Výdrž motoru.....anketa
325ie36 píše:ahoj chlapy neznate neco co dela zvuk jako blow off ventil,nemam turbo tak neco podobneho co dela takovej zvuk,diky moc

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
- Tomaš Marek
- Příspěvky: 174
- Registrován: 06. 11. 2007 19:50
- Bydliště: Svitavy
- Kontaktovat uživatele:
km
videl sem feldu s 842000 Wink - citace
JO A JA FAVO S 512 000 KM A UPLNE NASRACKU, IZOLACKOU SLEPENY
JO A JA FAVO S 512 000 KM A UPLNE NASRACKU, IZOLACKOU SLEPENY

E36, M42, 318iS Coupe, techometrovejch 178800
vše ok, jede jak má, žere jak má nikde nic podezřelýho až do chvíle.......
než se začly OBČAS ozývat hydra -> teplo, studeno, chvilku,po nastartování. Zdechnutí a opětovné nakopnutí silnika pazvuky eliminovalo. Vyřešeno okamžitou výměnou za 10w40 a vše naprosto ok...
Btw, než jsem vylil tech zbylých cca 1.8 l 5w40 CASTROL Hi-Tech SuperNanoTechnology, aneb dá se to i na chleba a hlavně litr za litr pyčo vole chápeš to jako jak já ten motůrek timhle nadčasovým superhnisem rozmazluju!!!!!
Ten mamrd s tou sračkou jezdil dva roky. Po té nejdůkladnější analýze, kterou jsem si samozřejmě pro můj klid musel nechat až na důmu, jsem zjistil nedostatky tipu a teď pozor nedělám si prdel: od 1. třetiny páky ruční brzdy v poloze zataženo až do její krajní polohy "OBROUŠENO FLEXOU" , původní majitel (buď Ivan z Ruska nebo pražák před nim- rus taky pražák, zedník:) si asi myslel, že auto je na předek a že s tou ručkou může dělat psí kusy jako Makinnen a ještě se mu to efektně vrátí. Proč ne, když zadní buben je na tohle sakrradobře dimenzovanej.
Odbočil jsem, ale asi jste si udělali obrázek, jak se zrovna v tomhle kupátku jezdilo a to určitě i za studena na podlahu.....
No což,nalil jsem tam výše zmíněný olej (značku záměrně neuvádim, pač seru na výrobce, zajímají mě uvedené normy-pochooitelně že od poláků krom koberečků ani o hovno víc) a řekl že jako budu jezdit a pak na to mrknu.
Neuběhly ani tři týdny od výměny (max. 1,5 tis km), když jsem si právě vzpomněl na kontrolu hladiny a tak tedy učinil....
Vtáhnu, utřu, zastrčim, vytánu a čumim, jestli něco vidim.... Orosilo se mi čelo, sednul si, zapálil startku a dumal, proč to je dosti pod minimem (horní hrana kónusu rysky, víc ani hovno)
Určitě němečtí konstruktéři neudělali sek?? Proč při úplně suché rysce je v motoru stále necelých 1.8l hnisu?? Ten měl přeci vytýct, když nám indikátor signalizuje "sucho". Nechceme mít v sobě žádný sračky, když doctor řiká jste čistí. Hrdlo ve stylu petlahve, nikoliv spojený nádoby?
Dokonce i vim, že auto má stát na rovině a minimálně 2 startky nechat olej stéct do vany a až poté měřit.
Kolik bude v motoru oleje v mém momentálním případě? (horní hrana kónusu)
Kolik deci litrů na kolik stovek kilometrů?
Ŕešit mechanicky (finanční mrda)
