KOROZE.... aneb jak má kdo moc sežranou BÍLOMODROU VRTULI

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
curich
Příspěvky: 1681
Registrován: 06. 01. 2008 14:10
Bydliště: BRNO

Příspěvek od curich » 05. 04. 2010 21:53

DVORIS píše:Jo to by bylo ještě lepší,normálně to tou kyselinou nafládruj a nech to tak 2 hoďky působit,pak to důkladně spláchni vodou a garantuji ti že takovej rat tady nikdo nemá :lol:
a bude chudák bez dveří, ne? :lol:
Škoda Fabia 1.2TSI 12' :oops:

ex:
NISSAN Almera N16 1.5i 00' :|
Suzuki Swift 1.0 98' :roll:
BMW E30 318i M10 85' :D
///MHD Power :cry:

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 05. 04. 2010 22:01

jako hodně lidí mi řikalo o tý kyselině,ale docela se toho na plech bojim :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 04. 2010 22:03

BALI píše:jako hodně lidí mi řikalo o tý kyselině,ale docela se toho na plech bojim :D
kor u favouse :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ale ne, trochu ji nared, at nema takovou silu a po tech 2-3 hodkach to splachni a uvidis... nebude li to jak chces, muzes zmenit koncentraci a cas pusobeni, ale bacha, bacha bavime se o favousovi, ten shnije i doma ve skrini zalitej ve vosku :!:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 05. 04. 2010 22:03

BALI píše:jako hodně lidí mi řikalo o tý kyselině,ale docela se toho na plech bojim :D
potřít, nechat tak den a pak osušit, omýt vodou a zase osušit... zbytek udělá počasí... takhle jsme to praktikovali na několik kapot a výsledek zaručen :twisted:

Edit : jinak jak psal Max-Max, můžes experimentovat s časem a naředěním 8)
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 05. 04. 2010 23:03

experimentovat se dá...ale jenom jednou :lol:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 04. 2010 23:09

BALI píše:experimentovat se dá...ale jenom jednou :lol:
jses prizdisrac :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BALI
člen E30.cz
Příspěvky: 3366
Registrován: 04. 11. 2006 14:10
Bydliště: u máci

Příspěvek od BALI » 05. 04. 2010 23:28

musim sehnat další fáčko na pokusy :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 06. 04. 2010 00:20

BALI píše:musim sehnat další fáčko na pokusy :lol: :lol: :lol:
O jednom bych věděl...má velice zdárně nakročeno k pořádnýmu ratu :twisted:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 06. 04. 2010 09:54

Radek_750iA píše:o ex cabru bych si troufl rict, ze bylo bez koroze.... typicka mista absolutne v pohode

velice "troufale" tvrzeni :)

KAZDA trica (nepocitam ty v muzeu ktery pretahli z fabriky do haly "vedle") ma svou diru. To samozrejme neznamena, ze musi byt shnila v pravem slova vyznamu. Nezapominejte, ze at je vyroba sebelepsi tak plech je pouze plech - vyrobni davka neni slozenim uplne stejna a 100% odmasten po lisovani take neexistuje. Takze krome technologickych a konstrukcnich chyb (kostky, prostor za trubkou od nalevaciho hrdla nadrze, zadni podbehy, kapsy kufru, pertlovani prednich blatniku a spodku dveri, mista pro hever v prazich, zadni celo, nakladaci hrana kufru - osvetleni SPZ, nadrze paliva a mnoho dalsich drobnych mist) se proste nejaka ta mistecka na 110% najdou na kazdem kusu. Je zpusobeno spise nedokonalosti vyroby jako takove.
V pripade nasich stroju je boj s korozi VĚČNÝ nicmene na udrzitelne urovni.

Sic vsichni na korozi u E30 nadavame je potreba si uvedomit 2 dulezite veci:
1, krome skutecnych vyjimek (po havarii nebo byvaly majitel byl bavorsko-tirolsky horsky zemedelec v kloboucku) lze prohlasit, ze temer nelze nalezt kus ktery by mel nebezpecne napadene hlavni nosniky (muze chybet podlaha, kusy prahu apd, ale auto porad drzi pohromade), coz se o ostatnich znackach rici vzdy neda.
2, ve srovnani s ostatnimi vekove pribuznymi stroji jsou pouzite suroviny, technologie a zpracovani na velmi vysoke urovni coz nam dava slusne sance na udrzbu po mnoho let.

Celkem zajimavy je i fakt, ze existuji viditelne rozdily v nachylnosti ke korozi mezi "chromem" a "plastem". Jako nejmarkantnejsi si dovolim uvest lemy zadnich blatniku (chrom - na sracku, plast drzi viditelne dele) nebo ulozeni pruzin zadni napravy (plast - na sracku, chrom o poznani lepsi). Take je skoda, ze nemuzeme cestovat casem, protoze pri par technologickych a konstrukcnich zmenach by nase stroje vypadaly o poznani lepe a nas by mene bolela hlava az budeme drzet "COcko" v ruce.


PS: muj Baur ma take samozrejme svou diru - neni videt, neni nebezpecna a nevznikla ani povetrnostnimi vlivy, ale JE TAM :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

poly33
Příspěvky: 1235
Registrován: 06. 11. 2008 15:22
Bydliště: Brno,KPO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od poly33 » 06. 04. 2010 11:58

RE:. Vasa :. AMEN

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 06. 04. 2010 13:43

No prosím,třica je prostě šračka zákeřná. To e28 hnije aspoň tak,že to de většinou vidět :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 06. 04. 2010 15:06

Vasa: Mel jsem par e30 a takhle zachovalou-nerezavou jsem nikdy nemel, nevidel....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 06. 04. 2010 15:13

Radek_750iA píše:Vasa: Mel jsem par e30 a takhle zachovalou-nerezavou jsem nikdy nemel, nevidel....
to ja rad verim, ze byla velice pekna. Ale proste zatim mam zkusenost, ze kazda ma "nejakou diru" (byt malou neviditelnou)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 06. 04. 2010 16:10

Míšánek píše:No prosím,třica je prostě šračka zákeřná. To e28 hnije aspoň tak,že to de většinou vidět :D
Jo, de vidět skrz :D
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 06. 04. 2010 18:32

Má pravdu předsedo, soused koupil loni naprosto nádherného chomáčka a když jsme ho voskovali a konzervovali, tak jsme opravdu jednu jedinou díru našli.... u pravého podběhu zhruba ve výši lišty byla zevnitř dirinka... nic zdravějšího v origo stavu jsem neviděl (tohle mělo orezlí akorát výfuk, jinak naprostá špica)
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Odpovědět