Podíl bio složky v palivu
Podíl bio složky v palivu
Podíl povinně přidávané bio složky do paliva (tuším řádově 6%) má negativní vliv na motor a to zejména u neprovozovaného vozidla. Obecně je tento problém např. u sezónní zemědělské techniky, ale napadlo mne, zda-li někdo z nás se tímto zabýval (nějaká protiopatření) u našich přes zimu odstavených miláčků. Jedná se mi konkrétně o kabriolet, s kterým cca od října do dubna určitě nevyjedu. U celoročně denně provozovaného běžného vozidla se tímto vůbec nezabývám, ale nerad bych se dočkal nějakého nepříjemného překvapení u šlechtěného youngtimera.
Díky za kvalifikované názory.
desp sen.
Díky za kvalifikované názory.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
chtelo by to nazor nejakeho chemika znaleho veci a materialu ze kterych jsou vyrobeny motory v nasich povozech. Bez tohoto jsou veskere nase nazory pouhou bezduchou domnenkou podobnou napr. mereni napeti pohledem na draty...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Přesně jak říkáš, pro naftu je to zkáza. Při delším odstavení totiž nafta s biosložkama houstne, takže hrozí po delším odstavení naprostá zkáza čerpadla... Prostě hnus.PÍŤÁK píše:Nejvetsi problemy jsou s naftovejma motorama. Skodi odstaveni delsi nez 3 mesice. Uz se delaji nejaky aditiva nebo je moznost nekde sehnat arktickou naftu kde je podil bioslozek = 0
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník
arktickou naftu
no to se poseru ... nic takovyho neni, neblazni ..
jinak k benalu, vlastni zkusenosti ... zatim N95 6mesicu u bmw - ok
u mitsubambusi N95 2,5 roku(temer praznda nadrz)...a chytlo naprosto normalne...
Nafta asi 8mesicu, taky ok...
Bionafta, cca za 6nedel z toho zacne vylejzat parafin a ucpe to vsechno mozny..

jinak k benalu, vlastni zkusenosti ... zatim N95 6mesicu u bmw - ok
u mitsubambusi N95 2,5 roku(temer praznda nadrz)...a chytlo naprosto normalne...
Nafta asi 8mesicu, taky ok...
Bionafta, cca za 6nedel z toho zacne vylejzat parafin a ucpe to vsechno mozny..
Naposledy upravil(a) Iwan dne 02. 09. 2010 21:49, celkem upraveno 1 x.
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Neni, je to furt ta sama nafta, akorat je tam vic aditiv, ktery si muzes koupit v autodilech...pripadne i na ty benzince..Jirzik píše:to se poser, jeIwan píše:arktickou naftuno to se poseru ... nic takovyho neni, neblazni ..

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Dělej jak myslíš, ale arktická nafta (aka NM - třída 2) fakt existuje.Iwan píše:arktickou naftuno to se poseru ... nic takovyho neni, neblazni ...

Konec konců neměl tady někdo něco společnýho s benzinkama? Max-Max? Třeba nám to vysvětlí...
Co se týče provozování nových dieselů v čechách je asi ted dost loterie. Mluvil jsem nedávno s profesionálním řidičem, který si ted koupil nové éčko, naftový třílitr, silnej motor, sedmistupnová převodovka, říkal že všechno prej se super, spotřeba neuvěřitelných 5,6 litru takže i značný pokrok. Jen že musí tankovat na ověřených benzínách a hodně kvalitní naftu jinak to prostě benz neveme a zahlásí špatná nafta a nepustí jí do motoru. A z vlastní zkušnosti vím že i na Shell se vyskytujou vodou ředěné produkty apd. Ještě že je mi to jedno, zkouším ted bionaftu a ta je za příjemnějších 23kč/l.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Vodou reditelne produkty? to je zase kua co??
palivo reditelny vodou neni palivo ..
I do novejsich motoru, se da lejt vsechno mozny... pokud se neco nezasere, tak je to motoru uplne jedno..po drobnejch upravach..treba na cerpadle..

I do novejsich motoru, se da lejt vsechno mozny... pokud se neco nezasere, tak je to motoru uplne jedno..po drobnejch upravach..treba na cerpadle..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Ty woe, to je zase picovinaSemry píše:Mluvil jsem nedávno s profesionálním řidičem, který si ted koupil nové éčko, naftový třílitr, silnej motor, sedmistupnová převodovka, říkal že všechno prej se super, spotřeba neuvěřitelných 5,6 litru takže i značný pokrok. Jen že musí tankovat na ověřených benzínách a hodně kvalitní naftu jinak to prostě benz neveme a zahlásí špatná nafta a nepustí jí do motoru.

Jasne, on totiz Benz je prezvykavec a vsechno predem ochutnava. A nastesti je tak vybiravy, ze lehce prevali naftu na "jazyku" a pak si rekne: "fuj ta je hnusna - s tou nikam nejedu". Neskodilo by mene hulit a koukat se na sci-fi koniny

PS: pozdravuj profesionalniho ridice
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Proč by to něměl motor poznat? Přece se nenechá zabýt nějakým šmejdem ne? Já nevim co je na tom scifi, když u 550i je takových hlídacích čidel, co třeba měří viskozitu oleje atd a podle toho upravuje servisní interval. A to už je dnes staré auto. Nové éčko bude ještě dál. Mimochodem u nás v Pelhřimově udělali Shell z nějaké Noname benzíny a zařvali tam dvě auta. konkrétně sousedova Land Cruiser na špatnou naftu, KO motor a pak ještě někdo z PE. Takže to nepovažuju za náhodu. Na 2,2 HDi známej taky nejel, byl v servise, příčinou špatná nafta, tak nevim proč by Mercedes neměl poznat co má v nádrži. A jestli ji předžvýká je mi celkem jedno, nemám zdání o tom jsme se nebavili.
2iwan: A do moderních dieselů se nedá lejt zdaleka všechno.
2iwan: A do moderních dieselů se nedá lejt zdaleka všechno.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Ono zmerit viskozitu oleje je trochu "mensi liga" nez zmerit "online" slozeni paliva...Semry píše:Proč by to něměl motor poznat? Přece se nenechá zabýt nějakým šmejdem ne? Já nevim co je na tom scifi, když u 550i je takových hlídacích čidel, co třeba měří viskozitu oleje atd a podle toho upravuje servisní interval. A to už je dnes staré auto. Nové éčko bude ještě dál. Mimochodem u nás v Pelhřimově udělali Shell z nějaké Noname benzíny a zařvali tam dvě auta. konkrétně sousedova Land Cruiser na špatnou naftu, KO motor a pak ještě někdo z PE. Takže to nepovažuju za náhodu. Na 2,2 HDi známej taky nejel, byl v servise, příčinou špatná nafta, tak nevim proč by Mercedes neměl poznat co má v nádrži. A jestli ji předžvýká je mi celkem jedno, nemám zdání o tom jsme se nebavili.
2iwan: A do moderních dieselů se nedá lejt zdaleka všechno.
Pokud stale veris tomu co jsi napsal tak to zkus napsat COIce, znacne usetri na nakladnych testech vzorku ktere odebiraji na cerpacich stanicich a nasledne analyzuji v laboratori.
Vzdyt staci si koupit "novy Ecko" a studovani chemici muzou jit na pracak

Jediny co tak mozna cely Ecko rekne je, ze v palivovem filtru je voda - coz uz ale umi i 324d z roku 85'.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Ok, už mlčím, podstata stejně byla v tom že to éčko nepojede narozdíl, třeba od HDi které se nechá zabít. A že v čechách je mnohdy kvalita paliv pochybná což je mě v 300D srdečně jedno a v tříce víceméně taky. Amen 

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
vsechno moznySemry píše: 2iwan: A do moderních dieselů se nedá lejt zdaleka všechno.

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
