v podstate ty 2 kone nic neresej, ale sem zvedavej... chci prece tu silnejsi verzi...

nekapisto, pac tam pisou u obou 318 na chlup stejnej objem... takze trosku min suverenity a vic pravdivejch poznatku...Geront píše:To je jednoduchý, jde o dva různý motory, oba montovaný do 318:
M43 - M43B18 - 1,8 - vrtání/zdvih 84x81
M43TU - M43B19 - 1,9 - vrtání/zdvih 85x83,5
a u dvoulitrů je to:
M20 - M20B20LE - K-Jetronic - e30
M20 - M20B20Kat - Bosch DME 1.1 - původně e28(520i)
kapišto?
zlomový rok M40/M43 je 1994...takže do e30Dymak píše:odkdy se M43 montovali do e30
Uznávám, že jsem se mírně sek, ale v podstatě mám pravdu, jen jsem přepisoval blbej řádek tabulky, (poznámka na konci je důležitá).Dymak píše:no právěHuska píše:zlomový rok M40/M43 je 1994...takže do e30Dymak píše:odkdy se M43 montovali do e30
![]()
pouze bastl
takže Gerontova teorie trošku kulhá
Hmm, jestli mi nevěříš, podívej se sám - kuk.illustrisimus píše:to Geront
kde si vzal ty ruzny objemy?Myslis, ze jako kvuli katu menily vrtani nebo zdvih?
![]()
113 a 115 je jen rozdil v katu, taky obe verze maj udavany dost rozdilny spotreby podle EHK.
Tabulka obsahuje chyby.Geront píše:Hmm, jestli mi nevěříš, podívej se sám - kuk.illustrisimus píše:to Geront
kde si vzal ty ruzny objemy?Myslis, ze jako kvuli katu menily vrtani nebo zdvih?
![]()
113 a 115 je jen rozdil v katu, taky obe verze maj udavany dost rozdilny spotreby podle EHK.