
Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu
Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu
Jakej je rozdíl mezi plastovym a chromovym mcphersnu. Jako že je plast nižší, čím to? Miska na pružinu je níž, či co? Nebo pružiny jiný? Dík 

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu
ziaden rozdiel. Vacsinou vsak boli a su plastaky znizene uz od vyroby.Čenda píše:Jakej je rozdíl mezi plastovym a chromovym mcphersnu. Jako že je plast nižší, čím to? Miska na pružinu je níž, či co? Nebo pružiny jiný? Dík
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl plast-chrom na předním mcphersnu
??? McPherson je shodny od roku 1982 az do 1994 na posledni Touringy, snizeni se dela jinym tlumicem a jinou pruzinou !!!! Kratsi McPherson ma jen iX, ale tam je dira na predni hnaci hridel ke kolu.Max-Max píše:ziaden rozdiel. Vacsinou vsak boli a su plastaky znizene uz od vyroby.Čenda píše:Jakej je rozdíl mezi plastovym a chromovym mcphersnu. Jako že je plast nižší, čím to? Miska na pružinu je níž, či co? Nebo pružiny jiný? Dík
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jo joHanis píše:Snad dva průměry, ne?Huska píše:jen pozor na dvě tlouštkyČenda píše:OK, to jsem chtěl vědět. Dík





- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jsou dva průměry... 316-318i mají menšíČenda píše:Jaký průměry??? Jako pružin?![]()
![]()
318iS a šestivály mají větší... ted mám okno abych Ti řekl přesné hodnoty, ale rozdíl je kolem 5mm.




- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Díky, to jsou přesně ty rozměrypoklad píše:45mm a 51 mm ale co ma co to neviem
45mm ... 316i, 318i
51mm ... 318iS, 320i, 323i, 325i, 325e, 324d, 324TD atd...
Jiné odlišnosti ..... 325iX, 320iS, M3




Nee pružin, McPhersonu!Huska píše:jsou dva průměry... 316-318i mají menšíČenda píše:Jaký průměry??? Jako pružin?![]()
![]()
318iS a šestivály mají větší... ted mám okno abych Ti řekl přesné hodnoty, ale rozdíl je kolem 5mm.

Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Cenda: Neumis cist nebo ti selhala pamet?Čenda píše:Takže rozdíl mcphersnu chápu, ale původní otázka zněla: rozdíl mezi plastem a chromem, teda ve snížení. Ten rozdíl je jen v pružině?!![]()
![]()
Díkec
Francis píše:??? McPherson je shodny od roku 1982 az do 1994 na posledni Touringy, snizeni se dela jinym tlumicem a jinou pruzinou !!!! Kratsi McPherson ma jen iX, ale tam je dira na predni hnaci hridel ke kolu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition