Dalsi francouzky pokus... :)

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Dalsi francouzky pokus... :)

Příspěvek od Vasa » 28. 10. 2009 08:22

Ono tem dementum s "zabim stehynkem v hube" nestaci znak na kapote...

http://www.novinky.cz/kariera/182766-re ... h-sil.html


PS: vyjimkam zde na foru nebo na silnici se omlouvam, ale francouzsky styl vzdy vede pri nejlepsim do pekla...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 29. 10. 2009 07:49

Chtěl bych bejt u toho, až bude ženská zákaznice vysvětlovat ženskej přijímací techničce v servisu co jí to auto dělá a nedělá a nedejbože pak až bude třetí ženská mechanička podle vysvětlení techničky auto opravovat :twisted:
Samozřejmě budou jistě i vyjímky, kterým čest.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 10. 2009 09:15

Renault co dodat. Na tom se opravuje pořád něco. Nikdo to nepřizná ale skluz za německejma kára je ohromnej. Jezdívali jsme roky nissanama a nemohl jsem na ně říci špatné slovo, kolikrát některé věci bytelnější jak něměcký káry, nikdy žádnej problém, od té doby co to sloučili s renaultem je s kvalitou konec. Z nové primery je nejhorší nissan všech dob o motorech dci by se nechala napsat kniha. Už nikdy Nissan. Značka která měla jméno, kvalitu a skvělá auta je prostě pryč.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
honzeeek
Příspěvky: 505
Registrován: 18. 11. 2005 00:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od honzeeek » 29. 10. 2009 10:31

Náhodou macecha renaulta má a je nadmíru spokojená. Díky tomu, že ho má často v servisu, se sveze aj s jinýma autama :lol:

U renaultu myslí i na takové banality, jako je výměna žárovky. Borec na videu to zvládl za 40min :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=KGJas1CbByE

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 29. 10. 2009 10:33

Rencky jsou dobrý :twisted:
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 29. 10. 2009 10:58

tyvole 40 minut na žarovku :lol: zlaty bavo
Obrázek

Uživatelský avatar
honzeeek
Příspěvky: 505
Registrován: 18. 11. 2005 00:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od honzeeek » 29. 10. 2009 11:13

ARMAN píše:tyvole 40 minut na žarovku :lol: zlaty bavo
Když víš kam šáhnout, tak po 5min není co řešit (krom dodřených ruk od ostrých hran podběhu). Trenink dělá mistra (3-4x do roka) :twisted:

Uživatelský avatar
marty87
Příspěvky: 1295
Registrován: 23. 04. 2006 17:48

Příspěvek od marty87 » 29. 10. 2009 12:31

Třeba matka u poslední corolly nemohla měnit žárovku, jelikož se musela vyndat baterka :lol:
Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 29. 10. 2009 14:44

Ta výměna žárovky u meganu jde udělat fakt rychleji, vytočit kolo, vyndat záslepku a zalomit ruku... Nicméně je to spíš na člověka v pracovním než aby to takhle řešil kravaťák v sáčku nebo slečinka v mini a nejlépe bílém... :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 29. 10. 2009 18:14

Fx píše:...a nejlépe bílém... :lol:
No u mně by se to bílé nejdéle 5 minut po zjištění jak na to změnilo asi velice rychle na hnědé... :roll:
:D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 29. 10. 2009 21:00

Rencek je epzoda sama pro sebe,znak mluví o všem.Další libovka je Opel,vyměnit žárovku-sundat přední nárazník=nejrychlejší řešení.

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 29. 10. 2009 22:35

honzeeek píše:U renaultu myslí i na takové banality, jako je výměna žárovky. Borec na videu to zvládl za 40min
Muj Renault zarovky nema - meni se cely svetlomet :)
povsimnete si kontaktu vzadu svetlometu - jsou zalite primo ve skle

Obrázek
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 29. 10. 2009 22:37

To mají E30 USA taky :)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 10. 2009 22:56

Vasa píše:
honzeeek píše:U renaultu myslí i na takové banality, jako je výměna žárovky. Borec na videu to zvládl za 40min
Muj Renault zarovky nema - meni se cely svetlomet :)
povsimnete si kontaktu vzadu svetlometu - jsou zalite primo ve skle

Obrázek
ty aby ses nepochlubil s tou svou imperialistickou nadherou z volstrítu, ze jo 8)
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 29. 10. 2009 23:00

Fx píše:To mají E30 USA taky :)
jednu dobu (70-80 leta) to byl predpis v US - vetsina aut to mela
tento druh svetlometu se jmenuje "Sealed beam" a je nekolik druhu (1A1, 2A1 apd.) - tlumene (low beam), dalkove (hi beam) a pak kombinovane (neco jako H4). Prvni verze nemela pres vlakno ochranou sklenenou banku, takze pri rozbiti (kaminkem) skla prasklo vlakno, po urcite dobe byl vydan predpis, ze vlastni vlakno jeste musi mit ochranou banku (vlastne vlozenou zarovku) kvuli bezpecnosti.
Uchyceni je realizovano dvojitym zpusobem:
1, drzak vlozky svetlometu je uchycen samostatne a serizuje se na nem sklon
2, vlozka svetlometu je uchycena do drzaku svymi srouby aby se pri vymene (cca 1 minuta) nehnul vlastni sklon svetlometu jako takoveho.

v US se cena za 1ks "sealed beam" pohybuje kolem 10-12USD, v CZ se da sehnat do 260CZK.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 30. 10. 2009 08:46

Vasa píše:
Fx píše:To mají E30 USA taky :)
jednu dobu (70-80 leta) to byl predpis v US - vetsina aut to mela
tento druh svetlometu se jmenuje "Sealed beam" a je nekolik druhu (1A1, 2A1 apd.) - tlumene (low beam), dalkove (hi beam) a pak kombinovane (neco jako H4). Prvni verze nemela pres vlakno ochranou sklenenou banku, takze pri rozbiti (kaminkem) skla prasklo vlakno, po urcite dobe byl vydan predpis, ze vlastni vlakno jeste musi mit ochranou banku (vlastne vlozenou zarovku) kvuli bezpecnosti.
Uchyceni je realizovano dvojitym zpusobem:
1, drzak vlozky svetlometu je uchycen samostatne a serizuje se na nem sklon
2, vlozka svetlometu je uchycena do drzaku svymi srouby aby se pri vymene (cca 1 minuta) nehnul vlastni sklon svetlometu jako takoveho.

v US se cena za 1ks "sealed beam" pohybuje kolem 10-12USD, v CZ se da sehnat do 260CZK.
tak tomu říkám hospodárnost a ekologie v praxi... to mi prostě hlava nebere v čem jsou vyhody tohoto systému :roll:
Obrázek

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 30. 10. 2009 09:38

Kubajz von Odry píše:tak tomu říkám hospodárnost a ekologie v praxi... to mi prostě hlava nebere v čem jsou vyhody tohoto systému :roll:
no ja v tom par vyhod naopak vidim...
1, mas neustale funkcni parabolu - zadnou vysvicenou jebku
2, cena odpovida "trochu lepsi" zarovce na pumpe - ale mas za to cele svetlo
3, parabolu vymeni i uplny drevak po tme zpredu bez toho aniz by u toho musel rozebrat pul auta - jako je tomu dnes u tech "modernich" zoufalych pokusu o sestrojeni vozidla
4, ekologie?? v cem mas problem? Sklo je 100% recyklovatelne
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Odpovědět