Zátěž na zadek v zimě

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 02. 12. 2010 20:10

Ked mate lahsi zadok, lahsie ho utrhnete a lahsie to udrzite a zase zrovnate alebo rychlejsie/"priamejsie" ho zrovnate lepsie povedane, lebo s lahsim zadkom sa lahsie/mrstnejsie manevruje . Ked mate zadok tazsi, utrhnete ho tazsie a ked sa utrhne ma vacsiu zotrvacnost a tazkopadnejsie sa s nim manevruje. Co sa ale tyka ovladatelnosti alebo manevrovatelnosti, ked prisposobite zaobchadzanie s plynom zadku ktorym disponujete (tazky/lahky) vzhladom na vyssie uvedene, nemate problem. A z toho uhlu pohladu mi to teda pride byt uplne jedno. Jedine v com by som videl rozdiel uz spominana trakcia.

Inak ja s E39 absolutne ziaden problem zatial a uz som sa brodil vselicim. Naozaj nechapem ako kazdy v suvislosti s BMW vykrika aky je s tym v zime problem. Trakciu napriklad na tej E39 s dobrymi zimakmi by som hodnotil ako vynikajucu.

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 02. 12. 2010 21:33

Ja mam ted na e28 vzadu cca 4mm dunlopky a jsem docela mile prekvapenej jak pekne to jezdi. Dokonce nektery predokolky stojej a ja porad jedu :lol:
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 03. 12. 2010 10:11

PÍŤÁK píše:Ja mam ted na e28 vzadu cca 4mm dunlopky a jsem docela mile prekvapenej jak pekne to jezdi. Dokonce nektery predokolky stojej a ja porad jedu :lol:
Do kopce nebo při brždění z kopce? :twisted: :lol:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 03. 12. 2010 11:27

jinak teda myslím, že díl 3 a 4 na následujícím obrázku jsou originál zátěže pro e30 do kufru, viz. odkaz: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=65

a zrovna tak, aby někdo náhodou nemyslel, že založil nové vzušující téma, tak doporučuji pročíst téma toto:

zatez-do-kufru-t20780,highlight,z%E1va%9E%ED+kufr.html

kde je probíráno originál e30 příslušenství zrovna tak jako nápady tam uplatněné byly ještě od starých členů fora, kteří měli úroveň :twisted:

myslím, že i skutečnost, že samo BMW nabízí zátěže do kufru, svědčí o tom, že na zimu není špatný nápad ten zadek zatížit.

IMHO v zimě nejde zdaleka tolik o setrvačnost při zatáčení ap. auta - kdo jede na sněhu tak, že nemá přetáčivost nebo nedotáčivost pod kontrolou, tak je prostě moc rychlej, ale zatížený zadek výrazně zvyšuje přilnavost zadních pneu a tedy možnost rozjetí auta nebo vyjetí stoupání.

U e39 s protikluzem jsem taky neměl nikdy zásadní problém.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 03. 12. 2010 11:46

KuaJa píše:jinak teda myslím, že díl 3 a 4 na následujícím obrázku jsou originál zátěže pro e30 do kufru, viz. odkaz: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=65
Je to popsane jen jako kryt a 15 kg mi tedy neprijde byt nic extra. Ale zase jen na kryt, je 15 kg moc, tak nevim...
KuaJa píše:U e39 s protikluzem jsem taky neměl nikdy zásadní problém.
S nebo bez (vlastne spis bez, nekdo je to spis na skodu), ted jak tady napadl snih, vypinam to hned jak rano sednu do auta :)

Uživatelský avatar
Ahmed
Příspěvky: 430
Registrován: 26. 10. 2009 22:45

Příspěvek od Ahmed » 03. 12. 2010 13:09

mam odskusane ze kopec zo zatazou 40 kg vyleziem bez zataze nie, po rovinkach a v meste je jedno ci zataz mate alebo nie

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 03. 12. 2010 18:16

KuaJa píše:...uplatněné byly ještě od starých členů fora, kteří měli úroveň...
vlada320 ? :twisted:

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 03. 12. 2010 18:26

Tím vehementem do rezervy byly vybaveny pouze 323i... Zároveň byla vylepená celá podlaha kufru tím samým materiálem... Ten koláč váží tak do 15ti kg odhadem... :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 03. 12. 2010 18:53

Já mám v kufru toroidní nádrž od LPG. Aby ne dyž na něj jezdim a je to řekl bych ideální zatížení
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 05. 12. 2010 00:15

zalezi v jaky situaci..
pokud mas ok zimaky, tak na rovine se nerozjede snad jen dement..
kopecek, pomaha cca 60kg v kufru
humus - dva lidi/kufr na zadek-- 150kg a pokud to neni led tak se mi nestalo, ze bych nevyjel..


dan ma pravdu, ze nekdy tam dostat retezy je nadlidskej ukon
:!:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Odpovědět