Dalsi francouzky pokus... :)
Dalsi francouzky pokus... :)
Ono tem dementum s "zabim stehynkem v hube" nestaci znak na kapote...
http://www.novinky.cz/kariera/182766-re ... h-sil.html
PS: vyjimkam zde na foru nebo na silnici se omlouvam, ale francouzsky styl vzdy vede pri nejlepsim do pekla...
http://www.novinky.cz/kariera/182766-re ... h-sil.html
PS: vyjimkam zde na foru nebo na silnici se omlouvam, ale francouzsky styl vzdy vede pri nejlepsim do pekla...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Chtěl bych bejt u toho, až bude ženská zákaznice vysvětlovat ženskej přijímací techničce v servisu co jí to auto dělá a nedělá a nedejbože pak až bude třetí ženská mechanička podle vysvětlení techničky auto opravovat
Samozřejmě budou jistě i vyjímky, kterým čest.

Samozřejmě budou jistě i vyjímky, kterým čest.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Renault co dodat. Na tom se opravuje pořád něco. Nikdo to nepřizná ale skluz za německejma kára je ohromnej. Jezdívali jsme roky nissanama a nemohl jsem na ně říci špatné slovo, kolikrát některé věci bytelnější jak něměcký káry, nikdy žádnej problém, od té doby co to sloučili s renaultem je s kvalitou konec. Z nové primery je nejhorší nissan všech dob o motorech dci by se nechala napsat kniha. Už nikdy Nissan. Značka která měla jméno, kvalitu a skvělá auta je prostě pryč.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Náhodou macecha renaulta má a je nadmíru spokojená. Díky tomu, že ho má často v servisu, se sveze aj s jinýma autama
U renaultu myslí i na takové banality, jako je výměna žárovky. Borec na videu to zvládl za 40min
http://www.youtube.com/watch?v=KGJas1CbByE

U renaultu myslí i na takové banality, jako je výměna žárovky. Borec na videu to zvládl za 40min

http://www.youtube.com/watch?v=KGJas1CbByE
Muj Renault zarovky nema - meni se cely svetlomethonzeeek píše:U renaultu myslí i na takové banality, jako je výměna žárovky. Borec na videu to zvládl za 40min

povsimnete si kontaktu vzadu svetlometu - jsou zalite primo ve skle

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ty aby ses nepochlubil s tou svou imperialistickou nadherou z volstrítu, ze joVasa píše:Muj Renault zarovky nema - meni se cely svetlomethonzeeek píše:U renaultu myslí i na takové banality, jako je výměna žárovky. Borec na videu to zvládl za 40min![]()
povsimnete si kontaktu vzadu svetlometu - jsou zalite primo ve skle

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
jednu dobu (70-80 leta) to byl predpis v US - vetsina aut to melaFx píše:To mají E30 USA taky
tento druh svetlometu se jmenuje "Sealed beam" a je nekolik druhu (1A1, 2A1 apd.) - tlumene (low beam), dalkove (hi beam) a pak kombinovane (neco jako H4). Prvni verze nemela pres vlakno ochranou sklenenou banku, takze pri rozbiti (kaminkem) skla prasklo vlakno, po urcite dobe byl vydan predpis, ze vlastni vlakno jeste musi mit ochranou banku (vlastne vlozenou zarovku) kvuli bezpecnosti.
Uchyceni je realizovano dvojitym zpusobem:
1, drzak vlozky svetlometu je uchycen samostatne a serizuje se na nem sklon
2, vlozka svetlometu je uchycena do drzaku svymi srouby aby se pri vymene (cca 1 minuta) nehnul vlastni sklon svetlometu jako takoveho.
v US se cena za 1ks "sealed beam" pohybuje kolem 10-12USD, v CZ se da sehnat do 260CZK.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
tak tomu říkám hospodárnost a ekologie v praxi... to mi prostě hlava nebere v čem jsou vyhody tohoto systémuVasa píše:jednu dobu (70-80 leta) to byl predpis v US - vetsina aut to melaFx píše:To mají E30 USA taky
tento druh svetlometu se jmenuje "Sealed beam" a je nekolik druhu (1A1, 2A1 apd.) - tlumene (low beam), dalkove (hi beam) a pak kombinovane (neco jako H4). Prvni verze nemela pres vlakno ochranou sklenenou banku, takze pri rozbiti (kaminkem) skla prasklo vlakno, po urcite dobe byl vydan predpis, ze vlastni vlakno jeste musi mit ochranou banku (vlastne vlozenou zarovku) kvuli bezpecnosti.
Uchyceni je realizovano dvojitym zpusobem:
1, drzak vlozky svetlometu je uchycen samostatne a serizuje se na nem sklon
2, vlozka svetlometu je uchycena do drzaku svymi srouby aby se pri vymene (cca 1 minuta) nehnul vlastni sklon svetlometu jako takoveho.
v US se cena za 1ks "sealed beam" pohybuje kolem 10-12USD, v CZ se da sehnat do 260CZK.

no ja v tom par vyhod naopak vidim...Kubajz von Odry píše:tak tomu říkám hospodárnost a ekologie v praxi... to mi prostě hlava nebere v čem jsou vyhody tohoto systému
1, mas neustale funkcni parabolu - zadnou vysvicenou jebku
2, cena odpovida "trochu lepsi" zarovce na pumpe - ale mas za to cele svetlo
3, parabolu vymeni i uplny drevak po tme zpredu bez toho aniz by u toho musel rozebrat pul auta - jako je tomu dnes u tech "modernich" zoufalych pokusu o sestrojeni vozidla
4, ekologie?? v cem mas problem? Sklo je 100% recyklovatelne
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm