Drift
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
S kamosovou E36 323i kombi jsem dal bokem na mokru kruhac minimalne dve kolecka za sebou a slo to lehceji nez s Mkem....
Samosvor rozhodne nema, bez samosvoru je nejvetsi rozdil na zacataku a predevsim konci driftu kdy se auto neprijemne zhoupne, protoze se kazdy kolo chytne jindy. Ale v driftu jako takovym jsem nepoznal vyraznejsi rozdil, ale je fakt ze nejsem zadnej expert.
Ale rozhodne jsem proti tvrzeni, ze to nejde dat kruhac trikrat dokola bez svoru...skoda, ze jsem si to nenatocil.
Samosvor rozhodne nema, bez samosvoru je nejvetsi rozdil na zacataku a predevsim konci driftu kdy se auto neprijemne zhoupne, protoze se kazdy kolo chytne jindy. Ale v driftu jako takovym jsem nepoznal vyraznejsi rozdil, ale je fakt ze nejsem zadnej expert.
Ale rozhodne jsem proti tvrzeni, ze to nejde dat kruhac trikrat dokola bez svoru...skoda, ze jsem si to nenatocil.
E 34 M5
Rikam, na vsechno jsou zpusoby. Bylo to mysleno na autora tematu, tedy cloveka, ktery s tim zacina.psena píše:S kamosovou E36 323i kombi jsem dal bokem na mokru kruhac minimalne dve kolecka za sebou a slo to lehceji nez s Mkem....
Samosvor rozhodne nema, bez samosvoru je nejvetsi rozdil na zacataku a predevsim konci driftu kdy se auto neprijemne zhoupne, protoze se kazdy kolo chytne jindy. Ale v driftu jako takovym jsem nepoznal vyraznejsi rozdil, ale je fakt ze nejsem zadnej expert.
Ale rozhodne jsem proti tvrzeni, ze to nejde dat kruhac trikrat dokola bez svoru...skoda, ze jsem si to nenatocil.
Ja taky zacinal bez spery.
No pánové jelikož momentálně není moc kaček tak to vidím následovně. Do mojeho BMW E30 325i SEDAN dám Samosvor a něakej ten sportovní podvozek aby se to nenaklánělo jak kačena. A potom bych si do budoucna chtěl postavit E30 cupé s něakým motorem M5
BMW E30 325i
http://www.lukas98.osoba.cz
http://www.lukas98.osoba.cz
Doufám, že joPů píše:Myslim, že si se rozhodl dobřePidiluke píše:No pánové jelikož momentálně není moc kaček tak to vidím následovně. Do mojeho BMW E30 325i SEDAN dám Samosvor a něakej ten sportovní podvozek aby se to nenaklánělo jak kačena. A potom bych si do budoucna chtěl postavit E30 cupé s něakým motorem M5![]()
BMW E30 325i
http://www.lukas98.osoba.cz
http://www.lukas98.osoba.cz
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
Něco sem už najel, tak můžu něco napsatVasek píše:Špéru pokud možno co nejkratší, já bych asi volil velkou 4.1 nebo malou 4.27(nejlépe podpořené zvýšenou svorností). Dále je nutno použít nějakej sportovní podvozek. K tomu ještě ideálně hydrorukáv a řízení z e36 aby sis neumotal z rukou housku. A pak se můžeš celkem slušně klouzat, ale na regulérní drifty a bokování na trojku v kilu a vejš je ta dvaapůlka dle mého názoru celkem slabá. Ale zase to bude použitelný i na normální ježdění.
Hlavně to řízení 4ot. z rejdu do rejdu nebo spíš 3,9
Svor každopádně, bez svoru to jde, ale jak psal Míšan nemůžete vědět co ten dementní nesvor udělá
Špéru mam 3,73 a na velký kruháče nebo delší zatáčky to je cajk, ale lepší je to minimum 3,91. Malý kruháče s 3,73 prostě nejdou a ta 2.5 to neutáhne, pokud nemá nějakej doping
Myslim na 2 rychlost
Drift na 3ku stim taky nejde, protože už na tu 2ku má občas problém
Základ je podvozek jak píše Vašek bez toho jde udělat opravdu hovno a svor nechce svorovat, jelikož se furt naklání prdelka
Snažim se furt jezdit, abych si na Třícu zvyknul...přece mam najeto úplné prd...i Kašnar má určitě víc najeto než já
A jinak mam raději sucho než mokro
To já teda ne - za sucha mám strach že mně vypadně zadní náprava z těch kopaček, co to dostáváPů píše: A jinak mam raději sucho než mokro
A taky nekradu... ...teda aspoň ne tolik, abych měl na to kupovat imrvére nové obutí
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 19. 05. 2010 19:13, celkem upraveno 1 x.
