E30 v Mostě -> časy

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

E30 v Mostě -> časy

Příspěvek od Alex_78 » 29. 04. 2011 09:00

Zdar,

jaký máte dosažený čas s E30kou v Mostě?
(napište čas a případné modifikace od série jako odlehčení, podvozek, mechanika motoru, ....)

Já tam byl včera se svojí sériovou E30 325i Tour a 2:19,6 (GPS) a teď nevím, jestli je to dobrý, normální nebo slabý čas.

Jinak největší limitací jsou brzdy.
Po 4 kolech přehřáté.
Max. rychlost na rovince 169 km/h (GPS, brždění na značce 200m)

Alex
Naposledy upravil(a) Alex_78 dne 03. 05. 2011 09:46, celkem upraveno 2 x.
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 29. 04. 2011 11:00

S e36 ani e30 si uz nepamatuji, ale e24 635Csi v automatu, bez samosvoru, na vlhkem povrchu cca 2:06 (s tim, ze tam byl jeste slusny potencial ke zlepseni mezikusu mezi pedaly a sedackou...:-).

Btw. cemu rikas prehrate brzdy, co se konkretne stalo (je rada veci, ktere ovlivnuji brzdeni a ty maji take radu pricin)? V Moste se mi "prehrat brzdy" jeste nepodarilo, rozhodne ne po 4 kolech...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
kindlosch
Příspěvky: 732
Registrován: 22. 06. 2010 17:36
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od kindlosch » 29. 04. 2011 11:09

to se ti podařilo jak s E24 v automatu? :shock: já měl ten samý čas ve dvou lidech v seriové E46 M3 v manuálu,na slickách a na SUCHU a to jsem jel na doraz,na cílové rovince lehce přes 210km/h.Nejrychlejší kolo se stejnou M3 prý bylo 2:01

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 29. 04. 2011 12:09

PET77 píše: ...
Btw. cemu rikas prehrate brzdy, co se konkretne stalo (je rada veci, ktere ovlivnuji brzdeni a ty maji take radu pricin)? V Moste se mi "prehrat brzdy" jeste nepodarilo, rozhodne ne po 4 kolech...
Přehřáte brzdy - na konci cílové rovinky ve 4 kole šel pedál brzdy na doraz a moc tlaku už to nevyvolalo, takže jsem šikanu projel rovně. Mám ani ne rok starou brzdovou kapalinu DOT5. Stačilo dát si jedno kolo volně (bez brždění) a zase se 2-3 kola dalo agresivně brzdit.

Jinak 2:06 na vlhku je opravdu pěkný čas.
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 29. 04. 2011 16:16

pocitano od startu k cilove care, jedno letme kolo (v ramci tech 15-30 min, co tam vzdy pusti skupinu aut...)

s temi brzdami co pises je zvlastni. vypada to opravdu nejvice na vodu v brzdove kapaline nebo jeji prehrati. prehrate desticky se chovaji mirne jinak...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 29. 04. 2011 16:20

Ahoj,

Tady sem našel pár videí od Truhláře a jeho Tříci 325i.

Je to říjen, takže teplo nebylo.

Tříca má serii motor (na brzdě 161ps), je odlehčená a myslim, že má sliky nebo polosliky.

A čas i se spolujezdcem je 2:03sec což neni na takovou starou mrdku vůbec špatný :D

http://www.youtube.com/user/truhlarr

Teď je v plánu S38 motor, kterej má 2x takovej výkon, tak se nechte překvapit 8) muhaha :twisted:

Bez spolujezdce je cca. 2-3sec dolů.
Naposledy upravil(a) dne 29. 04. 2011 16:22, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 29. 04. 2011 16:21

PET77 píše:pocitano od startu k cilove care, jedno letme kolo (v ramci tech 15-30 min, co tam vzdy pusti skupinu aut...)

s temi brzdami co pises je zvlastni. vypada to opravdu nejvice na vodu v brzdove kapaline nebo jeji prehrati. prehrate desticky se chovaji mirne jinak...
Byl to klasickej okruh ? nic zkráceného ?

