elektrická BMW e30 z Chorvatska Tesla Killer...

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

elektrická BMW e30 z Chorvatska Tesla Killer...

Příspěvek od mikin88 » 07. 02. 2011 20:53

Nevim proč to tu není hoši. 680 koňový elektromobil od bratrů z HR a ještě v tříce můžeme být hrdí!

http://www.youtube.com/watch?v=_-DjHW64 ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=YzBK1Mk4ias

http://www.youtube.com/watch?v=iOo1TnWK ... re=related

:shock: :shock: :shock:

e30 kraluje. :lol:
Naposledy upravil(a) mikin88 dne 07. 02. 2011 21:08, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 07. 02. 2011 21:05


Uživatelský avatar
Greeny
Příspěvky: 828
Registrován: 13. 03. 2010 12:44
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Greeny » 07. 02. 2011 21:31

husty :) nerikam to rad ale.. a pak ze budoucnost neni v elektrine :)
BMW e30 318is M42, 1987, RoyalBlau sedan
BMW e30 320i M20, 1993, DaytonaViolet touring
www.autickar.cz

Uživatelský avatar
icecold
Příspěvky: 734
Registrován: 29. 12. 2009 17:11
Bydliště: Měřín

Příspěvek od icecold » 07. 02. 2011 22:52

0-100 za 3,5s :shock:
e36 Lego Packet

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 08. 02. 2011 00:04

hmm akorat je pak ze 4 místného auta s kufrem jen 2 místnej sporťák s hromadou těžkejch akumulátorů, o který není sranda pečovat aby alespoň chvíli vydržely..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 08. 02. 2011 07:31

budha píše:hmm akorat je pak ze 4 místného auta s kufrem jen 2 místnej sporťák s hromadou těžkejch akumulátorů, o který není sranda pečovat aby alespoň chvíli vydržely..
Samozřejmě, ale jde spíš o to co dokázali někde v garáži. Ostatní automobilky do toho lijí miliony a oni si to postaví na kolenu. Kritika není na místě. :wink:

Bawor
Příspěvky: 670
Registrován: 08. 06. 2005 21:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od Bawor » 08. 02. 2011 09:43

No zajímalo by mě jak velkej tam je váhovej rozdíl. Jasný, že ty baterky nejsou nejlehší, ale na druhou stranu není tam motor s veškerým příslušenstvím, plná nádrž taky něco váží baterka,výfuk... jako nemusel by to být až tak obrovskej rozdíl.

Uživatelský avatar
Ahmed
Příspěvky: 430
Registrován: 26. 10. 2009 22:45

Příspěvek od Ahmed » 08. 02. 2011 10:38

Elektomobilov sa obavam, ale v tricke to je este priatelna varianta :) a spravit svojpomocne take nieco, klobuk dolu

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 08. 02. 2011 11:05

Bawor píše:No zajímalo by mě jak velkej tam je váhovej rozdíl. Jasný, že ty baterky nejsou nejlehší, ale na druhou stranu není tam motor s veškerým příslušenstvím, plná nádrž taky něco váží baterka,výfuk... jako nemusel by to být až tak obrovskej rozdíl.
Tady máš nějaké údaje:

VST BiMoto EV
Snaga: 500 kW / 680 hp
Okretni moment: 900 Nm
Težina: 1150 kg
Skladištena energija: 23 kWh
Domet: 180 km
0-100km/h: 3.5 sec.
¼ milje: 12 sec.
Max. Brzina: 280 km/h

:wink:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 02. 2011 11:08

na garazovou upravu velice slusne paramatry

ovsem u elektromobily jeden dulezitej, resp dva udaje chybi: zivotnost baterie a doba nabijeni. To by mne docela zajimalo. Dalsi level by mohli manici udelat elektromotor na kazdem kole,to by byl teprv ucinenej peklostroj.

V kazdem pripade smekam svuj skalp!

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 08. 02. 2011 11:09

Čtvrtinovej výkon a 4násobnej dojezd a mohlo by to být normálně parádně použitelný :)
Ale jinak celkově super výsledek, tohle někam vede...

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 08. 02. 2011 11:45

Max-Max píše:na garazovou upravu velice slusne paramatry

ovsem u elektromobily jeden dulezitej, resp dva udaje chybi: zivotnost baterie a doba nabijeni. To by mne docela zajimalo. Dalsi level by mohli manici udelat elektromotor na kazdem kole,to by byl teprv ucinenej peklostroj.

V kazdem pripade smekam svuj skalp!
přesně tak, uznávám to jako odvážný fungující projekt maníků z garáže..ale v dnešní době nechat počítač řídit 4 nezávislý motory v kolech není složité..a byla by to 4x4, která umí přenést 0-100% kroutícího momentu libovolně rozloženého na 1,2,3,4 kola..další level je brždění rekuperací, takže místo brzd jen ty motory..

a proč se toto nedělá běžně v současně vyráběných autech?? protože baterky! zásadní 2 technologie jsou NiMH, a LiON. Jedny maj nějaké ty mouchy a druhé jsou drahé jak pes..a další výmysly typu reaktor/palivovej článek na výrobu el. přímo v autě už je dost sci-fi...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 08. 02. 2011 11:54

:shock: :P třica se zvukem tramvaje :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 08. 02. 2011 12:13

Je to masakr...i ta barvička z Citroena :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 08. 02. 2011 12:49

budha píše:...
a proč se toto nedělá běžně v současně vyráběných autech?? protože baterky! zásadní 2 technologie jsou NiMH, a LiON. Jedny maj nějaké ty mouchy a druhé jsou drahé jak pes..a další výmysly typu reaktor/palivovej článek na výrobu el. přímo v autě už je dost sci-fi...
Asi tak.
Je to jen o zdrojích a vůbec ne o motorech a velkým výkonu.
V současný době je na trhu motůrek s výkonem 1 kilowattu, kterej schovám do dlaně i dětská hračka půl kg těžká, kterou udrží 10 minut viset ve vzduchu baterka 10 x 3 x 2 cm.

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 12. 02. 2011 00:50

možná se víc informací objeví v neděli ve světě 2011... dávaj to tušim v 9:20

viděl jsem jí v upotávce

Odpovědět