LPG - otázka
K LPG jeste musis pripocist naklady na kazdorocni revizi a jedny emise 1x za 2 roky navic. Dalzo by se zapocitat taky 1xza 10 let nadrz, vyssi naklady na udrzbu zapalovaci soustavy ptz LPG je haklive na jeji stav - zapaluje se hur ja benzin a kazda vada je hned znat. Ale v hodne km se to ztrati. Jinak tady u nas stoji LPG 18,5 Kc/l a je to taky hned jine porovnavani. A jezdit pro nej kus nema cenu.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
Jasně to chápu, jezdit pro LPG o kus dál kde stojí o pár haléřů míň je nesmysl. Já právě beru cenu, kolik stojí tady u nás na pumpě hned za barákem (cca 300m daleko). Na jakou cenovku vycházejí ty dodatečné náklady za tu roční revizi + 2měsíční emise navíc ? Revize bomby počítám nebude nějak extra velká darda.
To ti nereknu ale nejni to drahy. Samotna revize, pokud jde je o "ochuchani" jestli to neunika stala u nas kilo, pokud jsou tam nejake opravy, serizeni a podobne tak netusim. Membrany podle typu reduktoru ale na podtlak kolem 500 - 700. No a bomba tez podle velikosti, ale toroid 45 litru kolem 4500. Emise jednou za dva roky stoji stejne jak emise benzinove, proste te jednou zmeri s motorem na benal, podruhe na plyn.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
Hlavně svíčky a kabely. Kabely to prostě chce mít echt a bez poskozeni a svíčky častěj kontrolovat. Ja jezdim v M20 motoru svicky NGK, ty co tom maj bejt (z hlavy nevim označení) čistim a seřizuju elektrodovou vzdalenost kazdou vymenu oleje a cca po 30 000 km je menim. Kabely mam beru a v pohode.
Ja mam ale v aute podtlakove LPG. Mam tam Lov-Tec pro karburatorovy auta, nema tam vubec bejt, je to takovej bastl, ale musim zaklepat, az na jednu zlikvidovanou vahu vzduchu jezdi bez problemu. Sice to ma obcas divokej volnobeh, ale to muze byt i (ne)kvalitou LPG nebo netesnostma v sani.
Tu vahu jsem si znicil svou blbosti - startoval jsem teplej motor na LPG s castecne seslapnutym plynem. Z vahy to vyrazilo spodni dekl a ohnulo klapku. Od te doby startuju zasadne na benzin. Ono to motoru navic i prospiva.
Jinak plynu se taky nelibi zajetelenej vzduchovej filtr a proslych se, ze podtlaky maj problemy i se sportovnima filtrama.
Ja mam ale v aute podtlakove LPG. Mam tam Lov-Tec pro karburatorovy auta, nema tam vubec bejt, je to takovej bastl, ale musim zaklepat, az na jednu zlikvidovanou vahu vzduchu jezdi bez problemu. Sice to ma obcas divokej volnobeh, ale to muze byt i (ne)kvalitou LPG nebo netesnostma v sani.
Tu vahu jsem si znicil svou blbosti - startoval jsem teplej motor na LPG s castecne seslapnutym plynem. Z vahy to vyrazilo spodni dekl a ohnulo klapku. Od te doby startuju zasadne na benzin. Ono to motoru navic i prospiva.
Jinak plynu se taky nelibi zajetelenej vzduchovej filtr a proslych se, ze podtlaky maj problemy i se sportovnima filtrama.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
Máš nějaké zkušenosti s Tartarini/Stag/lovtec ?? Spíš něž do podtlaku bych šel do sekvence. Dokonce mi byl doporučený stag, ale raději se zeptám na zkušenosti ostatních "plynařů". O lpg systémech toho moc nevím, ale co jsem se doslechl, některý systém umí přizpůsobovat vstřikování paliva řidiči jiný má zase kvalitní vstřikovače jiný zas směšovač....
Mimochodem jak se liší jednotlivé systémy pro R6 a V8 ?
Mimochodem jak se liší jednotlivé systémy pro R6 a V8 ?
Naposledy upravil(a) thinksonix dne 05. 02. 2011 09:59, celkem upraveno 1 x.
Nejlepší auto, kde bych snášel podtlak, je tak 120 až Favorit...v dnešní době naprostej nesmysl tento systém nechat nově montovat...
Já bych šel do Stagu...co vím, tak docela osvědčenej systém...
Pokud jde o ty mimonáklady...výměnu oleje je opravdu lepší zkrátit, olej je sice čisťounkej, ale docela fest ztrácí mazací účinky...i taková ta černá kejda maže líp
Systémy pro V8 a R6...v podstatě jen velikost reduktoru (dle výkonu a maximálního okamžitýho odběru při plným zatížení - viz známej problém s M30, ta dlabe na plnej knédl tolik, že podtlak umí "střílet" a nedostatečně dimenzovanej reduktor u sekvence prostě způsobí přepnutí na benál) a počet vstřiků...
Já bych šel do Stagu...co vím, tak docela osvědčenej systém...
Pokud jde o ty mimonáklady...výměnu oleje je opravdu lepší zkrátit, olej je sice čisťounkej, ale docela fest ztrácí mazací účinky...i taková ta černá kejda maže líp

Systémy pro V8 a R6...v podstatě jen velikost reduktoru (dle výkonu a maximálního okamžitýho odběru při plným zatížení - viz známej problém s M30, ta dlabe na plnej knédl tolik, že podtlak umí "střílet" a nedostatečně dimenzovanej reduktor u sekvence prostě způsobí přepnutí na benál) a počet vstřiků...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
na co lpg??? kouknete a jasejte
http://www.youtube.com/watch?v=wAlwW0ha ... ture=feedf

520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg


cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
u dalšího auta který bych si koupil, si představuji cenovou relaci do 80.000kč Vím že to na dnešní dobu není nějak extra velká suma, ale věřím, že za tuto cenovku se dá sehnat pěkný kousek. Defacto jsem už rozhodnutý pro BA+LPG(STAG 300 plus), ale zatím nevím jaký BMW pořídit. Láká mě e39/e38 případně i e34, ale ta by musela bejt hodně vyvoněná ale to spíš krajní nouze a za menší peníz. 

- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
e34 520 nechci. Minimálně 525, ale jak říkám - e34 krajní nouze. Hodně mám zálusk na e39 523, ale bojím se že každý říká jaké jsou problémy s hlavou. Ono se stačí podívat na net a kolikrát člověk narazí na nepojízdnou 523 kvůli prasklé hlavě. Co jsem tam zpozoroval, tak e39 523 se asi dělala pouze v základní výbavě.
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
já vím, spíš ale koukám na spotřebu (proto tam chci právě ten plyn). Měl jsem e39 540i a ta spotřeba v Praze byla poněkud neunosná (17,5l při mé běžné jízdě
). Ta sedma by byla hezká, ale nemám na to $$. Jezdím hlavně po městě tak nevím jestli V8 je idální no. Ale je pravda že to jede hezky. Kombajna nepotřebuju nemám rodinu ani nejsem stěhovák 
Máš link na nějakou 740 za cenu do 80k na bmwklubu ? Já jsem tam nic nenašel :/


Máš link na nějakou 740 za cenu do 80k na bmwklubu ? Já jsem tam nic nenašel :/
Jo, tak pokud se crcáš víceméně jen po Praze, tak to trochu ztrácí smysl, no... I když víš jak, 17,5 děleno 2ma je pořád 8,75 a to už jde, ne
Jinak poslední sedma už s montovaným plynem, co jsem tam zaregistroval, tak tam prodával Krishna, ale asi už je fuč. Teď jsou tam spíš krasavice bez plynu. Což kdybych měl kupovat sedmu znova, tak si prostě koupím normál a plyn bych si nechal udělat nově... Ale čistě na Pražský popjíždění nevím, co bych měl doporučit i z hlediska ekonomickýho no...asi PID
EDIT: pip: jojo, to je celkově dobrý řešení, ale ne na zimu a tak

Jinak poslední sedma už s montovaným plynem, co jsem tam zaregistroval, tak tam prodával Krishna, ale asi už je fuč. Teď jsou tam spíš krasavice bez plynu. Což kdybych měl kupovat sedmu znova, tak si prostě koupím normál a plyn bych si nechal udělat nově... Ale čistě na Pražský popjíždění nevím, co bych měl doporučit i z hlediska ekonomickýho no...asi PID

EDIT: pip: jojo, to je celkově dobrý řešení, ale ne na zimu a tak

Naposledy upravil(a) WilD dne 06. 02. 2011 11:13, celkem upraveno 1 x.
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Piaggio TyphoonWilD píše:Jo, tak pokud se crcáš víceméně jen po Praze, tak to trochu ztrácí smysl, no... I když víš jak, 17,5 děleno 2ma je pořád 8,75 a to už jde, ne![]()
Jinak poslední sedma už s montovaným plynem, co jsem tam zaregistroval, tak tam prodával Krishna, ale asi už je fuč. Teď jsou tam spíš krasavice bez plynu. Což kdybych měl kupovat sedmu znova, tak si prostě koupím normál a plyn bych si nechal udělat nově... Ale čistě na Pražský popjíždění nevím, co bych měl doporučit i zhlediska ekonomickýho no...asi PID