Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
Pepper
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 08. 09. 2003 15:39
Příspěvek
od Pepper » 21. 05. 2006 07:20
Vlko: obyčejný posilovač co se dává v sérii do E30 bude narážet do sání.
Jsou 2 možnosti: budto seříznout růžek sání a zalepit, nebo sehnat posilovaš i IX, ten je užší

320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring

-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 21. 05. 2006 11:10
Míšánek píše:zdene píše:Co já vím tak musíš udělat akorát jiný držáky motoru ale návod na ně asi nenajdeš,to se dělá většinou od oka tak jak je kdo potřebuje...
A výroba je hodně náročná??
No určitě neni k zahození mít známý v zámečnické dílně

E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 21. 05. 2006 11:19
Takže když se to nějak shrne tak k této přestavbě je potřeba jinej motor

nejlíp s převodovkou a kompletní motorovou elektrikou a jednotkou,váha vzduchu,chladič s el. vrtulí,užší posilovač brzd,taky celej přední díl výfuku kterej se pod autem navaří na ten původní...je to tak nebo je něco blbě??
A ještě co takový pičovinky jako třeba indučka a taky mě ještě napadá kodér do otáčkoměru-to nebude třeba měnit??
E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
Pepper
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 08. 09. 2003 15:39
Příspěvek
od Pepper » 21. 05. 2006 11:26
zdene píše:Takže když se to nějak shrne tak k této přestavbě je potřeba jinej motor

nejlíp s převodovkou a kompletní motorovou elektrikou a jednotkou,váha vzduchu,chladič s el. vrtulí,užší posilovač brzd,taky celej přední díl výfuku kterej se pod autem navaří na ten původní...je to tak nebo je něco blbě??
A ještě co takový pičovinky jako třeba indučka a taky mě ještě napadá kodér do otáčkoměru-to nebude třeba měnit??
Je to tak jak říkáš.
Žádná indukčka není třeba, kodér také ne. Myslím že to co jsi vyjmenoval je asi vše

320i M50 - EX1
335i M30 - EX2
320iC - EX3
M3 E30 racing - EX4
328i Touring

-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 21. 05. 2006 20:53
pri zastavbe M50 do E30 je mozno zachovat normalni original visco vrtuli pri usazeni motoru co nejblize pozarni pricce. Ohledne prevodu, ja osobne tam mam M50 s prevodovkou z E36 a nemusel jsem menit ci jinak upravovat na kardanu nic. Co se tyce brzdoveho posilovace, tak je vhodne pouzit minimalne ten z "iX", ale i pri teto variante musi byt motor pootocen kolem sve osy. Pokud chcete zachovat originalni sklon motoru je nutne pouzit posilovac s jeste mensim prumerem nez ma "iX". Osobne tam mam "iX" a male pootoceni mi nevadi.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 22. 05. 2006 15:37
Takže jestli tam dáš nebo nedáš visku tak to záleží pouze na tom jak uděláš držáky motoru jo??
E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
Zave
- Příspěvky: 4512
- Registrován: 23. 06. 2004 06:16
- Bydliště: Starobrno/Charlie's
Příspěvek
od Zave » 22. 05. 2006 16:04
nechci nic rikat... ja bych mel nejvetsi strah z toho pozapojovat elektriku a vsechny ostatni veci.... Primo mechanicka cast zastavby celeho motoru mi prijde celkem vpoho...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd

-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 22. 05. 2006 16:37
No to by bylo taky zajímavý vědět jak je to s elektrikou...
Třeba to není zas tak těžký...nevím ještě sem tuhle přestavbu nikdy nedělal ale časem do toho určitě půjdu,zatím bude muset stačit ostrá eta