No smoke, no fun...


- MattyX
- Příspěvky: 12536
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
rizeni v trice je na preklapeni strasne dlouhy , ikdyz to clovek veme a posle a pusti volant a pak kdy potrebuje chytne tak proste v e36 todle jde lip...zkusim servo z e36 , uvidime pak 
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
No ono bude to rizeni celkove asi o zvyku. Ja jsem s predelavkou motoru prisel o servo a musim rict, ze v urcitych situacich se citim jako kdybych sedel zavolantem snad prvne.
S vecmi, co byly u mne se servem zalezitostmi na jednu ruku ted doslova bojuju. Myslim, ze kdybych zacinal bez serva tak bych mel stejny problemy se servem, ale moc se mi na to asi ani zvykat nechce...
Cista stopa, mensi smyky, v pohode. Ale drifty uz kolem osumdesati nejsou zdaleka tak plynule jako se servem. Je to rychlejsi, primejsi, clovek musi byt raznejsi a pripraven, ze kdyz bude treba tak proste musi tocit a pripraven na to jak tezce to pujde a jak rychle bude muset. Je to zvyk.
ED - Ovsem ale na zaver to co vzdy - za kratsi rizeni v trice bych zabijel.
Cista stopa, mensi smyky, v pohode. Ale drifty uz kolem osumdesati nejsou zdaleka tak plynule jako se servem. Je to rychlejsi, primejsi, clovek musi byt raznejsi a pripraven, ze kdyz bude treba tak proste musi tocit a pripraven na to jak tezce to pujde a jak rychle bude muset. Je to zvyk.
ED - Ovsem ale na zaver to co vzdy - za kratsi rizeni v trice bych zabijel.
Míšánek: Za sucha to dostává strašnej kotel, ale je to Baworák, tak co
jinak kradu staré obutí z pneuservisů
curich: příště si musíš vzít helmu a chránič zubů
MattyX: na překlápění zatim kakám, jelikož mam podvozek jak houbu a docela se bojim
a stim řízením nevim nevim
pip: bez serva to nejde to sem zkoušel, nebo spíš jde, ale ku*evsky blbě
Proč nejsi zastánce kratšího řízení u Tříci ?
curich: příště si musíš vzít helmu a chránič zubů
MattyX: na překlápění zatim kakám, jelikož mam podvozek jak houbu a docela se bojim
pip: bez serva to nejde to sem zkoušel, nebo spíš jde, ale ku*evsky blbě
Proč nejsi zastánce kratšího řízení u Tříci ?
Naposledy upravil(a) Pů dne 23. 05. 2010 00:43, celkem upraveno 1 x.
To bylo mysleno tak, ze bych chtel prave kratsi rizeni do trici.Pů píše: pip: bez serva to nejde to sem zkoušel, nebo spíš jde, ale ku*evsky blbě![]()
Proč nejsi zastánce kratšího řízení u Tříci ?
A jde to i bez serva, ale jak jsem rikal je to o tom, s cim jsi zvyklej ridit. Bez toho serva jsem najel zatim snad dvadset kilometru co by za neco stali, takze chce si to jen zvyknout. "Nominalne" je to bez serva lepsi - primejsi a rychlejsi, takze se to chce jen tomu prispusobit realne.
Naposledy upravil(a) pip dne 20. 05. 2010 11:53, celkem upraveno 1 x.
aha, tak to jopip píše:To bylo mysleno tak, ze bych chtel prave kratsi rizeni do trici.Pů píše: pip: bez serva to nejde to sem zkoušel, nebo spíš jde, ale ku*evsky blbě![]()
Proč nejsi zastánce kratšího řízení u Tříci ?
A jde to i bez serva, ale jak jsem rikal je to o tom, s cim jsi zvyklej ridit. Bez toho serva jsem najel zatim snad dvadset kilometru co by za neco stali, takze chce si to jen zvyknout. "Nominalne" je to bez serva lepsi - primejsi a rychlejsi, takze se to chce jen prispusobit.


a 


