Vasek píše:Špéru pokud možno co nejkratší, já bych asi volil velkou 4.1 nebo malou 4.27(nejlépe podpořené zvýšenou svorností). Dále je nutno použít nějakej sportovní podvozek. K tomu ještě ideálně hydrorukáv a řízení z e36 aby sis neumotal z rukou housku. A pak se můžeš celkem slušně klouzat, ale na regulérní drifty a bokování na trojku v kilu a vejš je ta dvaapůlka dle mého názoru celkem slabá. Ale zase to bude použitelný i na normální ježdění.
Něco sem už najel, tak můžu něco napsat
Hlavně to řízení 4ot. z rejdu do rejdu nebo spíš 3,9

je dost nahovno, ale kdo má sakra rychlý ruce, tak to jde bez problému. Hlavně to neni o tom řízení, ale celkově, že je Tříca prťavá a ovládá se jinak než 5tkové Báwo, kde máte na všechno čas
Svor každopádně, bez svoru to jde, ale jak psal Míšan nemůžete vědět co ten dementní nesvor udělá
Špéru mam 3,73 a na velký kruháče nebo delší zatáčky to je cajk, ale lepší je to minimum 3,91. Malý kruháče s 3,73 prostě nejdou a ta 2.5 to neutáhne, pokud nemá nějakej doping
Myslim na 2 rychlost
Drift na 3ku stim taky nejde, protože už na tu 2ku má občas problém

ale na mokru a hladkym asfaltu to jde
Základ je podvozek jak píše Vašek bez toho jde udělat opravdu hovno a svor nechce svorovat, jelikož se furt naklání prdelka
Snažim se furt jezdit, abych si na Třícu zvyknul...přece mam najeto úplné prd...i Kašnar má určitě víc najeto než já
A jinak mam raději sucho než mokro
