Zátěž na zadek v zimě
Ked mate lahsi zadok, lahsie ho utrhnete a lahsie to udrzite a zase zrovnate alebo rychlejsie/"priamejsie" ho zrovnate lepsie povedane, lebo s lahsim zadkom sa lahsie/mrstnejsie manevruje . Ked mate zadok tazsi, utrhnete ho tazsie a ked sa utrhne ma vacsiu zotrvacnost a tazkopadnejsie sa s nim manevruje. Co sa ale tyka ovladatelnosti alebo manevrovatelnosti, ked prisposobite zaobchadzanie s plynom zadku ktorym disponujete (tazky/lahky) vzhladom na vyssie uvedene, nemate problem. A z toho uhlu pohladu mi to teda pride byt uplne jedno. Jedine v com by som videl rozdiel uz spominana trakcia.
Inak ja s E39 absolutne ziaden problem zatial a uz som sa brodil vselicim. Naozaj nechapem ako kazdy v suvislosti s BMW vykrika aky je s tym v zime problem. Trakciu napriklad na tej E39 s dobrymi zimakmi by som hodnotil ako vynikajucu.
Inak ja s E39 absolutne ziaden problem zatial a uz som sa brodil vselicim. Naozaj nechapem ako kazdy v suvislosti s BMW vykrika aky je s tym v zime problem. Trakciu napriklad na tej E39 s dobrymi zimakmi by som hodnotil ako vynikajucu.
jinak teda myslím, že díl 3 a 4 na následujícím obrázku jsou originál zátěže pro e30 do kufru, viz. odkaz: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=65
a zrovna tak, aby někdo náhodou nemyslel, že založil nové vzušující téma, tak doporučuji pročíst téma toto:
zatez-do-kufru-t20780,highlight,z%E1va%9E%ED+kufr.html
kde je probíráno originál e30 příslušenství zrovna tak jako nápady tam uplatněné byly ještě od starých členů fora, kteří měli úroveň
myslím, že i skutečnost, že samo BMW nabízí zátěže do kufru, svědčí o tom, že na zimu není špatný nápad ten zadek zatížit.
IMHO v zimě nejde zdaleka tolik o setrvačnost při zatáčení ap. auta - kdo jede na sněhu tak, že nemá přetáčivost nebo nedotáčivost pod kontrolou, tak je prostě moc rychlej, ale zatížený zadek výrazně zvyšuje přilnavost zadních pneu a tedy možnost rozjetí auta nebo vyjetí stoupání.
U e39 s protikluzem jsem taky neměl nikdy zásadní problém.
a zrovna tak, aby někdo náhodou nemyslel, že založil nové vzušující téma, tak doporučuji pročíst téma toto:
zatez-do-kufru-t20780,highlight,z%E1va%9E%ED+kufr.html
kde je probíráno originál e30 příslušenství zrovna tak jako nápady tam uplatněné byly ještě od starých členů fora, kteří měli úroveň

myslím, že i skutečnost, že samo BMW nabízí zátěže do kufru, svědčí o tom, že na zimu není špatný nápad ten zadek zatížit.
IMHO v zimě nejde zdaleka tolik o setrvačnost při zatáčení ap. auta - kdo jede na sněhu tak, že nemá přetáčivost nebo nedotáčivost pod kontrolou, tak je prostě moc rychlej, ale zatížený zadek výrazně zvyšuje přilnavost zadních pneu a tedy možnost rozjetí auta nebo vyjetí stoupání.
U e39 s protikluzem jsem taky neměl nikdy zásadní problém.
Je to popsane jen jako kryt a 15 kg mi tedy neprijde byt nic extra. Ale zase jen na kryt, je 15 kg moc, tak nevim...KuaJa píše:jinak teda myslím, že díl 3 a 4 na následujícím obrázku jsou originál zátěže pro e30 do kufru, viz. odkaz: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=65
S nebo bez (vlastne spis bez, nekdo je to spis na skodu), ted jak tady napadl snih, vypinam to hned jak rano sednu do autaKuaJa píše:U e39 s protikluzem jsem taky neměl nikdy zásadní problém.

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
zalezi v jaky situaci..
pokud mas ok zimaky, tak na rovine se nerozjede snad jen dement..
kopecek, pomaha cca 60kg v kufru
humus - dva lidi/kufr na zadek-- 150kg a pokud to neni led tak se mi nestalo, ze bych nevyjel..
dan ma pravdu, ze nekdy tam dostat retezy je nadlidskej ukon

pokud mas ok zimaky, tak na rovine se nerozjede snad jen dement..
kopecek, pomaha cca 60kg v kufru
humus - dva lidi/kufr na zadek-- 150kg a pokud to neni led tak se mi nestalo, ze bych nevyjel..
dan ma pravdu, ze nekdy tam dostat retezy je nadlidskej ukon

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
