Automotive Lightning Jihlava - zkušenosti s prací pro ně
Automotive Lightning Jihlava - zkušenosti s prací pro ně
Zdravím všechny.
Byl/je někdo odsud v týhle firmě zaměstnanej? Vzhledem k tomu, že se tam jdu v úterý ucházet o pozici Procesní inženýr pro průmyslový rozvoj, tak si zkouším sehnat různé reference. Chci změnit svoje spočasný působiště hlavně kvůli poměrů který panujou ve firmě a hlavně díky absolutní nekompetentnosti vedení (jinde než u nás snad ani neni možný, aby manažera třetině fabriky dělal člověk bez vzdělání - tim myslim že má maximálně výuční list a i o tom panujou silné pochybnosti - taky to podle toho vypadá). Nicméně bych nerad nastopil do podobnýho brajglu - to můžu zůstat tam kde sem a budu to mít tak říkajíc bez starostí.
Takže směle pište jak pozitivní, tak negativní zkušenosti.
Byl/je někdo odsud v týhle firmě zaměstnanej? Vzhledem k tomu, že se tam jdu v úterý ucházet o pozici Procesní inženýr pro průmyslový rozvoj, tak si zkouším sehnat různé reference. Chci změnit svoje spočasný působiště hlavně kvůli poměrů který panujou ve firmě a hlavně díky absolutní nekompetentnosti vedení (jinde než u nás snad ani neni možný, aby manažera třetině fabriky dělal člověk bez vzdělání - tim myslim že má maximálně výuční list a i o tom panujou silné pochybnosti - taky to podle toho vypadá). Nicméně bych nerad nastopil do podobnýho brajglu - to můžu zůstat tam kde sem a budu to mít tak říkajíc bez starostí.
Takže směle pište jak pozitivní, tak negativní zkušenosti.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Re: Automotive Lightning Jihlava - zkušenosti s prací pro ně
Jinde že není možný....?Gabo píše:....absolutní nekompetentnosti vedení (jinde než u nás snad ani neni možný, aby manažera třetině fabriky dělal člověk bez vzdělání - tim myslim že má maximálně výuční list a i o tom panujou silné pochybnosti - taky to podle toho vypadá).......
Hahahahahahaha, héh, hahahahahahahaha....!!!!!


Zedník s výučním listem jako figura No.1 na postu šéfa produkce, kde řídí několik stovek lidí a nejde o výrobu stavebních materiálů, nýbrž finální montáž velmi drahé spotřební elektroniky, kde cena kusu v prodeji je od 12000,- do 700000,- (těch nul je za sedmičkou pět...)

Tak dobrě, jinde je to taky možný, ale viceprezident pro výrobu (a druhej nejvyšší člověk ve fabrice) je svářeč-opravář forem. Manažera části dělá bejvalej sádrokartonář. Druhá nejvyšší pozice na plánování je obsazena bývalým plavčíkem. Manažera lisovny dělá vyučenej truhlář-modelář (z průmky ho vyrazili) a tak bych mohl pokračovat.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Ale proč ne, stačí bejt známej toho správnýho člověka a jede se hore.Gabo píše:Tak dobrě, jinde je to taky možný, ale viceprezident pro výrobu (a druhej nejvyšší člověk ve fabrice) je svářeč-opravář forem. Manažera části dělá bejvalej sádrokartonář. Druhá nejvyšší pozice na plánování je obsazena bývalým plavčíkem. Manažera lisovny dělá vyučenej truhlář-modelář (z průmky ho vyrazili) a tak bych mohl pokračovat.
Odborná rozhodnutí?
Na to máme podřízený.
Který?
No přece ty, co se hezky usmějou a nedělaj problémy...
Nechci strašit, ale pomalu a jistě je tohle standard - možná v málo případech je to někde o fous lepší.
.
A neni vase firma soucasti nejakeho dlouhodobeho socialne-pracovniho vyzkumu??Gabo píše:Tak dobrě, jinde je to taky možný, ale viceprezident pro výrobu (a druhej nejvyšší člověk ve fabrice) je svářeč-opravář forem. Manažera části dělá bejvalej sádrokartonář. Druhá nejvyšší pozice na plánování je obsazena bývalým plavčíkem. Manažera lisovny dělá vyučenej truhlář-modelář (z průmky ho vyrazili) a tak bych mohl pokračovat.

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Hele třeba oblíbená věta víceprezidenta pro výrobu je: nainstalujte vodítka, to pomůže. Bohužel to vždycky myslí smrteln+ě vážně. Jeho další věta je: Udlejte komplet repas stroje, rozpočet je 0. Rozdělte dvojitou linku na dvě amostatný, rozpočet je nula ... A tak bych mohl pokračovatmarlin píše:To buďte rádi že neděláte u nás ve fabrice, kde ředitelka techniky má gympl a o strojařině neví nic. A nutí nás porušovat i fyzikální zákony....
U nás je to hodně o známotech ale to ze začátku nebylo, protože kompletně celý vedení bylo zahraniční. Jinak si myslim je to hlavně o tom, kdo jak umí provádět rektální akrobacii, leštit kliky a hodit svůj průser na někoho jinýho.Venca píše:Ale proč ne, stačí bejt známej toho správnýho člověka a jede se hore.Gabo píše:Tak dobrě, jinde je to taky možný, ale viceprezident pro výrobu (a druhej nejvyšší člověk ve fabrice) je svářeč-opravář forem. Manažera části dělá bejvalej sádrokartonář. Druhá nejvyšší pozice na plánování je obsazena bývalým plavčíkem. Manažera lisovny dělá vyučenej truhlář-modelář (z průmky ho vyrazili) a tak bych mohl pokračovat.
Odborná rozhodnutí?
Na to máme podřízený.
Který?
No přece ty, co se hezky usmějou a nedělaj problémy...
Nechci strašit, ale pomalu a jistě je tohle standard - možná v málo případech je to někde o fous lepší.
.
To je mozny ... Ja o tom nic nevim a popravde uz na to ani nemam nervy.Vasa píše:A neni vase firma soucasti nejakeho dlouhodobeho socialne-pracovniho vyzkumu??Gabo píše:Tak dobrě, jinde je to taky možný, ale viceprezident pro výrobu (a druhej nejvyšší člověk ve fabrice) je svářeč-opravář forem. Manažera části dělá bejvalej sádrokartonář. Druhá nejvyšší pozice na plánování je obsazena bývalým plavčíkem. Manažera lisovny dělá vyučenej truhlář-modelář (z průmky ho vyrazili) a tak bych mohl pokračovat.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Gabo píše:Tak dobrě, jinde je to taky možný, ale viceprezident pro výrobu (a druhej nejvyšší člověk ve fabrice) je svářeč-opravář forem. Manažera části dělá bejvalej sádrokartonář. Druhá nejvyšší pozice na plánování je obsazena bývalým plavčíkem. Manažera lisovny dělá vyučenej truhlář-modelář (z průmky ho vyrazili) a tak bych mohl pokračovat.


