


dikes
Nechci nic "simulovat" - chci to tak jak to ma bytStany píše:To jsme přeci už řešili![]()
Jedna rychlost jde normálně nasimulovat ale ta druhá vede přes elektriku klima topení a vrací se z5 do pojistkové skřínky.
presne chci se dopatrat jak to ma byt v te pojistkovce z fabrikyVasa píše:Nechci nic "simulovat" - chci to tak jak to ma bytStany píše:To jsme přeci už řešili![]()
Jedna rychlost jde normálně nasimulovat ale ta druhá vede přes elektriku klima topení a vrací se z5 do pojistkové skřínky.Jinak bych to nedelal.
nevim jestli uz si to zjistil ale chrom/plast ma i trosku jine trubky v motorovem prostoruVasa píše:to Fido:
no mam dve klima sady (plastackou a chromackou), takze jedna (plast) se bude stehovat do Touringa, aby se mi synek "neroztekl" horkem a ta druha (dle narocnosti a pocitu "ja chci") by se pripadne casem nastehovala do Baura. Ale tam budu trochu narocnejsi na puvodnost...
no zrovna ta chromacka je prave ta nezbastlena, takze Baur by mel mit puvodnost zachovanou.Maranelo píše:nevim jestli uz si to zjistil ale chrom/plast ma i trosku jine trubky v motorovem prostoru
ne, ze bych Ti nechtel verit, ale susic existuje pouze jeden a ma na sobe napevno uchyty. Tak bych se divil, ze by byl u chroma nebo plasta jinde. Navic ta zaslepka pro susic je vsude stejne (plast/chrom). No neva, az dorazim domu tak se podivam jak to je. Diky.Maranelo píše:vysousec (snad se ty flasce tak nadava) je u chroma na trosku jinem miste nez u plasta.
aha, dobre vedet. Pomerim.Dan td píše:Je to jak píše Maranelo, ty trubky od klobouku tlumiče k vysoušeči jsou malinko jiné u chrom/plast. Vypadají stejně, ale jsou trochu jinak ohnuté, vzhledem k tomu, že ohýbat moc nejdou, tak jsou skoro nezaměnitelné.