E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 22. 05. 2006 18:41
ja bych rekl, ze drzaky se delaji az na zaklade toho, jakou pozici motoru si predem zvolis... ne, ze podle drzaku mas pak usazeny motor. Jinak dle zkusenosti nekolika lidi co uz to delali, tak kazda sada drzaku motoru = original. Ve vztahu k elektrice bych se niceho nebal. Staci hledat na netu presne zapojeni E30 sasi a M50 motorova elektrika. Mne a i ostatnim funguje vse co ma (motor, komplet pristrojovka atd.). Myslim, ze pro celkove dilko je vice podstastna mechanicka stranka veci nez cela elektrika. To je koneckoncu jen par "dratu" spojenych dohromady...
S vysledkem (autem jako celek) jsem spokojenej, ale necekejte zazraky typu 335i... Ten motor je modernejsi koncepce a pod kapotou "hezky" vypada. Normalni 325i to v klidu pojede, ale POCTIVOU (takovych je mezi nami asi jako prstu na jedne ruce) ostrou "Etu" ani nahodou. Proste porad je to "pouze" 2,5 litru s lepsi "palici"... Urcite ten UPGRADE stoji za to, ale je dulezity koupit M50 za velice rozumnou cenu, jinak za vynalozene usili a prostredky budete pravdepodobne zklamani. Samozrejme srovnavam pouze s poctivou 325i E30. Pro ty, kteri vyjdou z cehokoliv mensiho, to pojede jako "krava"...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
jarda325i
- Příspěvky: 84
- Registrován: 20. 09. 2004 20:47
Příspěvek
od jarda325i » 24. 05. 2006 18:28
presne jak rika Vasa ,ja osobne jsem od toho ocekaval vic puvodni dvaapuli jsem mel fakt dobrou ,takze zadny zazrak to neni ,motor je sice klidnejsi a lip vypada
-
HZRacing
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12. 01. 2010 22:12
Příspěvek
od HZRacing » 30. 10. 2010 10:07
Sorry za otevření x let starého téma, jak tam máš vyřešený chladič? Lze tam dát chladič origo z M50, když opominu to, že se mi tam pak nevejde origo vrtule mezi chladič a motor.
-
MAREČEK
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21. 11. 2008 14:52
- Bydliště: Nový Bor
Příspěvek
od MAREČEK » 02. 11. 2010 15:40
Chladič lze použít z M50,dokonce i z M40,nebo rovnou z 324Td e30.Vrtule se dá použít,ale snad z M51.Tím si nejsem až tak jist a proto jsem zvolil ele.ventilátor před chladičem.
-
HZRacing
- Příspěvky: 65
- Registrován: 12. 01. 2010 22:12
Příspěvek
od HZRacing » 02. 11. 2010 19:48
Lze to chytit na origo držáky nebo se musí nějak upravit? Jinak já to mam řešený taky na el. vrtuly, ale je hrozně těžká už má taky doslouženo... Dá se někde koupit nějaká lehounká čistě na tyto účely?
-
MAREČEK
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21. 11. 2008 14:52
- Bydliště: Nový Bor
Příspěvek
od MAREČEK » 02. 11. 2010 20:21
Jo jo,M50 a M40 lze usadit na origo držáky.Ten velkej s nafty se dá na ty malé držáky.Lze použít origo ventilátor,nebo nějakej větší a výkonější.Určitě se dá sehnat jakejkoliv a montáž není těžká.Buď se přidělá na chladič,nebo na karosérii skz silentbloky.
-
Omastek
- Příspěvky: 723
- Registrován: 16. 11. 2008 18:45
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Omastek » 13. 02. 2011 22:05
Ahoj , z jakého auta prosím dáváte tu elektrickou vrtuli aby to pasovalo?Díky


Jinak jsem Jirka a ne Omastek

-------------------------------------------------------------------
Opravy/upravy , sestavování PC sestav ... atd ---> 736140560 , ICQ:375164252
-
Cubrd
- Příspěvky: 706
- Registrován: 13. 07. 2008 13:31
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Cubrd » 14. 02. 2011 12:38
já ji mám vyrobenou z nového Jumpera a ještě budu dodělávat saharu ale funguje taky dobře
-
Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Crazytony » 21. 03. 2011 20:07
Ahoj nezkoušel to někdo s origo držáky z e36. Prej to tam pak dobře pasuje, ale zajímalo by mě v jaké je tam motor pozici. Jestli se mi tam vejde s origo visco a jak na tom bude kardan a tyčky řazení jestli bude potřeba zkrátit. Docela rád bych zachoval origo visco... Když se použije podtlakovej posilovač z golfa 1.6 už je ten posilovač dost malej ??
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
-
Maysner
- Příspěvky: 301
- Registrován: 02. 01. 2010 22:37
- Bydliště: Brno / Letovice
Příspěvek
od Maysner » 21. 03. 2011 21:31
Origo drzaky z E36 jsou asi nejlepsi volba. Takto jsme davali do E30 M50B25 a bez problemu. Visca se mezi motor a chladic uz nevesla. Mezi motorem a prickou do interieru byla mezera max 2cm a dalsi posunuti dozadu uz smysle nemelo. Prevodovka se pouzila z E36, stejne tak kardan, na kterym se vymenilo stredovy ulozeni za tricitkovy
Nabizim bezny servis na starsi BMW ale i jine znacky. Zastavby a upravy prevazne E36 a E30 
Tel.: 736 231 838
-
Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Crazytony » 21. 03. 2011 23:09
Maysner píše:Origo drzaky z E36 jsou asi nejlepsi volba. Takto jsme davali do E30 M50B25 a bez problemu. Visca se mezi motor a chladic uz nevesla. Mezi motorem a prickou do interieru byla mezera max 2cm a dalsi posunuti dozadu uz smysle nemelo. Prevodovka se pouzila z E36, stejne tak kardan, na kterym se vymenilo stredovy ulozeni za tricitkovy
A motor máš pootočený nebo máš nějaký malý posilovač brzd. Který kdyžtak?
Stany píše:Viscospojka se vejde jen se musí vědět jaká
Řekneš nám jaká

Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 22. 03. 2011 07:16
Crazytony píše:Stany píše:Viscospojka se vejde jen se musí vědět jaká
Řekneš nám jaká

tzv. velká , je o něco užší

najdes ju trebas na e36 m3 , e39 V8... da se to pohledat podle etk

vrtule sou jen dve , obyc a tadle vetší , poznáš je podle poctu sroubu , mala drží na 4 , velka na 3