http://www.youtube.com/watch?v=2HvH1NbVDos

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 29. 04. 2011 21:44

ono je okruh a okruh, on pred dvema lety tusim prosel modifikaci a trat ma trosku jinou delku a zatacky, prave za cilovou rovinkou se to nejak menilo, jinak sem zvedavej an balikovo cas s kabrem, ten to tam mel dostatecne najety jak se safety carem, tak v kabra, tak at se pochlubi :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 29. 04. 2011 23:15

kdyz jedes fakt nadoraz, tak v moste 335i se seriovejma brzdama neprezije 4-5 zatacek :roll:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 29. 04. 2011 23:44

v Moste se okruh nezkracuje a jedine co se pred lety zmenilo je tahla zatacka za rovinkou na sikanu.

jinak pokud ti na e30 335 "odesly brzdy" (at uz tim myslis cokoli) po par zatackach, tak je neco spatne. na e36 325i cabrio vydrzely vpohode cele odpoledne (samozrejme 65% desticek pryc) a co jsem tam byl s odlehcenou e30 345i, tak taky zadny problem...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 01. 05. 2011 19:03

ten čas v prvním přispěvku je hodně velká slabota... :D

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 02. 05. 2011 08:36

BALI píše:ten čas v prvním přispěvku je hodně velká slabota... :D
BALI, diky za reakci. Ma nulovou informacni hodnotu, ale velky informacni potencial!
:-)

To tady neni zadny E30kar, co ma projety Most?
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 02. 05. 2011 08:43

Pů píše:Ahoj,

Tady sem našel pár videí od Truhláře a jeho Tříci 325i.
...
Na Radka jsem koukal. Jeho E30ka je na semislickach ToyoProxy, ma kolem 1100kg, zavodni brzdy a Koni podvozek. Casy kazdopadne moc hezke. Zajimave taky je, ze vracecku projizdi na 3ku, tj. ty slicky ho tam moc hezky podrzi. A brzdi opravdu hodne pozde a ostre a brzdy to davaj.

Nekde jsem cetl o nastavci na nafuk k brzdam, ktery lepe smeruje vzduch na kotouc. Nemate nekdo foto/kopyto/na prodej?
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 05. 2011 08:47

Alex_78 píše:
Pů píše:Ahoj,

Tady sem našel pár videí od Truhláře a jeho Tříci 325i.
...
Nekde jsem cetl o nastavci na nafuk k brzdam, ktery lepe smeruje vzduch na kotouc. Nemate nekdo foto/kopyto/na prodej?
jednou se tu prodavali lamino nafuky , ale byli potreba na ne trosku omezit rejdy :) pak to fungovalo spickove prej :) prodaval to manik zde co ma zavodni 320IS :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 02. 05. 2011 22:37

PET77 píše:v Moste se okruh nezkracuje a jedine co se pred lety zmenilo je tahla zatacka za rovinkou na sikanu.

jinak pokud ti na e30 335 "odesly brzdy" (at uz tim myslis cokoli) po par zatackach, tak je neco spatne. na e36 325i cabrio vydrzely vpohode cele odpoledne (samozrejme 65% desticek pryc) a co jsem tam byl s odlehcenou e30 345i, tak taky zadny problem...
a brzdils tam nekdy cca ze 150-200 na 50 vickrat po sobe? :)
serie se prehreje, z pedalu je blato...zkousel jsem to na 17 slikach a v posledni zatacce uz jsem mel co delat, abych to dobrzdil..
kotouce, desticky, brzdovka par tkm ..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 05. 2011 22:58

Alex_78 píše:
BALI píše:ten čas v prvním přispěvku je hodně velká slabota... :D
BALI, diky za reakci. Ma nulovou informacni hodnotu, ale velky informacni potencial!
:-)

To tady neni zadny E30kar, co ma projety Most?
mam silnej dojem, ze Bali dela prave tam :wink:

Uživatelský avatar
Alex_78
Příspěvky: 308
Registrován: 13. 02. 2003 12:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Alex_78 » 03. 05. 2011 09:08

Max-Max píše:
Alex_78 píše:
BALI píše:ten čas v prvním přispěvku je hodně velká slabota... :D
BALI, diky za reakci. Ma nulovou informacni hodnotu, ale velky informacni potencial!
:-)

To tady neni zadny E30kar, co ma projety Most?
mam silnej dojem, ze Bali dela prave tam :wink:
Ja nerozporuji jeho znalosti, jen predana informace, ze je to "hodne velka slabota" je celkem k prdu. Porovnava to s F1 nebo s Trabantem?

Rad bych nejake konkretnejsi udaje.

No, kazdopadne zda se, ze je tady sice spoustu zavodniku, ale spis teoretiku. Odsledovanim spousty videi na TyTrubce jsem dospel k nazoru, ze seriova e30 325i by se mela vejit mezi 2:10 a 2:15...
ex E30 325i Sedan '86
E30 325i Touring '89
E46 320d Sedan '98
http://youtu.be/n41YmKA9KXE

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 03. 05. 2011 12:18

tady jsou nejaky casy pro predstavu (idkyz non-Bmw)
http://www.jdm-meeting.cz/forum/viewtop ... 2888cf6460
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od PET77 » 11. 05. 2011 18:58

Toz jsem se byl dnes zase po case svezt a mohl jsem si tak v praxi osvezit otazky fadingu brzd. Ano taky jsem k nemu asi po dvou hodinach dospel.

Kazdopadne fakt je ten, ze:
1) kdyz se cloveku "propadne pedal" (je mekkej, gumovej a ac ho zmackete az na podlahu, tak auto nebrzdi), tak uvaril brzdovou kapalinu, 2) kdyz je pedal "tvrdej" a auto nebrzdi, tak prehral smes desticek,
3) pokud kotouce zacnou hazet, tak ma blbou smes desticek, ktera nechava na kotouci "depozity" nebo proste desticky/disky clovek pred zastavenim nezchladil a v boxech proste dupnul na brzdy a zastavil, cimz na disky opet "nazehlil" cast materialu, cimz opet zpusobil hazeni kotouce...

Ja dnes kazdopadne skoncil na variante c.1 s tim, ze kapalina by mela byt standardni DOT 5 nebo 5.1 a relativne nedavno menena. Co to tedy pro znamena je to, ze musim kapalinu vymenit za neco "racingoveho" (tusim napr. Ate dela takovou temne modrou) a poresit nafuky na brzdice (ne na vnitrek kotoucu, ale na brzdice, aby se v nich kapalina nevarila). Eventualitou by samozrejme byly "vetsi brzdy", idkyz ne kvuli velikosti kotouce, ale proste kvuli faktu, ze i brzdic bude vetsi a bude tak lepe odvadet teplo (ze se mi ten muj Brembo prehral je patrne uz jen z toho, ze standardni jasne cervene zmenil barvu na takovou tmave cervenou, az hnedou...:-).

Tak doufam, ze takto rozepsana zkusenost trochu pozvedne mistni "zasvecene" diskuze ohledne selhani brzd:-)


Alex_78 píše:
PET77 píše: ...
Btw. cemu rikas prehrate brzdy, co se konkretne stalo (je rada veci, ktere ovlivnuji brzdeni a ty maji take radu pricin)? V Moste se mi "prehrat brzdy" jeste nepodarilo, rozhodne ne po 4 kolech...
Přehřáte brzdy - na konci cílové rovinky ve 4 kole šel pedál brzdy na doraz a moc tlaku už to nevyvolalo, takže jsem šikanu projel rovně. Mám ani ne rok starou brzdovou kapalinu DOT5. Stačilo dát si jedno kolo volně (bez brždění) a zase se 2-3 kola dalo agresivně brzdit.

Jinak 2:06 na vlhku je opravdu pěkný čas.
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 11. 05. 2011 21:25

Se seriovým Compactem 323ti, 170PS, předepsané pneu 225/50x16 jsem jezdil kolo 2:15, E30 325i by na tom měla být +- stejně. Více časů viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=150
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět