40
Bydliště: zlínský kraj

Příspěvek od 1flip1 » 28. 08. 2011 23:16

i 3,0d je uz pro me malo :(
E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 29. 08. 2011 06:50

Není každej závodník a Schumacher.. sám píše že to chce na pohodu a předpisový ježdění, na to i 725tds v pohodě stačí. Osobně kdybych uvažoval nad 7er v naftě, tak bych šel do 730d, ale na normální ježdění bude i to tds v klidu
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 29. 08. 2011 10:12

Jinak jestli máš zálusk na tuhle http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/8923749

Tak nu tu jsme se byli s kamarádem podívat cca před rokem a byla totalně schnila (zadní lemy + prahy). Ale jinak moc hezky vybavená :D
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 29. 08. 2011 10:21

TDS na předpisový ježdění sice stačí, ale mě by to sralo, jakmile v tom autě člověk nemá tu jistotu, že prostě šlápne a jede, jakožto provek komfortu, tak to ztrácí další kouzlo, chrochtání tě připraví o další a manuál o další... Tzn. 3plusy E38my v trapu... a dám pracku do ohně, že když vedle sebe postavíme mou polochcíplou M60ku v plynu a to TDSo a pojedem vedle sebe, tak s TDSem při žádným režimu nepojedeš levněji...takže prostě nevidím SMYSL...nehledě na to, že najít TDSo v manuálu aspoň v takovým výbavovým stupni, kterej je u 4litrů tak nějak standart taky nebude zrovna easy...

A ta poslední věc, to je krutej slepenec :shock:

Krom toho chceš, ať je spolehlivé...což u takhle starýho dýzlu je řekněme šance 50:50 jestli vůbec... Taková V8 je celkem solidně nesmrtelná a blbuvzdorná a není tam moc věcí, co by Tě nechali někde stát...

K tomu 730d, co Ti tu je doporučováno...: Ok, o něco míň to chrochtá, o něco líp jede, bývá to už líp vybavený, ale bejvá to facelift, takže dost kurvítek navíc a automaty na 3.0d jsou poněkud poddimenzované z výroby...u sedmiček jakožto u nejtěžších se to projevuje asi nejvíc... :?

Vím, že "zním" hrozně zaujatě, ale důvodů pro to mám dost...pokud chceš sedmu s nízkými náklady a co nejméně starostmi, vybírej s M60 nebo M62 v plynu (příp bez a připočti si 30 za zástavbu) :wink: Za sebe bych bral 4 a 4,4ky, ale dobře, když říkáš, že se hodláš ploužit, tak když bude výhodně 3 nebo spíš 3,5, tak ok, dá se taky... Ale prosímtě, ne poFace s Vanosem, nebo mě prokleješ, co jsem Ti nakecal o bezproblémovosti :lol:
Naposledy upravil(a) WilD dne 29. 08. 2011 10:33, celkem upraveno 1 x.

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 29. 08. 2011 10:28

podle me jedou tds motory uplne ve vsem stejne, rozhodne bych to nehanil...na servis to mas uplne nejlevnejsi ze vsech moznejch motoru v E38 a spotreba bude otresna asi tak jako u kazdyho bmw
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
icecold
Příspěvky: 734
Registrován: 29. 12. 2009 17:11
Bydliště: Měřín

Příspěvek od icecold » 29. 08. 2011 10:48

no jelilož e38 na tds je těžká tak počítej s 10-12l nafty na 100km.. a nejhorší to bude když budeš s tím chtít někoho předjet do kopce a ono si to ani neškytne :lol: 740i s lpg by byla nej volba si myslím :wink:
e36 Lego Packet

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 29. 08. 2011 11:09

Musíte brát, že někdo prostě lpg nechce (kolem sebe znám těch lidí dost) a někdo na něj nedá dopustit. TDS v manuálu žere míň jak v automatu. Kamarád co to kupoval, tak automat prostě nechce, takže 730d nepadala v úvahu. Jinak on jezdí v klidu a kolem komína jezdí za cca 8,5 a dálku okresky kolem 6 a je velice spokojenej. Samozřejmě, že to není na závodění, ale když se to rozjede tak je to v pohodě. A subjektivně nevidím nějákej zásadní rozdíl po přesednutí z 5ky s tímto motorem...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 29. 08. 2011 12:01

Zajímavý je, že hlavním argumentem bývá "na tak těžký auto slabej motor", ale když si porovnám váhu 725tds a třeba 525tds touring, tak tam zas takovej rozdíl není a proti 525tds touring neřekne nikdo nic..
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 29. 08. 2011 13:00

725tds za 10 - 12l nafty ??? :lol: :lol: To žere možná tak benzín...

Výkon je dostačující nevím proč by nebyl... 260nm je celkem dostačujících...

S klidnou jízdou to dovede jezdit za 8-9l úplně v klidu.

Ještě se to dá řešit i takto... http://www.autochip.eu/cz/chiptuning-ta ... tds-143hp/
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 29. 08. 2011 13:15

Zavarenec píše:Výkon je dostačující nevím proč by nebyl... 260nm je celkem dostačujících...
Ale výkon má trochu jinčí jednotky :wink:
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 29. 08. 2011 13:46

aula píše:
Zavarenec píše:Výkon je dostačující nevím proč by nebyl... 260nm je celkem dostačujících...
Ale výkon má trochu jinčí jednotky :wink:
kdo chce, pochopi, kdo ne, rejpe :twisted:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Teddy
člen E30.cz
Příspěvky: 1896
Registrován: 16. 12. 2007 19:11
Bydliště: N.Bydzov

Příspěvek od Teddy » 29. 08. 2011 13:54

icecold píše:no jelilož e38 na tds je těžká tak počítej s 10-12l nafty na 100km.. a nejhorší to bude když budeš s tím chtít někoho předjet do kopce a ono si to ani neškytne :lol:
Kolik jsi toho se 725tsd najezdil? :)

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 29. 08. 2011 13:55

Hanzz píše:
aula píše:
Zavarenec píše:Výkon je dostačující nevím proč by nebyl... 260nm je celkem dostačujících...
Ale výkon má trochu jinčí jednotky :wink:
kdo chce, pochopi, kdo ne, rejpe :twisted:
Já to ale chci pochopit, že je pro e38 dostačujících 103kw, ale nejde mi to :roll: :lol:

Mluvit o krutu, že je jeho hodnota 260Nm, zní silácky, ale ono to je zpřevodovaný do těžka tak, že to ten krut úplně umrtví. Proto uvádět hodnotu 260 Nm (ještě bez otáček) je k ničemu. Podstatná je hodnota výkonu auta :!: (většinou uváděná v jednotkách kW :wink: )
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Odpovědět