v podstate ty 2 kone nic neresej, ale sem zvedavej... chci prece tu silnejsi verzi...
318i 113ps a 115ps
318i 113ps a 115ps
jaktoze nekde se uvadi motor 318i jak s 113ps, tak 115ps... jedna se o motory ze stejnyho roku... v cem je rozdil? nebo je to jen blud? naposledy sem si toho vsim na íbej.de tady
v podstate ty 2 kone nic neresej, ale sem zvedavej... chci prece tu silnejsi verzi...
v podstate ty 2 kone nic neresej, ale sem zvedavej... chci prece tu silnejsi verzi...
uklízím garáž...
nekapisto, pac tam pisou u obou 318 na chlup stejnej objem... takze trosku min suverenity a vic pravdivejch poznatku...Geront píše:To je jednoduchý, jde o dva různý motory, oba montovaný do 318:
M43 - M43B18 - 1,8 - vrtání/zdvih 84x81
M43TU - M43B19 - 1,9 - vrtání/zdvih 85x83,5
a u dvoulitrů je to:
M20 - M20B20LE - K-Jetronic - e30
M20 - M20B20Kat - Bosch DME 1.1 - původně e28(520i)
kapišto?
uklízím garáž...
-
Illustrisimus
- Huska
- Příspěvky: 2376
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
zlomový rok M40/M43 je 1994...takže do e30Dymak píše:odkdy se M43 montovali do e30
Uznávám, že jsem se mírně sek, ale v podstatě mám pravdu, jen jsem přepisoval blbej řádek tabulky, (poznámka na konci je důležitá).Dymak píše:no právěHuska píše:zlomový rok M40/M43 je 1994...takže do e30Dymak píše:odkdy se M43 montovali do e30
![]()
pouze bastl
takže Gerontova teorie trošku kulhá
M40 - M40B18Kat - 115 @ 5500 - 1987-1994 Replaced by M43
a M43 se začal vyrábět kdy? 1993!!! Bingo! Takže v e30 ho klidně můžete potkat. Sice asi jen v touringu, ale je to možný. Taky je možný, že se pletu úplně, ale takhle je to v baworácký tabulce moťourů.
BMW RULEZZZ !
Hmm, nedalo mi to a usilovně jsem pátral. Moje teorie nejenom kulhá, ale je doslova blbá. Tímto se všem omlouvám za mystifikaci a vše uvedu na pravou míru.
318i+kat 1987-1990 - M40B18 4/OHC - 1795ccm - 115PS/5750
318i+kat 1987-1990 - M40B18 4/OHC - 1783ccm - 113PS/5750
obě varianty s Bosch Motronic
Takže ještě jednou, omluva a je to v objemu, skutečně se tyto varianty dělaly.
318i+kat 1987-1990 - M40B18 4/OHC - 1795ccm - 115PS/5750
318i+kat 1987-1990 - M40B18 4/OHC - 1783ccm - 113PS/5750
obě varianty s Bosch Motronic
Takže ještě jednou, omluva a je to v objemu, skutečně se tyto varianty dělaly.
BMW RULEZZZ !
-
illustrisimus
Hmm, jestli mi nevěříš, podívej se sám - kuk.illustrisimus píše:to Geront
kde si vzal ty ruzny objemy?Myslis, ze jako kvuli katu menily vrtani nebo zdvih?
![]()
113 a 115 je jen rozdil v katu, taky obe verze maj udavany dost rozdilny spotreby podle EHK.
BMW RULEZZZ !
-
Venca.
Tabulka obsahuje chyby.Geront píše:Hmm, jestli mi nevěříš, podívej se sám - kuk.illustrisimus píše:to Geront
kde si vzal ty ruzny objemy?Myslis, ze jako kvuli katu menily vrtani nebo zdvih?
![]()
113 a 115 je jen rozdil v katu, taky obe verze maj udavany dost rozdilny spotreby podle EHK.
Pokoušel jsem se ji přeložit, proto jsem ji detailně prohlížel.