Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Mizzu
- Příspěvky: 119
- Registrován: 25. 08. 2004 15:50
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Mizzu » 14. 10. 2004 10:08
Nazdar potrebujem poradit jak pridam otacky na volnobehu,pocul som nieco o volnobeznom ventile ale neviem ho najst.....(BMW 318i-1991) dik moc...
-
Lukáš325e
- Příspěvky: 541
- Registrován: 05. 02. 2004 23:25
- Bydliště: Mikulov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lukáš325e » 14. 10. 2004 23:53
M40 moc neznám, ale určitě to bude takový černý váleček na koleně sání. Je napojen na 2 otvory. Plně automatizovaná součástka!

Takže takhle asi ne... Nicméně volnoběh ti řídí řídící jednotka, jestli máš nízké otáčky, někde je chyba...
-
Mizzu
- Příspěvky: 119
- Registrován: 25. 08. 2004 15:50
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Mizzu » 15. 10. 2004 09:01
no ja vlastne ani nemam nizke otacky ale ked je studeny motor tak trocha kolisaju a niekedy musim slapnut na pedal aby neskapalo......
-
Kutil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18. 09. 2004 17:51
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od Kutil » 16. 10. 2004 14:29
na M 40 je volnoběžný ventil umistěn vzadu motoru na sání a je to valeček z hliniku asi 5 cm silný vapada to jako elektromotorek,černé se použivali u 6 V umistěné v předu
-
Kutil
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18. 09. 2004 17:51
- Bydliště: Ostrava
Příspěvek
od Kutil » 16. 10. 2004 14:49
otačky na něm ale určitě neseřídíš je to ovládano servomotorkem který dostává inpulzy od PC motoru .Pokud ti otáčky kolisájí pouze u studeného motoru připadně to má snahu chcipat tak ja bych chybu spiš hledal ve váze vzduchu bývá to častá závada a prvotní přiznaky se projevují pravě při studeném motoru.každý většinou předpokládá že by to mělo být čidlo teploty pro PC motoru ale většinou to bývá bohužel vaha vzduchu(je to ta krabice na filtru vzduchu)
-
Mizzu
- Příspěvky: 119
- Registrován: 25. 08. 2004 15:50
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Mizzu » 17. 10. 2004 11:38
no tak to bude asi tym lebo to robi iba pri studenom motore.tak zatim dik moc......kuknem na to....
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 17. 10. 2004 23:28
Mizzu píše:no tak to bude asi tym lebo to robi iba pri studenom motore.tak zatim dik moc......kuknem na to....
Usetri si namahu, regulatorom volnobehu otacky nevyriesis. Pozri vahu, hadice sania, tlak paliva, ventil od uhlikoveho filtra... Motronic - M20, M40 ma v manuali vyslovene napisane: seridit nelze!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Rotten
- Příspěvky: 436
- Registrován: 13. 03. 2003 15:10
- Bydliště: Ostrov
Příspěvek
od Rotten » 19. 10. 2004 17:34
Ale pánové:
ten el.volnoběžný ventil, který je řízen ŘJ nastavení umožňuje! Aspoň na mý etě jo. Je tam šroubek na doladění. Sice to asi nebude příčiny tvých trablí, ale ten ventil skutečně štelovat jde.
-
Lukáš325e
- Příspěvky: 541
- Registrován: 05. 02. 2004 23:25
- Bydliště: Mikulov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lukáš325e » 20. 10. 2004 10:39
A na mý ETě třeba ne!

Co máš za rok?
-
Feryt
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 12. 03. 2003 23:00
- Bydliště: Cesky Krumlov
Příspěvek
od Feryt » 20. 10. 2004 11:45
Na volnobeznym ventyle u motoru M40 i M42(ventyly jsou vizuelne skoro stejne, ale dle ETK maji jine cislo, znamena to ze jsou ve skutecnosti jine?) se nic ridit neda, leda rozebral vycistit, uz to tu bylo resene mnohokrat.
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD