http://www.youtube.com/watch?v=_-DjHW64 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=YzBK1Mk4ias
http://www.youtube.com/watch?v=iOo1TnWK ... re=related



e30 kraluje.

Samozřejmě, ale jde spíš o to co dokázali někde v garáži. Ostatní automobilky do toho lijí miliony a oni si to postaví na kolenu. Kritika není na místě.budha píše:hmm akorat je pak ze 4 místného auta s kufrem jen 2 místnej sporťák s hromadou těžkejch akumulátorů, o který není sranda pečovat aby alespoň chvíli vydržely..
Tady máš nějaké údaje:Bawor píše:No zajímalo by mě jak velkej tam je váhovej rozdíl. Jasný, že ty baterky nejsou nejlehší, ale na druhou stranu není tam motor s veškerým příslušenstvím, plná nádrž taky něco váží baterka,výfuk... jako nemusel by to být až tak obrovskej rozdíl.
přesně tak, uznávám to jako odvážný fungující projekt maníků z garáže..ale v dnešní době nechat počítač řídit 4 nezávislý motory v kolech není složité..a byla by to 4x4, která umí přenést 0-100% kroutícího momentu libovolně rozloženého na 1,2,3,4 kola..další level je brždění rekuperací, takže místo brzd jen ty motory..Max-Max píše:na garazovou upravu velice slusne paramatry
ovsem u elektromobily jeden dulezitej, resp dva udaje chybi: zivotnost baterie a doba nabijeni. To by mne docela zajimalo. Dalsi level by mohli manici udelat elektromotor na kazdem kole,to by byl teprv ucinenej peklostroj.
V kazdem pripade smekam svuj skalp!
Asi tak.budha píše:...
a proč se toto nedělá běžně v současně vyráběných autech?? protože baterky! zásadní 2 technologie jsou NiMH, a LiON. Jedny maj nějaké ty mouchy a druhé jsou drahé jak pes..a další výmysly typu reaktor/palivovej článek na výrobu el. přímo v autě už je dost sci-fi...