
Tak konečně :D
Tak konečně :D
Dneska jsem si koupil laminatovací sadu a pujdu laminátovat prahy,každej si řekneš proč to píšu,proto že jsem opravdu hledal všude možně rady a všechno až jsem přišel k jednomu klukovy co laminátuje škodovky a dal pár rad:)...tak je chci předat...Rozhodně je duležité aby jste místo dobře očistily a pokud možno vybrousily a ž na plech(kde nebude vydět rez),Pak dobře umejte technickým benzínem.Pokud máte velkou díru tak jí nejprve vyklepejte proto že jinak vám muže časem popraskat lak,ale tyhle kroky neuspěchejte
. nanesete lepidlo a prosipete skelnou tkaninou(nic se nestane když to prosipete hodně) takhle to uděláme než budeme mít zhruba stejnou vylikost jakou potřebujeme...jestli mužu poradit nic neuspěchejte a dělejte to pomalu!po dokončení vezmeme hrubý šmirgl a zbrousíme na milimtr od materiálu po té vezmeme jemnější a zbrousíme k dokonalosti...nejlepé nechte 1-2 týdny nechat schnout aby to krásně drželo...Omlouvám se za chyby ale nejsem češtinář,rád komu koliv kdo si přečetl pomužu a zodpovím otázky:)


A teď dám návod já...
Budeme potřebovat:
-kladivo, šroubovák, skalpel
-izolepu, montážní pěnu a tubu silikonu, lihovku v približné barvě vozu
Nyní přistoupíme k věci. Šroubovákem dloubneme do pupenu a pokud jsme skrz, je zde úspěch! Konečně využijeme pěnu, která nám zbyla po výměně oken v bytě. Takže nasadíme hadičku a napereme tam, co se vejde, ale asi tak centimetr pod díru. Potom přistoupíme k profesionálnímu řešení v podobě silikonu. Silikonem zalijeme dírku přes okraj, skalpelem ořízneme přebytek a přelepíme izolepou. Následně nabarvíme izolepu do barvy vozu.
POZOR! Izolepa musí být čirá nebo bílá! (a pak to nemá na našich silnicích vypadat, jak to vypadá)
Budeme potřebovat:
-kladivo, šroubovák, skalpel
-izolepu, montážní pěnu a tubu silikonu, lihovku v približné barvě vozu
Nyní přistoupíme k věci. Šroubovákem dloubneme do pupenu a pokud jsme skrz, je zde úspěch! Konečně využijeme pěnu, která nám zbyla po výměně oken v bytě. Takže nasadíme hadičku a napereme tam, co se vejde, ale asi tak centimetr pod díru. Potom přistoupíme k profesionálnímu řešení v podobě silikonu. Silikonem zalijeme dírku přes okraj, skalpelem ořízneme přebytek a přelepíme izolepou. Následně nabarvíme izolepu do barvy vozu.
POZOR! Izolepa musí být čirá nebo bílá! (a pak to nemá na našich silnicích vypadat, jak to vypadá)
E39 535i sedan
ja osobne teda preferuju klempíre kluci...--)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)
To je pravda
ale tohle se používá pro rychle opravy kvuly STK...proto že tímhle korozi nezastavíš:) ale nechci se hádat ani dělat chytrého to rozhodně nato nemám!!

To ano
ale stojí hrozně moc peněz a tohle mě vyšlo na 300 korun a mují práce a mám stoho větší radost...tohle laminátování je spíše na upravy no než na nějaké vyrábění blatníku:)VendaHK píše:ja osobne teda preferuju klempíre kluci...--)

hmm.. je to hodně dobrej návod, ale s tou izolepou je to fakt ještě jednodušší..
tohle by prostě měli na TK zprovodit ze světa.
jinak si dávej bacha, abys nedopadl jednoho dne takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=1EIwYab7biY
tohle by prostě měli na TK zprovodit ze světa.
jinak si dávej bacha, abys nedopadl jednoho dne takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=1EIwYab7biY

a ja ty auta vzdycky vyvaroval jako debil
jako da se zamaskovat celkem leccos a hodne dobre, ale velka radost pak nastava napriklad u dalsiho majitele vozu...


jako da se zamaskovat celkem leccos a hodne dobre, ale velka radost pak nastava napriklad u dalsiho majitele vozu...

ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Auto se zalaminovanou korozí už jsem měl. A nikdy víc kdybych měl tu kastli rozřeza do šrotu ... Puvodni majiel si na laminovani dal zaleze a celkem se s im palal, montazky taky kopec. dostat zto pak na vyvareni vsecko pryc, to bylo coro moro ... Hlavne monazky v prahach je idealni cesta k tomu, aby auo shnilo na prach. jak se tam jednou dostane voda, uz se nikdy ven nedostane, jedině flexou ... A i s celym prahem.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Myslim, ze tento navod (FX neberu - je to sprimar) je dobry do Sveta Motoru z roku 1962 a i tak bych to bral s rezervou 
Dokazi pochopit vnitrni nadseni majitele co si zalata diry skrz ktere si vzdy zablati a promoci boty timto zpusobem a jeste svepomoci za par stokorun. Ale ve skutecnosti je to ulet z jineho sveta.
Dalsi navod se zrejme bude tykat problemu jak "ozivit a zachranit" derave a zpuchrele hadice na cokoliv se zvlastnim zamerenim na palivove

Dokazi pochopit vnitrni nadseni majitele co si zalata diry skrz ktere si vzdy zablati a promoci boty timto zpusobem a jeste svepomoci za par stokorun. Ale ve skutecnosti je to ulet z jineho sveta.
Dalsi navod se zrejme bude tykat problemu jak "ozivit a zachranit" derave a zpuchrele hadice na cokoliv se zvlastnim zamerenim na palivove

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Tihle pěnaři, izolepáři a dokonce i betonáři (opravdu jsem opravu prahů betonem viděl) jsou obvykle posledními uživateli kár, od nich už to koupí leda zoufalec.Chvalda 318iS píše:Mě fascinuje už jenom ten nadpis příspěvku... "Tak konečně", z toho důvodu je ještě víc podivuju nad jeho obsahem...Pak ty auta vypadaj jak vypadaj, když to někdo slepí jak vlaštovka hnízdo
Ano, lze udělat opravu náhradní technologií tam, kde není díra zrovna v nosné části a dá se opravit vnýtováním plechu či heho přišroubováním.
I já mám flastr 10x10 cm z pozinku tl. 1,2 mm v oblasti pravá strana kufru/podběh u expanzní nádržky na výpary paliva. Je chycen čtyřmi šrouby M6 a lepen tekutým kovem.
Věřím tomu, že tahle záplata přežije auto.
Dávat na tohle návody je ale přnejmenším nevhodné, protože v době informační již málokdo chápe, kde takové technologie použít a kdejaký mamlas pak bude laminovat nosné části v uzlech a namáhaných spojích, jako jsou různé přechody podlaha - prahy - stěna atd...
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Je vynikající.Fido píše:dobrá je taky IPA
Počátkem 90. let se s ní velmi vyplatilo patlat hlavně shnilý vozy OPEL -KADETT "D", VW Golf 1. generace a podobné střepy, dotažené ze západního Německa za "tauzent márk".
Chvíli ty plečky lítaly a zhruba po roce šly na díly.
Tím jsme podpořili ekonomiku SRN, prorotež za chvíli se frčelo pro další pekáč...
