Tak konečně :D

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
mikisek
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 07. 2009 17:54
Bydliště: Praha 5

Tak konečně :D

Příspěvek od mikisek » 05. 10. 2009 15:25

Dneska jsem si koupil laminatovací sadu a pujdu laminátovat prahy,každej si řekneš proč to píšu,proto že jsem opravdu hledal všude možně rady a všechno až jsem přišel k jednomu klukovy co laminátuje škodovky a dal pár rad:)...tak je chci předat...Rozhodně je duležité aby jste místo dobře očistily a pokud možno vybrousily a ž na plech(kde nebude vydět rez),Pak dobře umejte technickým benzínem.Pokud máte velkou díru tak jí nejprve vyklepejte proto že jinak vám muže časem popraskat lak,ale tyhle kroky neuspěchejte :!: . nanesete lepidlo a prosipete skelnou tkaninou(nic se nestane když to prosipete hodně) takhle to uděláme než budeme mít zhruba stejnou vylikost jakou potřebujeme...jestli mužu poradit nic neuspěchejte a dělejte to pomalu!po dokončení vezmeme hrubý šmirgl a zbrousíme na milimtr od materiálu po té vezmeme jemnější a zbrousíme k dokonalosti...nejlepé nechte 1-2 týdny nechat schnout aby to krásně drželo...Omlouvám se za chyby ale nejsem češtinář,rád komu koliv kdo si přečetl pomužu a zodpovím otázky:)
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 05. 10. 2009 15:29

A teď dám návod já...

Budeme potřebovat:
-kladivo, šroubovák, skalpel
-izolepu, montážní pěnu a tubu silikonu, lihovku v približné barvě vozu

Nyní přistoupíme k věci. Šroubovákem dloubneme do pupenu a pokud jsme skrz, je zde úspěch! Konečně využijeme pěnu, která nám zbyla po výměně oken v bytě. Takže nasadíme hadičku a napereme tam, co se vejde, ale asi tak centimetr pod díru. Potom přistoupíme k profesionálnímu řešení v podobě silikonu. Silikonem zalijeme dírku přes okraj, skalpelem ořízneme přebytek a přelepíme izolepou. Následně nabarvíme izolepu do barvy vozu.

POZOR! Izolepa musí být čirá nebo bílá! (a pak to nemá na našich silnicích vypadat, jak to vypadá)
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
VendaHK
člen E30.cz
Příspěvky: 2816
Registrován: 21. 08. 2007 20:17
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od VendaHK » 05. 10. 2009 15:32

ja osobne teda preferuju klempíre kluci...--)
EX-Ford Sierra 2,0 DOHC---
EX-BMW E39 TOUR 525TDSA (na tahaní třici)---
EX-BMW E36 Touring 318i M43(celkem solidní vybava)
EX-BMW Z3 1,9 16V Cabrio...
EX-OPEL VIVARO
OPEL VIVARO WESTFALIA
EX-BMW E30 COUPE M20B20 Race car.
SAM TIGER CAT E1 (komplet repase)

mikisek
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 07. 2009 17:54
Bydliště: Praha 5

To je pravda

Příspěvek od mikisek » 05. 10. 2009 15:32

ale tohle se používá pro rychle opravy kvuly STK...proto že tímhle korozi nezastavíš:) ale nechci se hádat ani dělat chytrého to rozhodně nato nemám!!
Obrázek

mikisek
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 07. 2009 17:54
Bydliště: Praha 5

To ano

Příspěvek od mikisek » 05. 10. 2009 15:34

VendaHK píše:ja osobne teda preferuju klempíre kluci...--)
ale stojí hrozně moc peněz a tohle mě vyšlo na 300 korun a mují práce a mám stoho větší radost...tohle laminátování je spíše na upravy no než na nějaké vyrábění blatníku:)
Obrázek

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 05. 10. 2009 15:40

hmm.. je to hodně dobrej návod, ale s tou izolepou je to fakt ještě jednodušší..
tohle by prostě měli na TK zprovodit ze světa.
jinak si dávej bacha, abys nedopadl jednoho dne takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=1EIwYab7biY :twisted:
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
bmwman
Příspěvky: 134
Registrován: 21. 04. 2007 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmwman » 15. 10. 2009 20:36

No nazdar. :shock:
Chci BMW, přece nebudu jezdit s předohrabem.

