Ekonomer

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Martinfly
Příspěvky: 86
Registrován: 28. 07. 2004 17:48
Bydliště: Praha/Modřany

Ekonomer

Příspěvek od Martinfly » 21. 09. 2004 08:04

Je mozny, aby ekonomer ukazoval s vetsima otackama cim dal mensi spotrebu a naopak?

Mam e30 318is, USA model (kdyz je vyplej motor ukazuje nejvetsi spotrebu, pri volnobehu je na nule)

Mam to rozbity?

Uživatelský avatar
Wolferine
Příspěvky: 398
Registrován: 21. 06. 2004 07:48
Bydliště: Brno & Frýdecko-Místecko

Příspěvek od Wolferine » 21. 09. 2004 08:10

ja kdyz stojim a mam volnobeh tak je rucicka uplne vpravo..a tak to ma byt 8)
http://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
Lithophane a noční světla

Uživatelský avatar
petr e28
Příspěvky: 271
Registrován: 12. 07. 2004 10:29
Bydliště: Praha

Re: Ekonomer

Příspěvek od petr e28 » 21. 09. 2004 08:25

Martinfly píše:Je mozny, aby ekonomer ukazoval s vetsima otackama cim dal mensi spotrebu a naopak?

Mam e30 318is, USA model (kdyz je vyplej motor ukazuje nejvetsi spotrebu, pri volnobehu je na nule)

Mam to rozbity?
máš to v poho, ručička se pohybuje podle pedálu plynu, přidáváš jde rafička nahoru, ubíráš jde dolu :wink:
EX e28-525e

Venca.

Re: Ekonomer

Příspěvek od Venca. » 21. 09. 2004 14:02

Martinfly píše:Je mozny, aby ekonomer ukazoval s vetsima otackama cim dal mensi spotrebu a naopak?

Mam e30 318is, USA model (kdyz je vyplej motor ukazuje nejvetsi spotrebu, pri volnobehu je na nule)

Mam to rozbity?
Rychlost vozidla (skutečná), délka vstřikovacího impulsu, počet otáček motoru.

Tohle se vyhodnocuje a výsledek je na budíku.

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 21. 09. 2004 17:08

Myslim, že jsem pochopil, v čem je problém. Při vypnutém motoru je ručička VLEVO, při volnoběhu VPRAVO. Přečti si, co máš na ciferníku. US model nemá spotřebu v km/h, ale v MÍLÍCH na GALON! Proto ti to, když stojíš, ukazuje, že ujedeš 0 mílí na galon, protože když stojíš, vyjedeš třeba celou nádrž a přitom neujedeš ani metr... :D Ale není to 0 galonů na míli. Takže je v pořádku, když se zároveň s plynem ručička pohybuje vpravo...

Martinfly
Příspěvky: 86
Registrován: 28. 07. 2004 17:48
Bydliště: Praha/Modřany

Příspěvek od Martinfly » 22. 09. 2004 09:27

Diky vsem za info!

karlík
Příspěvky: 16
Registrován: 15. 09. 2004 09:30

Příspěvek od karlík » 22. 09. 2004 14:45

No moje ISko na volněc ukazuje až uplně doprava, jen když jedu z kopečka na pětku bez plynu tak lehne na nulu. Jinak pod 10 litrů se mu moc jezdit nechce :D , ale asi to bude těžšíma botama 8)

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 09. 2004 14:56

karlík píše:...když jedu z kopečka na pětku bez plynu tak lehne na nulu...
Taky tam žádnej benzín neteče :lol:

Uživatelský avatar
YXOman
Příspěvky: 326
Registrován: 03. 04. 2004 19:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od YXOman » 22. 09. 2004 15:27

Venca. píše:
karlík píše:...když jedu z kopečka na pětku bez plynu tak lehne na nulu...
Taky tam žádnej benzín neteče :lol:
To je blbost neee? To tam neteče ani trošičku? To by teda znamenalo, že když z kopce vypnu zapalování, a necham zařazenou rychlost,tak jedu v pohodě dál :shock:( teda kromě toho že pojedu bez posilovače) , což se mi nezdá. Proto to zkoušet nebudu 8) Jsem technickej antitalent, takže nevim :oops:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 09. 2004 15:31

YXOman píše:
Venca. píše:
karlík píše:...když jedu z kopečka na pětku bez plynu tak lehne na nulu...
Taky tam žádnej benzín neteče :lol:
To je blbost neee? To tam neteče ani trošičku? To by teda znamenalo, že když z kopce vypnu zapalování, a necham zařazenou rychlost,tak jedu v pohodě dál :shock:( teda kromě toho že pojedu bez posilovače) , což se mi nezdá. Proto to zkoušet nebudu 8) Jsem technickej antitalent, takže nevim :oops:
Ne, v tom režimu tam nic neteče. Vstřiky jsou na 1200 ot/min. zavřený.
Kdybys vypnul zapalování, tak pojedeš dál, samozřejmě s fungujícím posilovačem, protože motor se točí.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 09. 2004 15:34

Venca. píše:
YXOman píše:
Venca. píše: Taky tam žádnej benzín neteče :lol:
To je blbost neee? To tam neteče ani trošičku? To by teda znamenalo, že když z kopce vypnu zapalování, a necham zařazenou rychlost,tak jedu v pohodě dál :shock:( teda kromě toho že pojedu bez posilovače) , což se mi nezdá. Proto to zkoušet nebudu 8) Jsem technickej antitalent, takže nevim :oops:
Ne, v tom režimu tam nic neteče. Vstřiky jsou na 1200 ot/min. zavřený.
Kdybys vypnul zapalování, tak pojedeš dál, samozřejmě s fungujícím posilovačem, protože motor se točí.
Vstřiky jsou nad 1200 ot/min. zavřený. - oprava-

Uživatelský avatar
YXOman
Příspěvky: 326
Registrován: 03. 04. 2004 19:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od YXOman » 22. 09. 2004 15:40

Venca. píše:
YXOman píše:
Venca. píše: Taky tam žádnej benzín neteče :lol:
To je blbost neee? To tam neteče ani trošičku? To by teda znamenalo, že když z kopce vypnu zapalování, a necham zařazenou rychlost,tak jedu v pohodě dál :shock:( teda kromě toho že pojedu bez posilovače) , což se mi nezdá. Proto to zkoušet nebudu 8) Jsem technickej antitalent, takže nevim :oops:
Ne, v tom režimu tam nic neteče. Vstřiky jsou na 1200 ot/min. zavřený.
Kdybys vypnul zapalování, tak pojedeš dál, samozřejmě s fungujícím posilovačem, protože motor se točí.
:idea: Aha. Ale zkoušet to stejně radši nebudu :)

Odpovědět