Jsou 2 možnosti: budto seříznout růžek sání a zalepit, nebo sehnat posilovaš i IX, ten je užší
Zástavba M50 místo M20
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Takže když se to nějak shrne tak k této přestavbě je potřeba jinej motor
nejlíp s převodovkou a kompletní motorovou elektrikou a jednotkou,váha vzduchu,chladič s el. vrtulí,užší posilovač brzd,taky celej přední díl výfuku kterej se pod autem navaří na ten původní...je to tak nebo je něco blbě??
A ještě co takový pičovinky jako třeba indučka a taky mě ještě napadá kodér do otáčkoměru-to nebude třeba měnit??
A ještě co takový pičovinky jako třeba indučka a taky mě ještě napadá kodér do otáčkoměru-to nebude třeba měnit??
E46 330D
E30 323i
327i
325i
335i
328i
X5 4,8is
E30 323i
X5 4,8is
Je to tak jak říkáš.zdene píše:Takže když se to nějak shrne tak k této přestavbě je potřeba jinej motornejlíp s převodovkou a kompletní motorovou elektrikou a jednotkou,váha vzduchu,chladič s el. vrtulí,užší posilovač brzd,taky celej přední díl výfuku kterej se pod autem navaří na ten původní...je to tak nebo je něco blbě??
A ještě co takový pičovinky jako třeba indučka a taky mě ještě napadá kodér do otáčkoměru-to nebude třeba měnit??
Žádná indukčka není třeba, kodér také ne. Myslím že to co jsi vyjmenoval je asi vše
320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring
pri zastavbe M50 do E30 je mozno zachovat normalni original visco vrtuli pri usazeni motoru co nejblize pozarni pricce. Ohledne prevodu, ja osobne tam mam M50 s prevodovkou z E36 a nemusel jsem menit ci jinak upravovat na kardanu nic. Co se tyce brzdoveho posilovace, tak je vhodne pouzit minimalne ten z "iX", ale i pri teto variante musi byt motor pootocen kolem sve osy. Pokud chcete zachovat originalni sklon motoru je nutne pouzit posilovac s jeste mensim prumerem nez ma "iX". Osobne tam mam "iX" a male pootoceni mi nevadi.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
ja bych rekl, ze drzaky se delaji az na zaklade toho, jakou pozici motoru si predem zvolis... ne, ze podle drzaku mas pak usazeny motor. Jinak dle zkusenosti nekolika lidi co uz to delali, tak kazda sada drzaku motoru = original. Ve vztahu k elektrice bych se niceho nebal. Staci hledat na netu presne zapojeni E30 sasi a M50 motorova elektrika. Mne a i ostatnim funguje vse co ma (motor, komplet pristrojovka atd.). Myslim, ze pro celkove dilko je vice podstastna mechanicka stranka veci nez cela elektrika. To je koneckoncu jen par "dratu" spojenych dohromady...
S vysledkem (autem jako celek) jsem spokojenej, ale necekejte zazraky typu 335i... Ten motor je modernejsi koncepce a pod kapotou "hezky" vypada. Normalni 325i to v klidu pojede, ale POCTIVOU (takovych je mezi nami asi jako prstu na jedne ruce) ostrou "Etu" ani nahodou. Proste porad je to "pouze" 2,5 litru s lepsi "palici"... Urcite ten UPGRADE stoji za to, ale je dulezity koupit M50 za velice rozumnou cenu, jinak za vynalozene usili a prostredky budete pravdepodobne zklamani. Samozrejme srovnavam pouze s poctivou 325i E30. Pro ty, kteri vyjdou z cehokoliv mensiho, to pojede jako "krava"...
S vysledkem (autem jako celek) jsem spokojenej, ale necekejte zazraky typu 335i... Ten motor je modernejsi koncepce a pod kapotou "hezky" vypada. Normalni 325i to v klidu pojede, ale POCTIVOU (takovych je mezi nami asi jako prstu na jedne ruce) ostrou "Etu" ani nahodou. Proste porad je to "pouze" 2,5 litru s lepsi "palici"... Urcite ten UPGRADE stoji za to, ale je dulezity koupit M50 za velice rozumnou cenu, jinak za vynalozene usili a prostredky budete pravdepodobne zklamani. Samozrejme srovnavam pouze s poctivou 325i E30. Pro ty, kteri vyjdou z cehokoliv mensiho, to pojede jako "krava"...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
...
Jo jo,M50 a M40 lze usadit na origo držáky.Ten velkej s nafty se dá na ty malé držáky.Lze použít origo ventilátor,nebo nějakej větší a výkonější.Určitě se dá sehnat jakejkoliv a montáž není těžká.Buď se přidělá na chladič,nebo na karosérii skz silentbloky.
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj nezkoušel to někdo s origo držáky z e36. Prej to tam pak dobře pasuje, ale zajímalo by mě v jaké je tam motor pozici. Jestli se mi tam vejde s origo visco a jak na tom bude kardan a tyčky řazení jestli bude potřeba zkrátit. Docela rád bych zachoval origo visco... Když se použije podtlakovej posilovač z golfa 1.6 už je ten posilovač dost malej ??
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic
Origo drzaky z E36 jsou asi nejlepsi volba. Takto jsme davali do E30 M50B25 a bez problemu. Visca se mezi motor a chladic uz nevesla. Mezi motorem a prickou do interieru byla mezera max 2cm a dalsi posunuti dozadu uz smysle nemelo. Prevodovka se pouzila z E36, stejne tak kardan, na kterym se vymenilo stredovy ulozeni za tricitkovy
Nabizim bezny servis na starsi BMW ale i jine znacky. Zastavby a upravy prevazne E36 a E30 
Tel.: 736 231 838
Tel.: 736 231 838
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
A motor máš pootočený nebo máš nějaký malý posilovač brzd. Který kdyžtak?Maysner píše:Origo drzaky z E36 jsou asi nejlepsi volba. Takto jsme davali do E30 M50B25 a bez problemu. Visca se mezi motor a chladic uz nevesla. Mezi motorem a prickou do interieru byla mezera max 2cm a dalsi posunuti dozadu uz smysle nemelo. Prevodovka se pouzila z E36, stejne tak kardan, na kterym se vymenilo stredovy ulozeni za tricitkovy
Řekneš nám jakáStany píše:Viscospojka se vejde jen se musí vědět jaká![]()
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic
- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tzv. velká , je o něco užšíCrazytony píše:Řekneš nám jakáStany píše:Viscospojka se vejde jen se musí vědět jaká![]()
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