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 15. 10. 2009 20:40

a ja ty auta vzdycky vyvaroval jako debil :roll: :lol:

jako da se zamaskovat celkem leccos a hodne dobre, ale velka radost pak nastava napriklad u dalsiho majitele vozu... :twisted:
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 15. 10. 2009 21:23

Auto se zalaminovanou korozí už jsem měl. A nikdy víc kdybych měl tu kastli rozřeza do šrotu ... Puvodni majiel si na laminovani dal zaleze a celkem se s im palal, montazky taky kopec. dostat zto pak na vyvareni vsecko pryc, to bylo coro moro ... Hlavne monazky v prahach je idealni cesta k tomu, aby auo shnilo na prach. jak se tam jednou dostane voda, uz se nikdy ven nedostane, jedině flexou ... A i s celym prahem.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 16. 10. 2009 09:43

jde to vselijak ja jsem mel podbehy vylepene ipou od predchoziho majitele a kdyz jsem to zjistil tak jsem vse radci vyvaril z pozinkplechem proste plech je plech a ne nejake blbustky co se tu pisou
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 16. 10. 2009 09:57

Myslim, ze tento navod (FX neberu - je to sprimar) je dobry do Sveta Motoru z roku 1962 a i tak bych to bral s rezervou :)

Dokazi pochopit vnitrni nadseni majitele co si zalata diry skrz ktere si vzdy zablati a promoci boty timto zpusobem a jeste svepomoci za par stokorun. Ale ve skutecnosti je to ulet z jineho sveta.

Dalsi navod se zrejme bude tykat problemu jak "ozivit a zachranit" derave a zpuchrele hadice na cokoliv se zvlastnim zamerenim na palivove :)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 16. 10. 2009 10:38

Mě fascinuje už jenom ten nadpis příspěvku... "Tak konečně", z toho důvodu je ještě víc podivuju nad jeho obsahem... :roll: Pak ty auta vypadaj jak vypadaj, když to někdo slepí jak vlaštovka hnízdo :twisted:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 10. 2009 10:50

Chvalda 318iS píše:Mě fascinuje už jenom ten nadpis příspěvku... "Tak konečně", z toho důvodu je ještě víc podivuju nad jeho obsahem... :roll: Pak ty auta vypadaj jak vypadaj, když to někdo slepí jak vlaštovka hnízdo :twisted:
Tihle pěnaři, izolepáři a dokonce i betonáři (opravdu jsem opravu prahů betonem viděl) jsou obvykle posledními uživateli kár, od nich už to koupí leda zoufalec.

Ano, lze udělat opravu náhradní technologií tam, kde není díra zrovna v nosné části a dá se opravit vnýtováním plechu či heho přišroubováním.
I já mám flastr 10x10 cm z pozinku tl. 1,2 mm v oblasti pravá strana kufru/podběh u expanzní nádržky na výpary paliva. Je chycen čtyřmi šrouby M6 a lepen tekutým kovem.
Věřím tomu, že tahle záplata přežije auto.

Dávat na tohle návody je ale přnejmenším nevhodné, protože v době informační již málokdo chápe, kde takové technologie použít a kdejaký mamlas pak bude laminovat nosné části v uzlech a namáhaných spojích, jako jsou různé přechody podlaha - prahy - stěna atd...

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 16. 10. 2009 12:14

Přesně tak, nehledě na to, že na stk na to stejně přijdou, už jsem párapárkrát viděl, že technik poklepává prahy a nosný části se prohlížej... :roll:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 16. 10. 2009 12:38

Už je to hotový? Nějaký fotky z průběhu prací, výsledku? :twisted:
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 16. 10. 2009 13:04

dobrá je taky IPA :twisted:
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Hanzz
Příspěvky: 2166
Registrován: 29. 01. 2006 15:34
Bydliště: plzeň

Příspěvek od Hanzz » 16. 10. 2009 13:13

Tony píše:Už je to hotový? Nějaký fotky z průběhu prací, výsledku? :twisted:
to je slovo do pranice!!
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???
Obrázek

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 16. 10. 2009 13:14

Fido píše:dobrá je taky IPA :twisted:
Zkušenost z renovace šestky ? :twisted:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 10. 2009 13:18

Fido píše:dobrá je taky IPA :twisted:
Je vynikající.

Počátkem 90. let se s ní velmi vyplatilo patlat hlavně shnilý vozy OPEL -KADETT "D", VW Golf 1. generace a podobné střepy, dotažené ze západního Německa za "tauzent márk".

Chvíli ty plečky lítaly a zhruba po roce šly na díly.
Tím jsme podpořili ekonomiku SRN, prorotež za chvíli se frčelo pro další pekáč...

:twisted:

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 16. 10. 2009 13:46

2 Dan: přesně tak, a jelikož je taky černá, tak se ani nenamáhám s přelakováním :-)
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Odpovědět