Benzínové čerpadlo
Benzínové čerpadlo
Kdy má jít proud do benzínového čerpadla. Vždy při zapnutém klíčku nebo je to čerpadlo něčím vypínáno. Pokud tam nejde proud, kde je asi závada pokud jsou pojistky v pořádku?
Re: Benzínové čerpadlo
Při běhu motoru.MIVO píše:Kdy má jít proud do benzínového čerpadla. Vždy při zapnutém klíčku nebo je to čerpadlo něčím vypínáno. Pokud tam nejde proud, kde je asi závada pokud jsou pojistky v pořádku?
Pokud motor stojí, nesmí čerpadlo pumpovat - kvůli bezpečnosti .
To by měl.MIVO píše:Nemohu nastartovat motor. Odpojit jsem přívod i odvod benzínu u motoru a zkoušel jsem startovat, ale benzin neteče. Měl by téct?
Nevím, co máš za typ. U mýho 318i M10 je čerpadlo slyšet, je u levýho prahu před LZ kolem.
Já bych zkusil zjistit, jestli se točí, jestli na něj jde napětí.
Čerpadlo je spínáno přes relátka. Jsou vlevo od motoru pod plastovým krytem.
Nemám sice 325e, ale řek bych, že je to stejný jako u jiných aut.Lukáš325e píše:Když už jste tohle nakousli, má čerpadlo na mý ETě '87 129PS tlačit furt? Myslim jako furt při zaplým zapalování, bez ohledu na to, jestli běží motor... Mám strach o jeho životnost, podle mě by mělo vypínat, ne? Kde by mohla být chyba?
Jakmile běží motor, běží i čerpadlo.
Tlak před vstřikama doreguluje regulátor tlaku a pouští ho zpět do nádrže.
Vypínat by nemělo, nikde není tlakový spínač.
Hm... U mý ETy právě nee... Relátka jsem zkoušel měnit, furt stejný! Kolik máte relátek pod tím deklem? 2 nebo 3? Nebo má každý plasťák 2 a chromák 3?Jo.
I u mýho 318i M10.

No mě to právě tlačí furt, chápeš. Prostě žádný 2 vteřiny, tak by to asi být nemělo, co?... Hm?Ale to je cca 1 - 2 vteřiny, aby se natlakoval palivový okruh.

Některé relé může mít spečené kontakty. To se u relat v jiných zařízení stává. Nevím, jak u BMW, ale stejně bych je prohlíd.Lukáš325e píše:To já nepotřebuju, já vím, že běží, ikdyž motor neběží...Zatím jsem se s tím ale u nikoho jiného nesetkal, z čehož plyne určitě nějaká krpa! Takže nikdo neví??
Otevřít (pokud ty plastový krabičky jdou) a zkontrolovat.
Samozřejmě lepší je zkusit jiný relé.
- thomas_a_anderson
- Příspěvky: 410
- Registrován: 24. 09. 2003 08:14
- Bydliště: LUŠTĚNICÉÉÉ
To by mohlo bejt tím, že možná bylo v háji relátko a předchozí majitel (nebo někdo) to proklemoval drátem na furt. Relátko tam je vlastně pro případ nehody, když zdechne motor, přestane cpát benzín quli požáru. Jinak by to nemělo vadit, přebytečný beňo by mělo odcházet přepadem zpátky do nádrže nebo někam jinam(?)...Lukáš325e píše:No mě to právě tlačí furt, chápeš. Prostě žádný 2 vteřiny, tak by to asi být nemělo, co?... Hm?
Mimochodem, měl bych jedno OK relátko navíc, kdyby byl zájem. Je to z M10, ale mělo by bejt stejný pro všechny motory (?).
...modrá <b>byla</b> dobrá...
Ale já už jsem psal (teda aspoň myslim), že jsem jiný relátka zkoušel a nic... Mě hlavně zajímalo, jestli to tak NÁHODOU není origo, ale asi nee, tak se na to budu muset mrknout. 
Právě že to podle mě vadí, páč při vypnutým motoru se ti tlakujou vstřiky, tzn. že přetlakový ventil je zavřený a béňo nikam zpátky neteče, je tak? Takže se čerpadlo hodně namáhá a já mám o něj strach...Jinak by to nemělo vadit, přebytečný beňo by mělo odcházet přepadem zpátky do nádrže nebo někam jinam(?)...

Nemáš pravdu, normálně se to vrací zpět....Lukáš325e píše:že to podle mě vadí, páč při vypnutým motoru se ti tlakujou vstřiky, tzn. že přetlakový ventil je zavřený a béňo nikam zpátky neteče, je tak? Takže se čerpadlo hodně namáhá a já mám o něj strach...
I když tlak tam samozřejmě je, stejně jako za jízdy....
Ondra ex.M-Fahrer