dikes
zapojeni el. vrtule klima (pro vasu)
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
zapojeni el. vrtule klima (pro vasu)
Nedavno jsem se snazil udelat schema zapojeni origo relatek v pojistkovce pro el. vetrak jenze jsem nakonec zjistil ze zapojeni je jinak na schematech a jinak v aute ktery melo klimu origo
Bohuzel darce uz je nekolik let pod drnem takze uz nemam moznost omrknout primo kde je rozdil
Byl bys tak hodnej a mrknul prip. vyfotil rozdelanou pojistkovku a ten tistak aby bylo videt co odkud kam u tech dvou relatek vede? Vim ze klimu resis proto se ptam a urcite tim pomuzes vic lidem
dikes
dikes
Kdyz "buh da" tak zitra se do te pojistkovky z darce "juknu". Potrebuji tam vyndat par drobnosti a pri tom bych se mohl podivat jak to "soudruzi elektrikari" v davnych dobach vymysleli...
PS: muj darce je chrom 325i 05/87 (takze to je take treba vzit v uvahu)
PS: muj darce je chrom 325i 05/87 (takze to je take treba vzit v uvahu)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Nechci nic "simulovat" - chci to tak jak to ma bytStany píše:To jsme přeci už řešili![]()
Jedna rychlost jde normálně nasimulovat ale ta druhá vede přes elektriku klima topení a vrací se z5 do pojistkové skřínky.
to Fido:
no mam dve klima sady (plastackou a chromackou), takze jedna (plast) se bude stehovat do Touringa, aby se mi synek "neroztekl" horkem a ta druha (dle narocnosti a pocitu "ja chci") by se pripadne casem nastehovala do Baura. Ale tam budu trochu narocnejsi na puvodnost...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
presne chci se dopatrat jak to ma byt v te pojistkovce z fabrikyVasa píše:Nechci nic "simulovat" - chci to tak jak to ma bytStany píše:To jsme přeci už řešili![]()
Jedna rychlost jde normálně nasimulovat ale ta druhá vede přes elektriku klima topení a vrací se z5 do pojistkové skřínky.Jinak bych to nedelal.
nevim jestli uz si to zjistil ale chrom/plast ma i trosku jine trubky v motorovem prostoruVasa píše:to Fido:
no mam dve klima sady (plastackou a chromackou), takze jedna (plast) se bude stehovat do Touringa, aby se mi synek "neroztekl" horkem a ta druha (dle narocnosti a pocitu "ja chci") by se pripadne casem nastehovala do Baura. Ale tam budu trochu narocnejsi na puvodnost...
no zrovna ta chromacka je prave ta nezbastlena, takze Baur by mel mit puvodnost zachovanou.Maranelo píše:nevim jestli uz si to zjistil ale chrom/plast ma i trosku jine trubky v motorovem prostoru
Jinak diky za upozornenia v cem se ty trubky lisi??
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
ne, ze bych Ti nechtel verit, ale susic existuje pouze jeden a ma na sobe napevno uchyty. Tak bych se divil, ze by byl u chroma nebo plasta jinde. Navic ta zaslepka pro susic je vsude stejne (plast/chrom). No neva, az dorazim domu tak se podivam jak to je. Diky.Maranelo píše:vysousec (snad se ty flasce tak nadava) je u chroma na trosku jinem miste nez u plasta.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
aha, dobre vedet. Pomerim.Dan td píše:Je to jak píše Maranelo, ty trubky od klobouku tlumiče k vysoušeči jsou malinko jiné u chrom/plast. Vypadají stejně, ale jsou trochu jinak ohnuté, vzhledem k tomu, že ohýbat moc nejdou, tak jsou skoro nezaměnitelné.
Diky
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Takze se vracim k tematu zapojeni klimy v E30 ktera tam byla vmontovana origo. Popisuji zde zapojeni ktere je z 325i 05/87 (Motronic, nektere konektory jiz z plastaka (napr. brzdovy spinac apd., topeni ma jeste ctvercovy konektror ala chromak):
kabelaz pro klimu do motoroveho prostoru je realizovana samostanym svazkem ktery vychazi z pojistkove skrine vlevo dole (pokud neni origo, musi se otvor vytvorit, je tam predpripraven prolis) a vede levym nadkolim smerem k levemu svetlometu kde je ukostren (DULEZITA kostra pro chod ventilatoru), na leve strane chladice (z pohledu ridice) se z nej oddeluje svazek k cidlu na chladici a k napajeni venilatoru) Dale vede celem smerem k susici (2x tlakove cidlo) a ke kompresoru.
Samotny ventilator je napajen takto:
I. rychlost: zeleno/cerny drat z rele K1 pres pojistku c.3 (15A)
II. rychlost: modro/cerny drat z rele K6 pres pojistku c.18 (30A)
kostra: hnedy drat pripojeny na uzemnovaci bod za levym svetlem
Spinani ventilatoru:
napajeni spinace: zeleno/bily z pojistky c.19
rychlost I.: cerny - pripojen na kontakt 85 rele K1 (je potreba dodat kontakt 85 - faston se zaklapne do plastoveho luzka)
rychlost II.: cerno/hnedy - pripojen na kontakt 85 rele K6 (je potreba dodat faston jak pro kontakt 85 tak i pro kontat 86 ktery se pripoji na kostru
Spinani kompresoru popisi zitra...
kabelaz pro klimu do motoroveho prostoru je realizovana samostanym svazkem ktery vychazi z pojistkove skrine vlevo dole (pokud neni origo, musi se otvor vytvorit, je tam predpripraven prolis) a vede levym nadkolim smerem k levemu svetlometu kde je ukostren (DULEZITA kostra pro chod ventilatoru), na leve strane chladice (z pohledu ridice) se z nej oddeluje svazek k cidlu na chladici a k napajeni venilatoru) Dale vede celem smerem k susici (2x tlakove cidlo) a ke kompresoru.
Samotny ventilator je napajen takto:
I. rychlost: zeleno/cerny drat z rele K1 pres pojistku c.3 (15A)
II. rychlost: modro/cerny drat z rele K6 pres pojistku c.18 (30A)
kostra: hnedy drat pripojeny na uzemnovaci bod za levym svetlem
Spinani ventilatoru:
napajeni spinace: zeleno/bily z pojistky c.19
rychlost I.: cerny - pripojen na kontakt 85 rele K1 (je potreba dodat kontakt 85 - faston se zaklapne do plastoveho luzka)
rychlost II.: cerno/hnedy - pripojen na kontakt 85 rele K6 (je potreba dodat faston jak pro kontakt 85 tak i pro kontat 86 ktery se pripoji na kostru
Spinani kompresoru popisi zitra...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
jen takovy dotaz. mel sem v aute klimu a el. vetrak fungoval tak jak mel ted kdyz jsem klima topeni vymenil za obyc bude fungovat? nebo je treba neco upravit?
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

