E30 v Mostě -> časy
E30 v Mostě -> časy
Zdar,
jaký máte dosažený čas s E30kou v Mostě?
(napište čas a případné modifikace od série jako odlehčení, podvozek, mechanika motoru, ....)
Já tam byl včera se svojí sériovou E30 325i Tour a 2:19,6 (GPS) a teď nevím, jestli je to dobrý, normální nebo slabý čas.
Jinak největší limitací jsou brzdy.
Po 4 kolech přehřáté.
Max. rychlost na rovince 169 km/h (GPS, brždění na značce 200m)
Alex
jaký máte dosažený čas s E30kou v Mostě?
(napište čas a případné modifikace od série jako odlehčení, podvozek, mechanika motoru, ....)
Já tam byl včera se svojí sériovou E30 325i Tour a 2:19,6 (GPS) a teď nevím, jestli je to dobrý, normální nebo slabý čas.
Jinak největší limitací jsou brzdy.
Po 4 kolech přehřáté.
Max. rychlost na rovince 169 km/h (GPS, brždění na značce 200m)
Alex
Naposledy upravil(a) Alex_78 dne 03. 05. 2011 09:46, celkem upraveno 2 x.
S e36 ani e30 si uz nepamatuji, ale e24 635Csi v automatu, bez samosvoru, na vlhkem povrchu cca 2:06 (s tim, ze tam byl jeste slusny potencial ke zlepseni mezikusu mezi pedaly a sedackou...
.
Btw. cemu rikas prehrate brzdy, co se konkretne stalo (je rada veci, ktere ovlivnuji brzdeni a ty maji take radu pricin)? V Moste se mi "prehrat brzdy" jeste nepodarilo, rozhodne ne po 4 kolech...

Btw. cemu rikas prehrate brzdy, co se konkretne stalo (je rada veci, ktere ovlivnuji brzdeni a ty maji take radu pricin)? V Moste se mi "prehrat brzdy" jeste nepodarilo, rozhodne ne po 4 kolech...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

Přehřáte brzdy - na konci cílové rovinky ve 4 kole šel pedál brzdy na doraz a moc tlaku už to nevyvolalo, takže jsem šikanu projel rovně. Mám ani ne rok starou brzdovou kapalinu DOT5. Stačilo dát si jedno kolo volně (bez brždění) a zase se 2-3 kola dalo agresivně brzdit.PET77 píše: ...
Btw. cemu rikas prehrate brzdy, co se konkretne stalo (je rada veci, ktere ovlivnuji brzdeni a ty maji take radu pricin)? V Moste se mi "prehrat brzdy" jeste nepodarilo, rozhodne ne po 4 kolech...
Jinak 2:06 na vlhku je opravdu pěkný čas.
pocitano od startu k cilove care, jedno letme kolo (v ramci tech 15-30 min, co tam vzdy pusti skupinu aut...)
s temi brzdami co pises je zvlastni. vypada to opravdu nejvice na vodu v brzdove kapaline nebo jeji prehrati. prehrate desticky se chovaji mirne jinak...
s temi brzdami co pises je zvlastni. vypada to opravdu nejvice na vodu v brzdove kapaline nebo jeji prehrati. prehrate desticky se chovaji mirne jinak...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

Ahoj,
Tady sem našel pár videí od Truhláře a jeho Tříci 325i.
Je to říjen, takže teplo nebylo.
Tříca má serii motor (na brzdě 161ps), je odlehčená a myslim, že má sliky nebo polosliky.
A čas i se spolujezdcem je 2:03sec což neni na takovou starou mrdku vůbec špatný
http://www.youtube.com/user/truhlarr
Teď je v plánu S38 motor, kterej má 2x takovej výkon, tak se nechte překvapit
muhaha 
Bez spolujezdce je cca. 2-3sec dolů.
Tady sem našel pár videí od Truhláře a jeho Tříci 325i.
Je to říjen, takže teplo nebylo.
Tříca má serii motor (na brzdě 161ps), je odlehčená a myslim, že má sliky nebo polosliky.
A čas i se spolujezdcem je 2:03sec což neni na takovou starou mrdku vůbec špatný

http://www.youtube.com/user/truhlarr
Teď je v plánu S38 motor, kterej má 2x takovej výkon, tak se nechte překvapit


Bez spolujezdce je cca. 2-3sec dolů.
Naposledy upravil(a) Pů dne 29. 04. 2011 16:22, celkem upraveno 1 x.
Byl to klasickej okruh ? nic zkráceného ?PET77 píše:pocitano od startu k cilove care, jedno letme kolo (v ramci tech 15-30 min, co tam vzdy pusti skupinu aut...)
s temi brzdami co pises je zvlastni. vypada to opravdu nejvice na vodu v brzdove kapaline nebo jeji prehrati. prehrate desticky se chovaji mirne jinak...
http://www.youtube.com/watch?v=2HvH1NbVDos
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ono je okruh a okruh, on pred dvema lety tusim prosel modifikaci a trat ma trosku jinou delku a zatacky, prave za cilovou rovinkou se to nejak menilo, jinak sem zvedavej an balikovo cas s kabrem, ten to tam mel dostatecne najety jak se safety carem, tak v kabra, tak at se pochlubi 

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

kdyz jedes fakt nadoraz, tak v moste 335i se seriovejma brzdama neprezije 4-5 zatacek 

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

v Moste se okruh nezkracuje a jedine co se pred lety zmenilo je tahla zatacka za rovinkou na sikanu.
jinak pokud ti na e30 335 "odesly brzdy" (at uz tim myslis cokoli) po par zatackach, tak je neco spatne. na e36 325i cabrio vydrzely vpohode cele odpoledne (samozrejme 65% desticek pryc) a co jsem tam byl s odlehcenou e30 345i, tak taky zadny problem...
jinak pokud ti na e30 335 "odesly brzdy" (at uz tim myslis cokoli) po par zatackach, tak je neco spatne. na e36 325i cabrio vydrzely vpohode cele odpoledne (samozrejme 65% desticek pryc) a co jsem tam byl s odlehcenou e30 345i, tak taky zadny problem...
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

Na Radka jsem koukal. Jeho E30ka je na semislickach ToyoProxy, ma kolem 1100kg, zavodni brzdy a Koni podvozek. Casy kazdopadne moc hezke. Zajimave taky je, ze vracecku projizdi na 3ku, tj. ty slicky ho tam moc hezky podrzi. A brzdi opravdu hodne pozde a ostre a brzdy to davaj.Pů píše:Ahoj,
Tady sem našel pár videí od Truhláře a jeho Tříci 325i.
...
Nekde jsem cetl o nastavci na nafuk k brzdam, ktery lepe smeruje vzduch na kotouc. Nemate nekdo foto/kopyto/na prodej?
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jednou se tu prodavali lamino nafuky , ale byli potreba na ne trosku omezit rejdyAlex_78 píše:Nekde jsem cetl o nastavci na nafuk k brzdam, ktery lepe smeruje vzduch na kotouc. Nemate nekdo foto/kopyto/na prodej?Pů píše:Ahoj,
Tady sem našel pár videí od Truhláře a jeho Tříci 325i.
...



Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
a brzdils tam nekdy cca ze 150-200 na 50 vickrat po sobe?PET77 píše:v Moste se okruh nezkracuje a jedine co se pred lety zmenilo je tahla zatacka za rovinkou na sikanu.
jinak pokud ti na e30 335 "odesly brzdy" (at uz tim myslis cokoli) po par zatackach, tak je neco spatne. na e36 325i cabrio vydrzely vpohode cele odpoledne (samozrejme 65% desticek pryc) a co jsem tam byl s odlehcenou e30 345i, tak taky zadny problem...

serie se prehreje, z pedalu je blato...zkousel jsem to na 17 slikach a v posledni zatacce uz jsem mel co delat, abych to dobrzdil..
kotouce, desticky, brzdovka par tkm ..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Ja nerozporuji jeho znalosti, jen predana informace, ze je to "hodne velka slabota" je celkem k prdu. Porovnava to s F1 nebo s Trabantem?Max-Max píše:mam silnej dojem, ze Bali dela prave tamAlex_78 píše:BALI, diky za reakci. Ma nulovou informacni hodnotu, ale velky informacni potencial!BALI píše:ten čas v prvním přispěvku je hodně velká slabota...
To tady neni zadny E30kar, co ma projety Most?
Rad bych nejake konkretnejsi udaje.
No, kazdopadne zda se, ze je tady sice spoustu zavodniku, ale spis teoretiku. Odsledovanim spousty videi na TyTrubce jsem dospel k nazoru, ze seriova e30 325i by se mela vejit mezi 2:10 a 2:15...
tady jsou nejaky casy pro predstavu (idkyz non-Bmw)
http://www.jdm-meeting.cz/forum/viewtop ... 2888cf6460
http://www.jdm-meeting.cz/forum/viewtop ... 2888cf6460
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

Toz jsem se byl dnes zase po case svezt a mohl jsem si tak v praxi osvezit otazky fadingu brzd. Ano taky jsem k nemu asi po dvou hodinach dospel.
Kazdopadne fakt je ten, ze:
1) kdyz se cloveku "propadne pedal" (je mekkej, gumovej a ac ho zmackete az na podlahu, tak auto nebrzdi), tak uvaril brzdovou kapalinu, 2) kdyz je pedal "tvrdej" a auto nebrzdi, tak prehral smes desticek,
3) pokud kotouce zacnou hazet, tak ma blbou smes desticek, ktera nechava na kotouci "depozity" nebo proste desticky/disky clovek pred zastavenim nezchladil a v boxech proste dupnul na brzdy a zastavil, cimz na disky opet "nazehlil" cast materialu, cimz opet zpusobil hazeni kotouce...
Ja dnes kazdopadne skoncil na variante c.1 s tim, ze kapalina by mela byt standardni DOT 5 nebo 5.1 a relativne nedavno menena. Co to tedy pro znamena je to, ze musim kapalinu vymenit za neco "racingoveho" (tusim napr. Ate dela takovou temne modrou) a poresit nafuky na brzdice (ne na vnitrek kotoucu, ale na brzdice, aby se v nich kapalina nevarila). Eventualitou by samozrejme byly "vetsi brzdy", idkyz ne kvuli velikosti kotouce, ale proste kvuli faktu, ze i brzdic bude vetsi a bude tak lepe odvadet teplo (ze se mi ten muj Brembo prehral je patrne uz jen z toho, ze standardni jasne cervene zmenil barvu na takovou tmave cervenou, az hnedou...
.
Tak doufam, ze takto rozepsana zkusenost trochu pozvedne mistni "zasvecene" diskuze ohledne selhani brzd:-)
Kazdopadne fakt je ten, ze:
1) kdyz se cloveku "propadne pedal" (je mekkej, gumovej a ac ho zmackete az na podlahu, tak auto nebrzdi), tak uvaril brzdovou kapalinu, 2) kdyz je pedal "tvrdej" a auto nebrzdi, tak prehral smes desticek,
3) pokud kotouce zacnou hazet, tak ma blbou smes desticek, ktera nechava na kotouci "depozity" nebo proste desticky/disky clovek pred zastavenim nezchladil a v boxech proste dupnul na brzdy a zastavil, cimz na disky opet "nazehlil" cast materialu, cimz opet zpusobil hazeni kotouce...
Ja dnes kazdopadne skoncil na variante c.1 s tim, ze kapalina by mela byt standardni DOT 5 nebo 5.1 a relativne nedavno menena. Co to tedy pro znamena je to, ze musim kapalinu vymenit za neco "racingoveho" (tusim napr. Ate dela takovou temne modrou) a poresit nafuky na brzdice (ne na vnitrek kotoucu, ale na brzdice, aby se v nich kapalina nevarila). Eventualitou by samozrejme byly "vetsi brzdy", idkyz ne kvuli velikosti kotouce, ale proste kvuli faktu, ze i brzdic bude vetsi a bude tak lepe odvadet teplo (ze se mi ten muj Brembo prehral je patrne uz jen z toho, ze standardni jasne cervene zmenil barvu na takovou tmave cervenou, az hnedou...

Tak doufam, ze takto rozepsana zkusenost trochu pozvedne mistni "zasvecene" diskuze ohledne selhani brzd:-)
Alex_78 píše:Přehřáte brzdy - na konci cílové rovinky ve 4 kole šel pedál brzdy na doraz a moc tlaku už to nevyvolalo, takže jsem šikanu projel rovně. Mám ani ne rok starou brzdovou kapalinu DOT5. Stačilo dát si jedno kolo volně (bez brždění) a zase se 2-3 kola dalo agresivně brzdit.PET77 píše: ...
Btw. cemu rikas prehrate brzdy, co se konkretne stalo (je rada veci, ktere ovlivnuji brzdeni a ty maji take radu pricin)? V Moste se mi "prehrat brzdy" jeste nepodarilo, rozhodne ne po 4 kolech...
Jinak 2:06 na vlhku je opravdu pěkný čas.
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Se seriovým Compactem 323ti, 170PS, předepsané pneu 225/50x16 jsem jezdil kolo 2:15, E30 325i by na tom měla být +- stejně. Více časů viz http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=150
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition