No to je pravda jiná rarita, ale pokud nebudeš vyžadovat solo podstavec, nebo tak něco, tak nebude problém.matal píše:Možná bych se za Váma stavil s M6 E24, pokuď to pro Vás nebude moc velká potupa..mikin88 píše:Tak doufám, že příští sezonu ty naše moravské traktory někde zcuknem.
Majitelé e34 ///M5
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám 4,0, takže si asi vůbec moc neporadíme.MEJOGSI píše:mam 3,8 kombi ,ale rady ti tu davat nebudem ,sam o tom vela este neviem ,takze tak...inac gratulujemDAN píše:A má někdo z vás 3,8l ?
Mám dotaz, nemá někdo odkaz na krátký videjko - končí to, že moderátor, kterej zkouší M5 E34 v nějakejch serpentínkách někde asi u středozemního moře - říká - kdyby bylo víc aut jako je BMW M5, svět bby byl krásnějším, nebo něco takovýho. Líbí se mi jak si to užívá, každou zatáčku do kopce přišlápne lehce plyn - udělá to takový to --- vrnvrn
BMW The Ultimate Driving Machine
http://www.youtube.com/watch?v=bl86V4kJJVEDAN píše: Mám dotaz, nemá někdo odkaz na krátký videjko - končí to, že moderátor, kterej zkouší M5 E34 v nějakejch serpentínkách někde asi u středozemního moře - říká - kdyby bylo víc aut jako je BMW M5, svět bby byl krásnějším, nebo něco takovýho. Líbí se mi jak si to užívá, každou zatáčku do kopce přišlápne lehce plyn - udělá to takový to --- vrnvrn

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
[quote="ARMAN"][/quote] http://www.youtube.com/watch?v=bl86V4kJJVE 
Jo to je ono. Dík. Viděl jem to snad před 4 lety. Na ty mikrohrabačky a zvuček se nedá zapomenout - akorát to teda bylo někde na pobřeží ostrova Man.
Jo to je ono. Dík. Viděl jem to snad před 4 lety. Na ty mikrohrabačky a zvuček se nedá zapomenout - akorát to teda bylo někde na pobřeží ostrova Man.
BMW The Ultimate Driving Machine
a jejhle co jsem našel
Kód: Vybrat vše
http://www.edisk.cz/stahni/71297/TG_03x02_M1M3M5.avi_51.89MB.html
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
pls na co si dat pozor pri koupi e34 M5? Konkretne mi jde o motor na co se zamerit? prohledaval jsem to jak tu tak na bmwklubu a zatim jsem nic nedohledal...a zitra bych se chtel jet na jednu do rise podivit....diky
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Samozrejme hlavne pouzit sluch, nic moc jinyho ti nezbyvaRadek_750iA píše:pls na co si dat pozor pri koupi e34 M5? Konkretne mi jde o motor na co se zamerit? prohledaval jsem to jak tu tak na bmwklubu a zatim jsem nic nedohledal...a zitra bych se chtel jet na jednu do rise podivit....diky
Asi nejvetsi problem u 3,6 (pro tu jedes?) jsou cca po 200tis/km jsou saly na ojnicih. To bys ale urcite poznal (zretelne klepani, zmena sily dle pridani plynu tedy podle komprese, tobe nemusim asi rikat)
To je ale vec, ktera prichazi nenadale, takze pak jedine po koupi si je urcite nechat zkontrolovat a pripaden vymenit.
Podobne se projevuje (klepani je mozna o neco malo slabsi, vse ostatni je stejne jak u kliky) pistni cep, repektive vymlacene pouzdro.
Co se tyce hlavy, ta je pomerne stabilni, narozdil od 3,8.
Volnobeh 950ot/min
Podle chladneho motoru nemusis moc resit, protoze 3,6 motor zni jak kdyby se mel za chvili rozsypat...dulezite jak zni po zahrati, proste nesmi tam byt zadny nepatricny zvuk, reakce na plyn okamzite, jak nahoru tak dolu.
Jedna vizualni kontrola, otevri kapotu a pri otoceni klicku do druhe (myslim) polohy se kontrolne otevre a zavre podtlakovy ventil na sani, uvidis jasny pohyb. (ten co meni v sani prutok vzduchu, pri jizde potom motor citelne meni zvuk v cca 4000ot/m)
Ted me nic vic nenapada...samozrejme poradne projet, kontroluj teplotu oleje, ja mam treba teplotu nizsi nez je bezne, takze nemuzu psat svoje poznatky, ale vseobecne by ses pri normalni jizde nemel dostat pres 100C a pri ostre pres 110. Ale treba ja osobne mam pouze na okruhu cca 100C, jinak bezne 80-85C.
E 34 M5
z bmwcarRadek_750iA píše:pls na co si dat pozor pri koupi e34 M5? Konkretne mi jde o motor na co se zamerit? prohledaval jsem to jak tu tak na bmwklubu a zatim jsem nic nedohledal...a zitra bych se chtel jet na jednu do rise podivit....diky
Kód: Vybrat vše
http://mmm-five.net/Articles/files/BMW%20Car%20Buyers%20Guide.pdfKód: Vybrat vše
http://img16.imageshack.us/i/totalbmwm51.jpg/
http://img193.imageshack.us/i/totalbmwm52.jpg/
http://img38.imageshack.us/i/totalbmwm53.jpg/
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
psena: diky moc
jinak jedu se mrknout na 3,6l co ma najeto prave kousek pres 200 000km a s motorem nemelo byt jeste nic delano
Arman: taky dekuji
Arman: taky dekuji
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
DAN píše:Já mám 4,0, takže si asi vůbec moc neporadíme.MEJOGSI píše:mam 3,8 kombi ,ale rady ti tu davat nebudem ,sam o tom vela este neviem ,takze tak...inac gratulujemDAN píše:A má někdo z vás 3,8l ?![]()
Mám dotaz, nemá někdo odkaz na krátký videjko - končí to, že moderátor, kterej zkouší M5 E34 v nějakejch serpentínkách někde asi u středozemního moře - říká - kdyby bylo víc aut jako je BMW M5, svět bby byl krásnějším, nebo něco takovýho. Líbí se mi jak si to užívá, každou zatáčku do kopce přišlápne lehce plyn - udělá to takový to --- vrnvrn
Už né 2,5i??? Už 4,0i????? Fakt???? Tak gratuluju, a není to náhodou v touru????
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
taakze nic.... jel jsem 500km zbytecne a auto jsem ani nevidel, pac skopcak si odjel "pryc" 
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
tak zitra bych se mel jet podivat na dalsi M5, nastesti to je "kousek" od baraku, ale udajne tam ma na motoru neco klapat.....napadlo me, ze to muzou byt ty saly nebo cep, na kolik cca. vyjde material na opravu? protoze mozna je lepsi koupit "nacaty" motor a udelat jej, nez koupit zatim dobry a delat jej za par tisic km.... Diky
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Rozhodne nkupuj nacaty motor M5! Leda ze bys ho napred rozebral, protoze nikdy nemuzes dopredu rict, co to muze byt. Kdyz klepe na klice, tak musis celej motor rozebrat, kdyz mas stesti a neznicis kliku (ktera bezne stoji na ebay 1000EUR, kdyz ji ale vubec sezenes, v CR podle me neni jedina volna klika k prodeji) tak ji neschas srovan a das novy saly.Radek_750iA píše:tak zitra bych se mel jet podivat na dalsi M5, nastesti to je "kousek" od baraku, ale udajne tam ma na motoru neco klapat.....napadlo me, ze to muzou byt ty saly nebo cep, na kolik cca. vyjde material na opravu? protoze mozna je lepsi koupit "nacaty" motor a udelat jej, nez koupit zatim dobry a delat jej za par tisic km.... Diky
Co vim, tak se salky nemusi kupovat original, ale berou se nejaky od jine znacky, jinak by ses nedoplatil. A tak je to se vsim...na tento motor proste dily nejsou.
Jinak zalezi kde to budes delat, spodek verim ze se da poresit do 30K, ale opravdu by to musely byt jen ty saly...malokdo umi tyhle motory a tak si to nechavaji zaplatit, navic to opravdu neni jak rozdelavat obyc motor, vic prace.
Takze tak, jinak kdyz jsem volal tady jednomu klukovi co dela u Brna M5 a je dobrej (myslim, ze z e30 fora) tak me rikal, ze kdyz "neco" klepe na spodku tak cena opravy od 30-150kc
Takze tak, motor je to nejcenejsi na tom aute
(v nemecku bezne cca 3-4k a u nas nejlevnejsi tak za 50) takze bych byt tebou nepokousel stesti.
E 34 M5
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Ok. Dekuji za rady... Nejspis se na to vykaslu, ale zajedu se na to zitra podivat pac to mam opravdu kousek. Jeste jednou diky 
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

