Díky moc za radu a skalním příznivcům se omlouvám za mizernou znalost technických věcí
Rozvody na 318is
- 
				Karlík
 
Rozvody na 318is
Nazdarek vsichni, potrebuju od vás několik rad. Takze koupil jsem 318is-dotažené z německa. Paradní auto, ale s německým TP se těžko jezdí. Jak auto přihlásit? Četl jsem sice článek o dovozu auta, ale je to teď prej nějaký těžší. Moc se v takovejch věcech nevyznám, tak jestli někdo má podobnou zkušenost prosím aspoň o obecnou radu. Dál, kámoš mi radí ať vyměním rozvodovej řemen, ale is-ko má nejspíš rozvodovej řetěz???
Díky moc za radu a skalním příznivcům se omlouvám za mizernou znalost technických věcí
 -auto mám týden.
			
									
									
						Díky moc za radu a skalním příznivcům se omlouvám za mizernou znalost technických věcí
- 
				Návštěvník
 
is
Nazdárek! Takže pokud jde o přihlášení, to lze zařídit jedině s doklady jiné e30. V tvém případě bych se poohlídnul po 318i coupé jakéhokoli stáří. Pak s těma dokladama ( SRN i CZ ) musíš do BMW Au Tec v Jeremiášový ul. za panem Stehlíkem. Tomu sdělíš svoje přání. Pak ti vypíše schvalovací protokol o povolení výměně karoserie a případně i motoru jako náhradního dílu a zaplatíš asi 1650,- Kč. S tím vším včetně kupní smlouvy vyrazíš na Kongresovou k fízlům a zažádáš o přidělení noveho čísla karosérie. Tam ti to samozřejmě schválej. Se schválením jedeš na STK nejblíž na Bohdalec, kde ti prasácky vyrazej nový číslo a  přeškrtnou původní. S potvrzením STK jedeš zpět do Kongresový a tam ti vše přepíšou do CZ dokladů. Poznámka: můžeš sehnat papíry i s úplně jiným motorem nebo kastlí. Práce s tím je ale daleko složitější a výjde asi na 6500,-. Takže doporučuju sehnat doklady na coupé s jakoukoliv jednaosmičkou. 
 
Co se týče rozvodů iSa, to bych asi neřešil. Pokud jsou špatný daj to na sobě znát svým zvukem při určitých otáčkách. Spíš bych měnil olej minimálně 10W - 40 a všechny filtry.
			
									
									
						Co se týče rozvodů iSa, to bych asi neřešil. Pokud jsou špatný daj to na sobě znát svým zvukem při určitých otáčkách. Spíš bych měnil olej minimálně 10W - 40 a všechny filtry.
- 
				Karlík
 
Díky klucí, s rozvoďákem je to tedy fajn, motor přede jak kotě, žádný chrastění atd. ale ještě prosím o maličkost papíry teda seženu-to snad nebude tak hrozný, nejsem z Prahy ale z Třebíče- to je horší, je mi jasný že zápis o úpravě udělají asi jen v tý Jeremiášový, ale ten zbytek snad půjde zařídit i tady u nás na kraji?Nebo je třeba všechno oběhat v Praze??
			
									
									
						- 
				Karlík
 
to bylo asi myšlený tak, že po koupi auta je dobrý vyměni filtry vzduchu, paliva a oleje + olej a nevěřit minulýmu majiteli že je měnil minulej měsíc...Karlík píše:Trošku se mi ulevilo, a poslední drobnůstka měním olej, měním vložku filtru a píšete: VYMĚNIT VŠECHNY FILTRY - co ještě při výměně oleje je za filtry krom olejovýho??? Napadá mě palivovej. Kruci musím víc číst knížku udělej si sám..
(oo=[][]=oo) origo power   (oo=[][]=xo) žižka power     (ox=[][]=xo) EX DC power     (xx=[][]=xo) super žižka power  (xx=[][]=xx)  slepejš power
						- 
				Jarda Volejník
 - Příspěvky: 392
 - Registrován: 11. 02. 2004 15:48
 
Jen technická- U Stehlíka vyplázneš cca3100kč
Koupíš auto na papíry,nebo jen papíry cca6-15 tis.
v případě koupě z kraje do kraje evidenčka +přepis cca600kč
dále musíš na přestavbovou technickou kde ti udělají i emise
/vyber si dobrou STK jestli narazíš na nějakýho č.ráka tak si to hodíš,neboť v našem skvělém státě platí že když tě z stk vyhodí za nějakou závadu nemužeš po odstranění jet jinam
 /jo cena cca2000kč
mezi tím musíš zahájit řizení o přestavbě-vyplníš cca 2 A4ky a čekáš až si tě pozvou/zde se vyplatí buď brečet nebo podmáznout-co to píšu myslel
jsem "urychlit"
 / Až tohle vše proděláš zbývá třešnička na dortu
jedeš na určenou stk
  kdo přijde maník v lepším případě se šroubovákem,v horším s flexou a zruší ti VIN aby následně nový vyrazil
na hrnec . A huráááááááááá jezdíš
  Dobrej vopruz co 
 
