318i 113ps a 115ps

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

318i 113ps a 115ps

Příspěvek od xhokus » 16. 08. 2004 17:31

jaktoze nekde se uvadi motor 318i jak s 113ps, tak 115ps... jedna se o motory ze stejnyho roku... v cem je rozdil? nebo je to jen blud? naposledy sem si toho vsim na íbej.de tady
v podstate ty 2 kone nic neresej, ale sem zvedavej... chci prece tu silnejsi verzi... :twisted:
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 16. 08. 2004 17:35

stejne jako 320i tam je rozdil nejakech 15kw, ale i jinej objem a tak tipuju, ze to uz jde o uplne jinej motor... (neni to treba onen 320iS?) sakra, v tom je ale bordel... :evil:
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 16. 08. 2004 17:49

To je jednoduchý, jde o dva různý motory, oba montovaný do 318:

M43 - M43B18 - 1,8 - vrtání/zdvih 84x81
M43TU - M43B19 - 1,9 - vrtání/zdvih 85x83,5

a u dvoulitrů je to:

M20 - M20B20LE - K-Jetronic - e30
M20 - M20B20Kat - Bosch DME 1.1 - původně e28(520i)

kapišto? :wink:
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymak » 16. 08. 2004 18:06

:idea: odkdy se M43 montovali do e30 :?:
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 16. 08. 2004 18:27

Geront píše:To je jednoduchý, jde o dva různý motory, oba montovaný do 318:

M43 - M43B18 - 1,8 - vrtání/zdvih 84x81
M43TU - M43B19 - 1,9 - vrtání/zdvih 85x83,5

a u dvoulitrů je to:

M20 - M20B20LE - K-Jetronic - e30
M20 - M20B20Kat - Bosch DME 1.1 - původně e28(520i)

kapišto? :wink:
nekapisto, pac tam pisou u obou 318 na chlup stejnej objem... takze trosku min suverenity a vic pravdivejch poznatku... :twisted:
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 16. 08. 2004 19:17

f tej tabululce sou skurvený baujáry

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 16. 08. 2004 19:34

BaVomil píše:f tej tabululce sou skurvený baujáry
tak to by vse resilo...
uklízím garáž...

Illustrisimus

Příspěvek od Illustrisimus » 16. 08. 2004 20:07

115PS - je M40 bez Katu, napr. auta dovezeny Motokovem do CR
113 PS - "normalni" katova M40

Uživatelský avatar
LaR
Příspěvky: 268
Registrován: 27. 04. 2004 11:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od LaR » 17. 08. 2004 09:20

Tak to je novinka, ja zatim vsude videl jen 112 s katem a 113 bez katu...

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 17. 08. 2004 10:43

Dymak píše::idea: odkdy se M43 montovali do e30 :?:
zlomový rok M40/M43 je 1994...takže do e30 :twisted: :twisted: pouze bastl
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymak » 17. 08. 2004 11:41

Huska píše:
Dymak píše::idea: odkdy se M43 montovali do e30 :?:
zlomový rok M40/M43 je 1994...takže do e30 :twisted: :twisted: pouze bastl
no právě :!: takže Gerontova teorie trošku kulhá 8)
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 17. 08. 2004 13:46

Dymak píše:
Huska píše:
Dymak píše::idea: odkdy se M43 montovali do e30 :?:
zlomový rok M40/M43 je 1994...takže do e30 :twisted: :twisted: pouze bastl
no právě :!: takže Gerontova teorie trošku kulhá 8)
Uznávám, že jsem se mírně sek, ale v podstatě mám pravdu, jen jsem přepisoval blbej řádek tabulky, (poznámka na konci je důležitá).

M40 - M40B18Kat - 115 @ 5500 - 1987-1994 Replaced by M43

a M43 se začal vyrábět kdy? 1993!!! Bingo! Takže v e30 ho klidně můžete potkat. Sice asi jen v touringu, ale je to možný. Taky je možný, že se pletu úplně, ale takhle je to v baworácký tabulce moťourů.
BMW RULEZZZ !

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 19. 08. 2004 17:06

Hmm, nedalo mi to a usilovně jsem pátral. Moje teorie nejenom kulhá, ale je doslova blbá. Tímto se všem omlouvám za mystifikaci a vše uvedu na pravou míru.

318i+kat 1987-1990 - M40B18 4/OHC - 1795ccm - 115PS/5750
318i+kat 1987-1990 - M40B18 4/OHC - 1783ccm - 113PS/5750

obě varianty s Bosch Motronic

Takže ještě jednou, omluva a je to v objemu, skutečně se tyto varianty dělaly.
BMW RULEZZZ !

illustrisimus

Příspěvek od illustrisimus » 21. 08. 2004 07:03

to Geront

kde si vzal ty ruzny objemy? :lol: Myslis, ze jako kvuli katu menily vrtani nebo zdvih? :wink:
113 a 115 je jen rozdil v katu, taky obe verze maj udavany dost rozdilny spotreby podle EHK.

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 23. 08. 2004 10:28

illustrisimus píše:to Geront

kde si vzal ty ruzny objemy? :lol: Myslis, ze jako kvuli katu menily vrtani nebo zdvih? :wink:
113 a 115 je jen rozdil v katu, taky obe verze maj udavany dost rozdilny spotreby podle EHK.
Hmm, jestli mi nevěříš, podívej se sám - kuk. :wink:
BMW RULEZZZ !

Venca.

Příspěvek od Venca. » 23. 08. 2004 17:52

Geront píše:
illustrisimus píše:to Geront

kde si vzal ty ruzny objemy? :lol: Myslis, ze jako kvuli katu menily vrtani nebo zdvih? :wink:
113 a 115 je jen rozdil v katu, taky obe verze maj udavany dost rozdilny spotreby podle EHK.
Hmm, jestli mi nevěříš, podívej se sám - kuk. :wink:
Tabulka obsahuje chyby.

Pokoušel jsem se ji přeložit, proto jsem ji detailně prohlížel.

Uživatelský avatar
Geront
Příspěvky: 316
Registrován: 08. 12. 2003 10:53
Bydliště: 30 Km od Berouna

Příspěvek od Geront » 24. 08. 2004 09:48

2 Venca:

O.K. Jestli ses v tom šťoural a víš o chybách, posuň je sem, docela by mě zajímaly.
BMW RULEZZZ !

Odpovědět