Volnobeh

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Mizzu
Příspěvky: 119
Registrován: 25. 08. 2004 15:50
Bydliště: Bratislava

Volnobeh

Příspěvek od Mizzu » 14. 10. 2004 10:08

Nazdar potrebujem poradit jak pridam otacky na volnobehu,pocul som nieco o volnobeznom ventile ale neviem ho najst.....(BMW 318i-1991) dik moc...

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 14. 10. 2004 23:53

M40 moc neznám, ale určitě to bude takový černý váleček na koleně sání. Je napojen na 2 otvory. Plně automatizovaná součástka! :lol: Takže takhle asi ne... Nicméně volnoběh ti řídí řídící jednotka, jestli máš nízké otáčky, někde je chyba...

Mizzu
Příspěvky: 119
Registrován: 25. 08. 2004 15:50
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Mizzu » 15. 10. 2004 09:01

no ja vlastne ani nemam nizke otacky ale ked je studeny motor tak trocha kolisaju a niekedy musim slapnut na pedal aby neskapalo......

Kutil
Příspěvky: 21
Registrován: 18. 09. 2004 17:51
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Kutil » 16. 10. 2004 14:29

na M 40 je volnoběžný ventil umistěn vzadu motoru na sání a je to valeček z hliniku asi 5 cm silný vapada to jako elektromotorek,černé se použivali u 6 V umistěné v předu

Kutil
Příspěvky: 21
Registrován: 18. 09. 2004 17:51
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Kutil » 16. 10. 2004 14:49

otačky na něm ale určitě neseřídíš je to ovládano servomotorkem který dostává inpulzy od PC motoru .Pokud ti otáčky kolisájí pouze u studeného motoru připadně to má snahu chcipat tak ja bych chybu spiš hledal ve váze vzduchu bývá to častá závada a prvotní přiznaky se projevují pravě při studeném motoru.každý většinou předpokládá že by to mělo být čidlo teploty pro PC motoru ale většinou to bývá bohužel vaha vzduchu(je to ta krabice na filtru vzduchu)

Mizzu
Příspěvky: 119
Registrován: 25. 08. 2004 15:50
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Mizzu » 17. 10. 2004 11:38

no tak to bude asi tym lebo to robi iba pri studenom motore.tak zatim dik moc......kuknem na to....

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 17. 10. 2004 23:28

Mizzu píše:no tak to bude asi tym lebo to robi iba pri studenom motore.tak zatim dik moc......kuknem na to....
Usetri si namahu, regulatorom volnobehu otacky nevyriesis. Pozri vahu, hadice sania, tlak paliva, ventil od uhlikoveho filtra... Motronic - M20, M40 ma v manuali vyslovene napisane: seridit nelze!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 19. 10. 2004 17:34

Ale pánové:
ten el.volnoběžný ventil, který je řízen ŘJ nastavení umožňuje! Aspoň na mý etě jo. Je tam šroubek na doladění. Sice to asi nebude příčiny tvých trablí, ale ten ventil skutečně štelovat jde.

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 20. 10. 2004 10:39

A na mý ETě třeba ne! :D Co máš za rok?

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 20. 10. 2004 11:36

85.

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 20. 10. 2004 11:45

Na volnobeznym ventyle u motoru M40 i M42(ventyly jsou vizuelne skoro stejne, ale dle ETK maji jine cislo, znamena to ze jsou ve skutecnosti jine?) se nic ridit neda, leda rozebral vycistit, uz to tu bylo resene mnohokrat.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Odpovědět