Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu

Příspěvek od Čenda » 26. 08. 2004 17:14

Jakej je rozdíl mezi plastovym a chromovym mcphersnu. Jako že je plast nižší, čím to? Miska na pružinu je níž, či co? Nebo pružiny jiný? Dík :oops:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu

Příspěvek od Max-Max » 26. 08. 2004 20:04

Čenda píše:Jakej je rozdíl mezi plastovym a chromovym mcphersnu. Jako že je plast nižší, čím to? Miska na pružinu je níž, či co? Nebo pružiny jiný? Dík :oops:
ziaden rozdiel. Vacsinou vsak boli a su plastaky znizene uz od vyroby.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu

Příspěvek od Francis » 26. 08. 2004 21:55

Max-Max píše:
Čenda píše:Jakej je rozdíl mezi plastovym a chromovym mcphersnu. Jako že je plast nižší, čím to? Miska na pružinu je níž, či co? Nebo pružiny jiný? Dík :oops:
ziaden rozdiel. Vacsinou vsak boli a su plastaky znizene uz od vyroby.
??? McPherson je shodny od roku 1982 az do 1994 na posledni Touringy, snizeni se dela jinym tlumicem a jinou pruzinou !!!! Kratsi McPherson ma jen iX, ale tam je dira na predni hnaci hridel ke kolu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 27. 08. 2004 10:29

OK, to jsem chtěl vědět. Dík

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 27. 08. 2004 14:17

Čenda píše:OK, to jsem chtěl vědět. Dík
jen pozor na dvě tlouštky :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 27. 08. 2004 14:19

Huska píše:
Čenda píše:OK, to jsem chtěl vědět. Dík
jen pozor na dvě tlouštky :wink:
Snad dva průměry, ne?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 27. 08. 2004 14:58

Hanis píše:
Huska píše:
Čenda píše:OK, to jsem chtěl vědět. Dík
jen pozor na dvě tlouštky :wink:
Snad dva průměry, ne?
jo jo :wink:
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 29. 08. 2004 08:59

Jaký průměry??? Jako pružin? :oops: :oops: :oops:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 29. 08. 2004 15:37

Čenda píše:Jaký průměry??? Jako pružin? :oops: :oops: :oops:
jsou dva průměry... 316-318i mají menší
318iS a šestivály mají větší... ted mám okno abych Ti řekl přesné hodnoty, ale rozdíl je kolem 5mm.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
poklad
Příspěvky: 248
Registrován: 23. 02. 2003 00:47
Bydliště: bratislava

Příspěvek od poklad » 29. 08. 2004 15:50

45mm a 51 mm ale co ma co to neviem :cry:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 29. 08. 2004 15:57

poklad píše:45mm a 51 mm ale co ma co to neviem :cry:
Díky, to jsou přesně ty rozměry

45mm ... 316i, 318i
51mm ... 318iS, 320i, 323i, 325i, 325e, 324d, 324TD atd...

Jiné odlišnosti ..... 325iX, 320iS, M3
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 29. 08. 2004 16:18

Huska píše:
Čenda píše:Jaký průměry??? Jako pružin? :oops: :oops: :oops:
jsou dva průměry... 316-318i mají menší
318iS a šestivály mají větší... ted mám okno abych Ti řekl přesné hodnoty, ale rozdíl je kolem 5mm.
Nee pružin, McPhersonu! :shock:
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 29. 08. 2004 21:23

Takže rozdíl mcphersnu chápu, ale původní otázka zněla: rozdíl mezi plastem a chromem, teda ve snížení. Ten rozdíl je jen v pružině?! :roll: :roll: :roll: Díkec

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 29. 08. 2004 21:44

Čenda píše:Takže rozdíl mcphersnu chápu, ale původní otázka zněla: rozdíl mezi plastem a chromem, teda ve snížení. Ten rozdíl je jen v pružině?! :roll: :roll: :roll: Díkec
Cenda: Neumis cist nebo ti selhala pamet?
Francis píše:??? McPherson je shodny od roku 1982 az do 1994 na posledni Touringy, snizeni se dela jinym tlumicem a jinou pruzinou !!!! Kratsi McPherson ma jen iX, ale tam je dira na predni hnaci hridel ke kolu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 29. 08. 2004 22:07

Tak jsem teď díky Francisovi náhle zjistil, že neumím číst a ještě mi k tomu selhala paměť. Šekuju mnohokráte, nicméně mi to asi v životě vadit nebude. Doufám :shock: :cry: :wink: :lol:

Odpovědět