manuálně (dolévat 10w40)
manuálně s hi-tech (15w40 do traktorů v JZD a pozorovat)
manuálně s chladnou hlavou, pač vim, že 750iL a 2 M3 v 5 min boji v rychlosti kolem 220 km s omezovačem připraveným za dalších 100 rpm
opravdu nejsou rovnocenní soupeři a měl bych si to radši nechat na načipovaný HTP, protože pak to prostě žere všechno, i trávu u silnice.
Nebo řešit rozumně avšak s brekem a ztrátou smyslu pro život navázáním na manuální řešení a zachovat u toho tu nejchladnější hlavu podáním inzerátu a vrátit se k atmosférický 1.8D Fiestě ´92?? Je to namachrovanej frajer pro borce, co potřebujou prdloužit kokot, nebo si prostě jen solidně zajezdit- za tu dobu co ho mam do něj padla skoro polovina pořizovací ceny (bez benzínu:D), troufám si říct, že to je pěknej kus.
Jak byjste řešili vzniklý problém vy?
Je taková spotřeba oleje v normě (to bych se divil), když se tomu celkem extrémně nakládá? Pochopitelně nejsem úplnej kokot a nechám to alespon 20 min zahřát, až pak dávám víc jak 3 cm plynu.
díky moc za případnou kritiku, odpovědi, rady nebo dokonce i zájem o odkoupení.. Zmrdí daň zaplacena-cajk
vše ok, jede jak má, žere jak má nikde nic podezřelýho až do chvíle.......
než se začly OBČAS ozývat hydra -> teplo, studeno, chvilku,po nastartování. Zdechnutí a opětovné nakopnutí silnika pazvuky eliminovalo. Vyřešeno okamžitou výměnou za 10w40 a vše naprosto ok...
Btw, než jsem vylil tech zbylých cca 1.8 l 5w40 CASTROL Hi-Tech SuperNanoTechnology, aneb dá se to i na chleba a hlavně litr za litr pyčo vole chápeš to jako jak já ten motůrek timhle nadčasovým superhnisem rozmazluju!!!!!
Ten mamrd s tou sračkou jezdil dva roky. Po té nejdůkladnější analýze, kterou jsem si samozřejmě pro můj klid musel nechat až na důmu, jsem zjistil nedostatky tipu a teď pozor nedělám si prdel: od 1. třetiny páky ruční brzdy v poloze zataženo až do její krajní polohy "OBROUŠENO FLEXOU" , původní majitel (buď Ivan z Ruska nebo pražák před nim- rus taky pražák, zedník:) si asi myslel, že auto je na předek a že s tou ručkou může dělat psí kusy jako Makinnen a ještě se mu to efektně vrátí. Proč ne, když zadní buben je na tohle sakrradobře dimenzovanej.
Odbočil jsem, ale asi jste si udělali obrázek, jak se zrovna v tomhle kupátku jezdilo a to určitě i za studena na podlahu.....
No což,nalil jsem tam výše zmíněný olej (značku záměrně neuvádim, pač seru na výrobce, zajímají mě uvedené normy-pochooitelně že od poláků krom koberečků ani o hovno víc) a řekl že jako budu jezdit a pak na to mrknu.
Neuběhly ani tři týdny od výměny (max. 1,5 tis km), když jsem si právě vzpomněl na kontrolu hladiny a tak tedy učinil....
Vtáhnu, utřu, zastrčim, vytánu a čumim, jestli něco vidim.... Orosilo se mi čelo, sednul si, zapálil startku a dumal, proč to je dosti pod minimem (horní hrana kónusu rysky, víc ani hovno)
