lak - co za nové díly.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
lak - co za nové díly.
řeším takový problém. Chystám se na celolak ale marně přemýšlím co se mi vyplatí koupit za nové díly a co ne. Tak blatníky určitě, ale bohužel musím druhovýrobu, tak nevím jak to tam sedne ( jinak v čem jsou jiné??) Dále nevím jestli se vyplatí koupit kapotu, nebo tu co mám teď kitovat. Ale vzhledem k tomu co tam je za himaláje, tak nevím. Ale to by mi asi řekl lakýra. Je otázka že to co bych koupil za díly, jestly bych uštřil na přípravě nebo ne.
Další věc jsou zrcátka, co jsou ty hliníkové držáky tak jsou docela dost zoxidované a netuším jak moc by byl problém to dát do nějakého laku schopného stavu. A dále plech šíbru. Jestli koupit nový origo nebo nechat co tam momentálně je a pak čekat kdy začne kvést.
No, prosím o radu jak by jste se k tomu postavily vy.
Jo a jestli někdo nevíte o nějakém šikovné lakýrovi tak max 100km od České Lípy.
Další věc jsou zrcátka, co jsou ty hliníkové držáky tak jsou docela dost zoxidované a netuším jak moc by byl problém to dát do nějakého laku schopného stavu. A dále plech šíbru. Jestli koupit nový origo nebo nechat co tam momentálně je a pak čekat kdy začne kvést.
No, prosím o radu jak by jste se k tomu postavily vy.
Jo a jestli někdo nevíte o nějakém šikovné lakýrovi tak max 100km od České Lípy.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Re: lak - co za nové díly.
Blatníky v druhovýrobě neni problém...ale záleží jaký dostaneš, některý se musej dopasovávat a některý tam padnou jak prdel na hrnec.marlin píše:řeším takový problém. Chystám se na celolak ale marně přemýšlím co se mi vyplatí koupit za nové díly a co ne. Tak blatníky určitě, ale bohužel musím druhovýrobu, tak nevím jak to tam sedne ( jinak v čem jsou jiné??) Dále nevím jestli se vyplatí koupit kapotu, nebo tu co mám teď kitovat. Ale vzhledem k tomu co tam je za himaláje, tak nevím. Ale to by mi asi řekl lakýra. Je otázka že to co bych koupil za díly, jestly bych uštřil na přípravě nebo ne.
Další věc jsou zrcátka, co jsou ty hliníkové držáky tak jsou docela dost zoxidované a netuším jak moc by byl problém to dát do nějakého laku schopného stavu. A dále plech šíbru. Jestli koupit nový origo nebo nechat co tam momentálně je a pak čekat kdy začne kvést.
No, prosím o radu jak by jste se k tomu postavily vy.
Jo a jestli někdo nevíte o nějakém šikovné lakýrovi tak max 100km od České Lípy.
S kapotou se poraď s lakýrem. A zrcátka sem měl taky oxidovaný, lakýra je zbrousil a láknul a vypadaj jak nový

Re: lak - co za nové díly.
p.Profeld - 603 516 224marlin píše: Jo a jestli někdo nevíte o nějakém šikovné lakýrovi tak max 100km od České Lípy.
Kousek od Hoškovic
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Re: lak - co za nové díly.
Ruda 605136988 kousek od Mladé Boleslavimarlin píše:Jo a jestli někdo nevíte o nějakém šikovné lakýrovi tak max 100km od České Lípy.
jeho stránky kde najdeš i jeho práce:
http://bmw-bmw.blog.cz/rubrika/lakovna

- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: lak - co za nové díly.
co vim tak hodne lidi ma s jeho praci vyborne zkusenostiTUŇÁK píše:Ruda 605136988 kousek od Mladé Boleslavimarlin píše:Jo a jestli někdo nevíte o nějakém šikovné lakýrovi tak max 100km od České Lípy.
jeho stránky kde najdeš i jeho práce:
http://bmw-bmw.blog.cz/rubrika/lakovna


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Kapotu podle toho co řekne lakýra, ale rozhodně kdyžtak kupuj starší originál. V replice je pevná asi jako list papíru. Blatníků bych se nebál, většinou to tak nějak jde. Co se týče zrcátek, radši bych se poohlíd po nějakých bez oxidace, protože podle mě se to časem ukáže znova když už je ten hliník načatej. A pokud bys to chtěl všechno vybrousit, bude to hrozná pakárna a stejně už to nebude 100%.
Po šíbru bych se podíval, ale není sranda sehnat bez koroze...
Po šíbru bych se podíval, ale není sranda sehnat bez koroze...
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
ja uz bych na auto neorigo blatnik nechtel ani nahodoumarlin píše:no, dole a pak jsou chycené místama i lemy.
Tak je otázka jak tam pak ty neorigo pásnou. Přinejhorším by se to řešilo tímhle způsobem
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
blatnik sezen starsi, ale origo! to samy sibr, jinak s rudovo praci mam jen dobre zkusenosti, vse co sem od nej videl bylo velice solidni! a da se i domluvit za zajimave penize! kdyz si treba odstrojis auto sam a pod....je s nim slusna dohoda a nebal bych se si k nemu dat svoje auto, ce samozrejme potrebuje nejdsriv videt co a jak a pak se od toho odviji i preis
jinak pred montazi ty "novy" blatniky poradne ocisti a zespoda strikni krupetem a uz to tvy auto prezijou, udelej tu vrsvu vsude jak se dostanes jeste pred lakem pokud mozno, po laku dostrikej dutiny voskem a mas na dvacet let klid
vosk az po laku, jinak te lakura zabi, ze je mastny cely auto
vlastni zkusenost 




clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Přesně takhle to dělaly mě, jen přední blatníky mam z druhovyroby, nemusely se pasovat a vypadaj slušně.maca píše:blatnik sezen starsi, ale origo! to samy sibr, jinak s rudovo praci mam jen dobre zkusenosti, vse co sem od nej videl bylo velice solidni! a da se i domluvit za zajimave penize! kdyz si treba odstrojis auto sam a pod....je s nim slusna dohoda a nebal bych se si k nemu dat svoje auto, ce samozrejme potrebuje nejdsriv videt co a jak a pak se od toho odviji i preisjinak pred montazi ty "novy" blatniky poradne ocisti a zespoda strikni krupetem a uz to tvy auto prezijou, udelej tu vrsvu vsude jak se dostanes jeste pred lakem pokud mozno, po laku dostrikej dutiny voskem a mas na dvacet let klid
vosk az po laku, jinak te lakura zabi, ze je mastny cely auto
vlastni zkusenost