Upozorňuji všechny,že to není sranda před měsícem jsem pomáhal
kamarádovi s přestavbou. Jarda
			
									
									
						Koupíš auto na papíry,nebo jen papíry cca6-15 tis.
v případě koupě z kraje do kraje evidenčka +přepis cca600kč
dále musíš na přestavbovou technickou kde ti udělají i emise
/vyber si dobrou STK jestli narazíš na nějakýho č.ráka tak si to hodíš,neboť v našem skvělém státě platí že když tě z stk vyhodí za nějakou závadu nemužeš po odstranění jet jinam
mezi tím musíš zahájit řizení o přestavbě-vyplníš cca 2 A4ky a čekáš až si tě pozvou/zde se vyplatí buď brečet nebo podmáznout-co to píšu myslel
jsem "urychlit"
jedeš na určenou stk
na hrnec . A huráááááááááá jezdíš
Upozorňuji všechny,že to není sranda před měsícem jsem pomáhal
kamarádovi s přestavbou. Jarda
- 
				karlík
 
Jen bych doplnil ze bude muset zadat o vymenu kastle tam kde je auto evidovany.. TZN. Stehlik Praha, STK, vyražení čísla taky třeba Praha ale na magistrat musi k nim do Třebíče kde to bude na nej prihlášený ne?
Nebo Praha dela prestavbu i pro mimoprazsky?
 
Navic pokud koupi jen papiry tak mu evidencku nikdo (bez "pozornosti" neudela! ) to jen na okraj...
 ale i to lze obejit. 
 to jen pro utechu.. 
			
									
									
						Nebo Praha dela prestavbu i pro mimoprazsky?
Navic pokud koupi jen papiry tak mu evidencku nikdo (bez "pozornosti" neudela! ) to jen na okraj...
- gusto318is
 - Příspěvky: 322
 - Registrován: 24. 03. 2004 11:05
 - Bydliště: Bratislava
 
Ak v motore nič nechrastí, tak by to mohlo byť v pohode. Ja som si nechal doviezť is z Nemecka pred pol rokom, a dnes už viem, že na rozvodoch neušetríš. Počítaj s tým, že to budeš musieť skôr alebo neskôr vymeniť, a hlavne to vymeň všetko - reťaz, vodiace lišty aj hydraulický šponovák. U nás to vyjde komplet asi na 11 000 Sk, teda zhruba 9 000 Kč. Ja som na šponováku šetril a teraz musím vymeniť aj ten, takže budem zbytočne platiť za prácu. 
Ak sa chceš dozvedieť o tom aute viac, pozri www.318is.de
			
									
									Ak sa chceš dozvedieť o tom aute viac, pozri www.318is.de
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
						(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
Jo tak to by mělo bejt v cajku. Motor skutečně přede. Jen altik kapku chrastí, ale z motoru se neozyvaj žádný zrádný zvuky. Jen se modlím aby po včerejší výměně oleje nebyl nějakej problemek. Nevim co tam němec lil, tak tam teď mám castrol POWERTEC 10W40. Servisní knížku mám a je poctivě psaná, tak snad ty rozvody ještě chvilku vydržej 
			
									
									
						jak jsi zjistil, že je psaná poctivě?,karlík píše:Servisní knížku mám a je poctivě psaná, tak snad ty rozvody ještě chvilku vydržej
1: mám spoustu známejch co si ji dělaj sami, stačí mít kopii razítka
2: ta sebranka po značkovejch servisech taky není zrovna k pochvale, je to jen o lidech a ne o posraným razítku ze ZNAČKOVÝHO servisu
EX e28-525e
						petr e28 píše:jak jsi zjistil, že je psaná poctivě?,karlík píše:Servisní knížku mám a je poctivě psaná, tak snad ty rozvody ještě chvilku vydržej
1: mám spoustu známejch co si ji dělaj sami, stačí mít kopii razítka
2: ta sebranka po značkovejch servisech taky není zrovna k pochvale, je to jen o lidech a ne o posraným razítku ze ZNAČKOVÝHO servisu
razítko z brambory
(oo=[][]=oo) origo power   (oo=[][]=xo) žižka power     (ox=[][]=xo) EX DC power     (xx=[][]=xo) super žižka power  (xx=[][]=xx)  slepejš power
						- Blumen_071
 - member of yacht club Monaco
 - Příspěvky: 2422
 - Registrován: 11. 02. 2003 08:52