Určitě němečtí konstruktéři neudělali sek?? Proč při úplně suché rysce je v motoru stále necelých 1.8l hnisu?? Ten měl přeci vytýct, když nám indikátor signalizuje "sucho". Nechceme mít v sobě žádný sračky, když doctor řiká jste čistí. Hrdlo ve stylu petlahve, nikoliv spojený nádoby?
Dokonce i vim, že auto má stát na rovině a minimálně 2 startky nechat olej stéct do vany a až poté měřit.
Kolik bude v motoru oleje v mém momentálním případě? (horní hrana kónusu)
Kolik deci litrů na kolik stovek kilometrů?
Ŕešit mechanicky (finanční mrda)
manuálně (dolévat 10w40)
manuálně s hi-tech (15w40 do traktorů v JZD a pozorovat)
manuálně s chladnou hlavou, pač vim, že 750iL a 2 M3 v 5 min boji v rychlosti kolem 220 km s omezovačem připraveným za dalších 100 rpm
opravdu nejsou rovnocenní soupeři a měl bych si to radši nechat na načipovaný HTP, protože pak to prostě žere všechno, i trávu u silnice.
Nebo řešit rozumně avšak s brekem a ztrátou smyslu pro život navázáním na manuální řešení a zachovat u toho tu nejchladnější hlavu podáním inzerátu a vrátit se k atmosférický 1.8D Fiestě ´92?? Je to namachrovanej frajer pro borce, co potřebujou prdloužit kokot, nebo si prostě jen solidně zajezdit- za tu dobu co ho mam do něj padla skoro polovina pořizovací ceny (bez benzínu:D), troufám si říct, že to je pěknej kus.
Jak byjste řešili vzniklý problém vy?
Je taková spotřeba oleje v normě (to bych se divil), když se tomu celkem extrémně nakládá? Pochopitelně nejsem úplnej kokot a nechám to alespon 20 min zahřát, až pak dávám víc jak 3 cm plynu.
díky moc za případnou kritiku, odpovědi, rady nebo dokonce i zájem o odkoupení.. Zmrdí daň zaplacena-cajk
znam cloveka, kterej ma simcu 1502 a ta ma natoceno pre milion a je po jedne GO. Jeden clovek tady odsud z dejvic mel E32 v matu a ta mela milion a pul (podle jeho slov) a menil se pouze dvakrat automat. Ja mam e28 etu a ta ma ted na tachometru 300 a tam se pred pul rokem tachac zasekl... ted bude mit tak 304....
Tak když už se to vytáhlo...
M20B25...
prokazatelně nalítáno 380 000 km. Zblitej kvůli odcházejícímu těsnění pod ventildeklem, jinak ale jezdí abnormálně dobře, nějak málo žere, olej vůbec neubejvá, z poslední výměny svíček usouzeno, že tlaky jsou velice v pořádku (všech 6 jako přes kopírák a krásně zdravě)...nevím, co si o tom mám myslet
M60B40...
s automatem brzy pokoří 400 000 km. Posledních 80 000 km je provoz na LPG. Že by šel do kopru se taky zatím nezdá, tak snad
M20B25...
prokazatelně nalítáno 380 000 km. Zblitej kvůli odcházejícímu těsnění pod ventildeklem, jinak ale jezdí abnormálně dobře, nějak málo žere, olej vůbec neubejvá, z poslední výměny svíček usouzeno, že tlaky jsou velice v pořádku (všech 6 jako přes kopírák a krásně zdravě)...nevím, co si o tom mám myslet

M60B40...
s automatem brzy pokoří 400 000 km. Posledních 80 000 km je provoz na LPG. Že by šel do kopru se taky zatím nezdá, tak snad

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
není ten pažout z brna ? něco sem o tom taky zaslechl , motor už prej ani nevypinají , auto jezdí pořád a nonstop , jako kuriozita je to zajimavy
myslím curich o tom něco ví víc 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Otazka je kolik mají auta ve skutečnosti že..
ale z toho zajimavého
z německa dovezené...
323iTouring E36 měl 300t.k a v M.H. bylo 2hé místo v kategorii do 2500ccm
koupenej v čr
E36 compact 1,6 i rv 94 má dneska 350t.km a motor šlape jezdí denně, v 320t.km se odporoučelo těsnění pod hlavou (dostal trochu čočku) a když to bylo rozebrané nevypadalo to že by díly byly něja opotřebené - rozvody vypadaly jako nové. všechny těsnění nové a jezdí se dále...
každé benzinové BMW u mě bere za výměnu (15t.km) zblajzne tak 1-2 litry oleje....
ale z toho zajimavého
z německa dovezené...
323iTouring E36 měl 300t.k a v M.H. bylo 2hé místo v kategorii do 2500ccm

koupenej v čr
E36 compact 1,6 i rv 94 má dneska 350t.km a motor šlape jezdí denně, v 320t.km se odporoučelo těsnění pod hlavou (dostal trochu čočku) a když to bylo rozebrané nevypadalo to že by díly byly něja opotřebené - rozvody vypadaly jako nové. všechny těsnění nové a jezdí se dále...
každé benzinové BMW u mě bere za výměnu (15t.km) zblajzne tak 1-2 litry oleje....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
jo, ten pažout můžu potvrdit, že je to pravda a ne FAKE ... jezdí pravidelně do autorizovanýho servisu FEDERAL Cars v Praze na Chodově, kde pracoval můj švagr. Ten týpek, co to auto má se s ním dostal i do nějakýho motoristickýho magazínu.
S autem rozváží tuším denní tisk a lítá to skoro furt dálnice(je to znát řeba i na brzdovejch deskách, který mu jednou vydrželi i 300 000km). Motor vypínaj jenom v servise, když to přijede jednou za měsíc na výměnu oleje a kontrolu kolem (nevypínaj už ani na benzínkách). Roční nájezd na tom má tušim nějakejch 120 000km(teďka nevim přesně, možná i víc).
EDIT: jo a co ještě vim, tak nic závažnýho se na autě neměnilo, jenom spotřební věci ... na to bych se kdyžtak musel poptat
S autem rozváží tuším denní tisk a lítá to skoro furt dálnice(je to znát řeba i na brzdovejch deskách, který mu jednou vydrželi i 300 000km). Motor vypínaj jenom v servise, když to přijede jednou za měsíc na výměnu oleje a kontrolu kolem (nevypínaj už ani na benzínkách). Roční nájezd na tom má tušim nějakejch 120 000km(teďka nevim přesně, možná i víc).
EDIT: jo a co ještě vim, tak nic závažnýho se na autě neměnilo, jenom spotřební věci ... na to bych se kdyžtak musel poptat
Škoda Fabia 1.2TSI 12'
ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'
Suzuki Swift 1.0 98'
BMW E30 318i M10 85'
///MHD Power

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00'

Suzuki Swift 1.0 98'

BMW E30 318i M10 85'

///MHD Power

curich píše:jo, ten pažout můžu potvrdit, že je to pravda a ne FAKE ... jezdí pravidelně do autorizovanýho servisu FEDERAL Cars v Praze na Chodově, kde pracoval můj švagr. Ten týpek, co to auto má se s ním dostal i do nějakýho motoristickýho magazínu.
S autem rozváží tuším denní tisk a lítá to skoro furt dálnice(je to znát řeba i na brzdovejch deskách, který mu jednou vydrželi i 300 000km). Motor vypínaj jenom v servise, když to přijede jednou za měsíc na výměnu oleje a kontrolu kolem (nevypínaj už ani na benzínkách). Roční nájezd na tom má tušim nějakejch 120 000km(teďka nevim přesně, možná i víc).
EDIT: jo a co ještě vim, tak nic závažnýho se na autě neměnilo, jenom spotřební věci ... na to bych se kdyžtak musel poptat
To se mi snad zdá

Já už myslel, že to je Star Trek, ale ono hovno




Tak to je síla, jako znám střelce co nalítal 1 500 000km na MB124 a v živitě prej nejel bez káry. Takže prostě furt z vlekem. A schnila mu kastle tak vyndal motor a dal ho do nový.
300D myslim.

Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Kamarad pred casem privezl Passata B4 Variant 1.9TDI (66kW klasika), bylo to 5 let stary a najeto 1 120 000km. Jezdilo to v Nemecku u nejaky krevni banky a tocili se v tom akorat ridici 24h denne. Auto vypadalo jak novy a motor bezel jak z partesu. Melo to asi 4 servisky - vyplnene 
Kde skoncilo nevim - bylo na kseft, kolik utocil dolu netusim

Kde skoncilo nevim - bylo na kseft, kolik utocil dolu netusim

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
NeskutečnéVasa píše:Kamarad pred casem privezl Passata B4 Variant 1.9TDI (66kW klasika), bylo to 5 let stary a najeto 1 120 000km. Jezdilo to v Nemecku u nejaky krevni banky a tocili se v tom akorat ridici 24h denne. Auto vypadalo jak novy a motor bezel jak z partesu. Melo to asi 4 servisky - vyplnene
Kde skoncilo nevim - bylo na kseft, kolik utocil dolu netusim

No 1,5 už běžné nebývá. Nicméně je to držák ze staré školy. Já jsem zatím na slabých 256 000 tisících, ale zatím dělá víceméně radost, je to prostě auto.DVORIS píše:Tohle je u MB a zvlášť typu 124 naprosto,ale naprosto běžná věcSemry píše:Tak to je síla, jako znám střelce co nalítal 1 500 000km na MB124 a v živitě prej nejel bez káry. Takže prostě furt z vlekem. A schnila mu kastle tak vyndal motor a dal ho do nový.300D myslim.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla